۰۲۱-۷۹۴۴۱
کلینیک ترک دکتر جوادی

مرکز ترک ماری جوانا؛ مرکز ترک گل

امکانات مرکز ترک اعتیاد

ماری‌جوانا یکی از مواد مخدر رایج و پرطرفدار در جهان است که بسیاری از افراد به دلیل خواص مختلف آن، از جمله اثرات ضد استرس و آرام‌بخش، به مصرف آن روی آورده‌اند. با این حال، ترک ماری‌جوانا یک چالش جدی و مهم در مسیر بهبود و بازیابی است که نیازمند اراده، اطلاعات و حمایت مناسب است.

برای ترک ماری جوانا ماری جوانا چه باید کرد؟

توانبخشی از ماری جوانا به طور قطع می‌تواند باعث دگرگونی زندگی شما شود. اگر متوجه شده‌اید که استفاده از این ماده مخدر در حال شروع به کنترل زندگی شماست، وقت آن فرا رسیده که مصرف آن را خاتمه دهید. برخلاف آنچه که ممکن است قبلاً شنیده باشید، ماری جوانا اعتیاد آور است و استفاده طولانی مدت آن می‌تواند منجر به مشکلات جسمی و روانی قابل توجهی شود. پس چرا باید به مصرف ماده‌ای ادامه دهید که در طولانی مدت فقط به شما آسیب خواهد رساند؟

به عنوان یک مجموعه متخصص در ترک اعتیاد، اولویت ما این است که به تمامی مراجعان خود کمک کنیم تا مشکلاتشان را فهمیده و از راههای ترک گل اطلاع پیدا کنند. به این منظور، ما با متخصصین و پزشکان باتجربه توانبخشی و مشاوران همکاری می‌کنیم.

اگر بالاخره از مصرف ماری جوانا خسته شده‌اید، می‌توانید با شماره تلفن 24 ساعته ما تماس بگیرید. شما می‌توانید سوال بپرسید، مشاوره ترک اعتیاد دریافت کنید، بیشتر درباره ترک همیشگی ماری جوانا یاد بگیرید و حتی یک لیست از گزینه‌های درمانی را دریافت کنید.

ما یک خط تلفن 24 ساعته را ارائه می‌دهیم که توسط مشاوران آموزش دیده و مطلع اداره می‌گردد، مشاوران ما در کمک به شما برای یافتن و دسترسی به یک برنامه درمانی آماده هستند. ما نمی‌توانیم انتخاب بهترین گزینه درمان برای شما  را از طریق یک مقاله در اینجا به شما بگوییم؛ ولی هنگامی که با ما تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید، حتماً قادر خواهیم بود در این مورد هم به شما کمک کنیم.

No Data Found

اعتیاد به ماده مخدر گل و  مشکلات تنفسی   مشکلات تنفسی

مصرف هر نوع ماده مخدر از جمله سیگار و قلیان باعث آسیب رساندن به ریه ها و دستگاه تنفسی می شود، هرچه دوز ماده مخدر بالاتر رود آسیب های آن نیز به مراتب بیشتر می شود. مصرف ماده مخدر گل به صورت سیگار، باعث به وجود آمدن مشکلات تنفسی می شود.

سم زدایی  ماری جوانا  ماری جوانا

برای ترک ماری جوانا چه باید کرد؟ هنگام بحث درباره اعتیاد به مواد مخدر ماری جوانا، یکی از اولین چیزهایی که به ذهن افراد خطور می‌کند فرآیند سم زدایی ماری جوانا است. ما معمولاً سم‌زدایی را یک تجربه ناخوشایند و دردآور تصور می‌کنیم که دارای چندین علامت ترک شدید بوده و در نهایت بیماران را تیره بخت می‌کند. وقتی که نوبت به سم زدایی ماری جوانا می‌رسد، هم خبرهای خوبی وجود دارد و هم خبرهایی بد.

اول خبرهای بد: اگر واقعا می‌خواهید به طور دائمی از شر اثرات ماری جوانا خلاص شوید، انجام فرآیند سم‌زدایی ضروری است. THC و برخی دیگر از سایر ترکیبات موجود در ماری جوانا می‌توانند به طور عمقی در بافت‌ها و چربی بدن ما نفوذ کنند. به همین دلیل ممکن است روزها تا هفته‌ها طول بکشد تا بدن بتواند خود را به طور کامل از این مواد پاکسازی کند و این پاکسازی فقط زمانی می‌تواند رخ دهد که فرد دست از مصرف کشیده باشد.

و درباره خبرهای خوب: سم‌زدایی ماری جوانا منجر به بروز علائم ترک شدیدی نمی‌شود که معمولاً توسط سایر مواد مخدر ایجاد می‌گردد. ولی این حرف به این معنی نیست که هیچ علائم ترکی بروز نخواهد کرد؛ بلکه علائم به نسبت خفیف‌تر خواهند بود. بیشترین علائم ظاهری ترک ماری جوانا عبارتند از:

  • حس مریضی عمومی (ممکن است شامل سردرد، تب و لرز باشد)
  • تحریک‌پذیری (زودرنجی)، اضطراب و افسردگی
  • بی‌قراری
  • هوس ماری جوانا
  • خستگی شدید و اختلالات خواب
  • بی اشتهایی (که ممکن است باعث کاهش وزن شود)

تمام این علائم ترک اعتیاد به گل را می‌توان به سادگی تحت نظارت و مراقبت متخصصین کلینیک دکتر جوادی کنترل نمود. به همین جهت ما به هرکسی که خواستار ترک ماری جوانا و یا ترک حشیش است پیشنهاد می‌کنیم از خدمات کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی دکتر جوادی استفاده نمایند. نظارت پزشکی بدون شک باعث راحت‌تر شدن فرآیند و کنترل پذیری بیشتر درمان می‌شود.

گالری تصاویر

امکانات مرکز ترک اعتیاد

روان درمانی ترک  ماری جوانا  ماری جوانا چیست؟

دو نوع از وابستگی مرتبط با مواد روانگردان وجود دارد؛ اولین وابستگی جسمانی است که به طور عادی شامل ماریجوانا نیست. وابستگی نوع دوم روانشناختی است؛ در واقع وابستگی روانی است که مشکل اصلی را برای مصرف کنندگان ماری‌جوانا ایجاد می‌کند. متأسفانه، شکستن وابستگی روانی معمولاً سخت‌تر از وابستگی جسمی است. به همین دلیل است که روان درمانی بخش مهمی از برنامه درمانی ترک ماری جوانا است.

روان‌درمانی در اعتیاد به ماریجوانا اهمیت خاصی دارد که ناشی از نحوه اثرگذاری این ماده مخدر بر مغز است. مصرف طولانی مدت ماریجوانا می‌تواند منجر به نقص در شناخت (ادراک) و نیز کاهش حافظه شود و اینگونه است که هرچه فرد مدت زمان بیشتری از آن استفاده کند، سخت‌تر می‌تواند متوجه میزان آسیب ناشی از آن شود. هدف از روان‌درمانی توجه به مشکلات ذهنی است تا از این طریق به بیمار در اخذ تصمیمات عاقلانه کمک شود.

اگر تحریک پذیری بیش از یک هفته طول بکشد، ایده خوبی است که تحت نظر روانپزشک یا روانشناس متخصص ترک اعتیاد درمان سرپایی خود را ادامه دهید، زیرا این علائم ترک مواد محرک ممکن است بخشی از موضوع دیگری باشد که استفاده از ماریجوانا، گل یا علف بر روی آن نقاب زده است.

یک مثال می‌تواند رفتاردرمانی شناختی (CBT) باشد. این درمان در ابتدا به منظور درمان انواع مشخصی از بیماری‌های روانی به وسیله شناسایی الگوهای نادرست فکری و اصلاح آنها ایجاد گردید. دانشمندان و متخصصین پزشکی در نهایت کشف کردند که CBT برای درمان اعتیاد نیز بسیار موثر واقع می‌شود.

CBT یک درمان مبتنی بر هدف است که دارای یک شروع و پایان مشخص و تعریف شده می‌باشد؛ یک درمان بدون انتها نیست و این نکته همان نقطه قوت آن است. درمانگر و بیمار تعدادی هدف را در همان ابتدای درمان تعریف می‌کنند و سپس طی درمان برای رسیدن به آن اهداف تلاش می‌کنند؛ این روند تا زمانی ادامه می‌یابد که هر یک از این اهداف محقق شوند. درمان CBT به طور میانگین در 12 تا 15 جلسه درمانی تکمیل می‌شود.

روان درمانی مؤثر برای ماری جوانا شامل کمک به فرد استفاده کننده در شناسایی افکار و احساساتی است که باعث شروع میل و اشتیاق برای مصرف ماری جوانا می‌شود. شرایط محیطی خاص نیز شناسایی می‌شوند. سپس روانشناس به همراه بیمار روی استراتژی‌هایی به منظور دوری از این محرک‌ها و شرایط محیطی کار می‌کنند. با انجام این کار به بیماران کمک می‌شود تا قدرت بازیابی یک زندگی عاری از ماری جوانا را به دست آورند.

عوامل موثر در  ترک اعتیاد گل  ترک اعتیاد گل

همه ما می دانیم ترک عادات غلط جز به خواست خود فرد امکان پذیر نیست، اما عوامل بسیار مهمی وجود دارند که می توانند به شدت روی بالا بردن انگیزه و اراده بیمار تأثیر‌گذار باشند. در مبحث ترک اعتیاد به مواد مخدر، یکی از مهم ترین عواملی که می تواند فرد را با موفقیت به مرحله ترک اعتیاد بدون بازگشت برساند، استفاده از روش های روان درمانی است. در این روش ها فرد به باور ترک اعتیاد رسیده و از معیار صحیح زندگی سالم شناخت پیدا می کند. یکی از مهم ترین متدهای این روش خصوصاً در بحث ترک اعتیاد گل، رفتار درمانی شناختی CBT است.

هزینه  ترک اعتیاد گل  ترک اعتیاد گل چقدر است؟

هزینه ترک ماری‌جوانا در کلینیک ترک اعتیاد به میزان مصرف پیشین و طول زمان مورد نیاز برای ترک بستگی دارد. میزان مصرف پیشین ماری‌جوانا، میزان وابستگی و مدت زمانی که فرد برای کاهش و ترک ماری‌جوانا نیاز دارد، از عوامل تعیین‌کننده در هزینه ترک است. برای ترک موفق ماری‌جوانا، برنامه‌های تخصصی ترک تعیین می‌شود که شامل مشاوره، نظارت پزشکی، درمان‌های جایگزین، و تکنیک‌های کمکی به منظور مدیریت علائم قطعی و افزایش اراده فرد در ترک ماری‌جوانا می‌باشد. هزینه این خدمات ممکن است متغیر باشد و نیاز به مشاوره با تیم درمانی دارد تا هزینه مناسب بر اساس نیازهای فرد تعیین گردد.

ترک مصرف گل و  روند درمانی آن  روند درمانی آن

برای ترک هر ماده مخدری یک سری مراحل وجود دارد که با توجه به میزان و مدت مصرف ماده مخدر، مدت زمان و روند درمانی ترک اعتیاد تغییر می کند. پس می توان گفت که جواب سوال ترک گل چقدر زمان میبرد؟ و ترک گل چند روز طول میکشد کاملا به میزان و مدت مصرف شخص بستگی دارد. اعتیاد به مصرف ماده مخدر گل مستقیماً روی مغز فرد اثر می گذارد؛ در نتیجه میل به مصرف بالا بوده و ممکن است دوره ترک کامل بعد از مرحله سم زدایی، چند ماه و طی فرآیند های کمکی به طول انجامد.

عواملی از جمله مراجعه به بهترین کمپ ترک اعتیاد و کمک گرفتن از متخصص روانپزشک، قرار نگرفتن در شرایط وسوسه انگیز، شرکت در دوره های درمانی گروهی برای بالا رفتن انگیزه، حمایت و همراهی خانواده می توانند علاوه بر کوتاه کردن طول دوره ترک اعتیاد گل، یک ترک اعتیاد آسان و بدون بازگشت را تضمین کنند.

آیا ترک گل ترک گل امکان پذیر است؟

برای خیلی از افراد این سوال پیش می آید که آیا ترک مواد مخدر با دوز پایین مانند ترک ریتالین و گل امکان پذیر است؟ برای ترک گل چکار باید کرد؟ روش ترک مصرف گل چیست؟ پاسخ این سوال کاملاً به اراده فرد بستگی دارد؛ اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که افراد وابسته به مصرف گل در زمان ترک معمولاً از لحاظ ذهنی و روانی دچار مشکلات عدیده ای می شوند. پیشنهاد متخصصین باتجربه در کلینیک تخصصی ترک اعتیاد دکتر جوادی این است که همراهی یک روانشناس با تجربه با شخص معتاد، استفاده از راهکارهای صحیح درمانی و شرکت در جلسات مشاوره فردی و گروهی می تواند این فرآیند را بسیار آسان تر کند.

کلینیک  ترک اعتیاد ماری جوانا  ترک اعتیاد ماری جوانا

شما اکنون از برخی مباحث اساسی در مورد ترک اعتیاد ماری جوانا اطلاع دارید. آیا نیاز به یک دوره ترک اعتیاد دارید؟ آیا آماده‌اید که درمان مورد نیاز خود را برای غلبه بر این اعتیاد به دست آورید؟ آیا از نحوه ترک مواد مخدر گل اطلاع دارید؟ شروع درمان اعتیاد به ماری جوانا فقط به اندازه یک تماس تلفنی از شما فاصله دارد.

اگر به مدت طولانی به مصرف ماری جوانا ادامه دهید، می‌تواند زندگی شما را نابود کند. ولی لازم نیست اجازه این کار را بدهید. شما می‌توانید در هر نقطه‌ای تصمیم به توقف استفاده از آن بگیرید. اگر نیاز به کمک داشتید، متخصصین کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی تحت عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد گل به صورت شبانه روزی آماده ارائه برنامه درمانی برای ترک ماری جوانا مناسب شما هستند. با استفاده از خدمات روان‌درمانی و پشتیبانی صحیح، شما می‌توانید به نقطه‌ای از زندگی خود برسید که دیگر میل و نیازی به مصرف این ماده مخدر نداشته باشید.

آنچه که ما قول می‌دهیم برای شما انجام دهیم:

  • یک ارزیابی محرمانه از نیازهای درمانی شما توسط  متخصص ترک اعتیاد
  • حمایت شخصی از شما در طول این دوره درمانی، از همان اولین تماس تا مرحله بعد از درمان
  • فراهم نمودن اطلاعات دقیق درباره گزینه‌های خصوصی فوری و ارائه بهترین خدمات هتلینگ؛ هر کدام را که شما نیاز داشته باشید

  ویژگی های کلینیک تخصصی دکتر جوادی:

  • دارا بودن امکانات رفاهی و هتلینگ
  • بهترین کادر روانپزشکی و روانشناس ترک اعتیاد
  • روش های نوین درمانی
  • اتاق های مجزا با امکانات رفاهی ویژه
  • بهترین و مجهزترین مرکز با حضورشبانه‌روزی کادر درمانی
  • پیگیری پس از درمان

جديدترين روش کاشت ایمپلنت ناتروکسان است. از ويژگي هاي اين روش استفاده طولاني مدت بدون نياز به مصرف روزانه خوراكي آن است با اين روش همواره مقدار مشخصي از دارو وارد بدن ميشود.در درمان اعتياد و وابستگي به انواع مخدر ها هروئین،تریاک  و… و همچنين درمان وابستگي به الكل و ديگر مواد توهم زاها مثل ماري جوآنا ( حشيش ) نيز مؤثر است ، اين روش باعث كاهش وسوسه ي فرد براي مصرف مجدد و هم چنين بروز علائم محروميت ناشي از عدم مصرف مواد مخدر ميشود و افرادديگر لذتي از مصرف نمي برنددر كلينيك تخصصي روانپزشكي و ترك اعتياد دکتر جوادی بعداز سم زدايي ، كاشت نالتروكسان توسط جراح انجام ميشود و فرد بهتر است براي رواندرماني هفته اي يكبار به روانشناس و ماهي يكبار براي ويزيت روانپزشكي با دكتر خود در ارتباط باشد تا به نتيجة قطعي و بهبودي كامل خود برسد.

سوالات متداول متداول

مدت زمان ترک ترك اعتياد گل به عواملی مانند: شرایط سنی شخص مصرف کننده، مدت زمان مصرف و دوز مصرفی ماری جوانا در روز بستگی دارد و میتواند یک هفته تا سه هفته دوره بستری بیمار زمان ببرد.

دریافت برنامه درمانی جامع برای ترک اعتیاد ماری جوانا در کلینیک دکتر جوادی  این امکان را به بیماران خود میدهد که بهترین روش درمان اعتیاد به گل و ترک آن را طبق شرایط خود انتخاب کنند.

برای ترک گل ماری جوانا و کنترل علائم ترک می‌بایست دوره بستری برای ترک ماری جوانا تحت نظر پزشک متخصص ترک اعتیاد در مرکز ترک گل صورت بگیرد و بعد از زمان سم زدایی نیز دوره درمانی خود را تحت نظر پزشک و روانشناس ادامه دهید.

مقالات مرتبط مرتبط

لیست متخصصین

دکتر ابراهیم زاده
فوق دکترا نوروساینس
دکتر سمیعی
سوپروایزر بخش نوروساینس
دکتر بهاره عیوض نژاد
روانپزشک و متخصص ترک اعتیاد

سوالات متداول

مدت زمان ترک ترك اعتياد گل به عواملی مانند: شرایط سنی شخص مصرف کننده، مدت زمان مصرف و دوز مصرفی ماری جوانا در روز بستگی دارد و میتواند یک هفته تا سه هفته دوره بستری بیمار زمان ببرد.

0 پاسخ به “مرکز ترک ماری جوانا، مرکز ترک اعتیاد گل”

  1. میرزایی گفت:

    مشاوره ما با خود دکتر جوادی بودش حتما به کلینیک آجودانیشون رفتین با ایشون مشاوره بشید که فقط ایشون تونستن بیمار مارو برای درمان قانع کنند که الان تحت درمان هستن و ما خیلی خوشحالیم

  2. علیرضا گفت:

    من واقعا از شما و روانشناساي شما تشكر ميكنم خيلي خوب شدم وسوسه ندارم میل به مصرف ندارم حتي بوي گل بهم ميخوره خالم بد ميشه . الان هم بعد ترخیصم هر دو هفته میرمم پیش روانشناس به همه کساییکه وید میکشن توصیه میکنم زودتر برای درمانتون اقدام کنید چون حیف مغز و اعصابتونو که با این آتاشغالا خرابش کنید. ممنونم از همه خدماتتون ولی کاش یکم غذاها متنوع تر بود برای کساییکه خیلی اشتها به غذاهای برنجو خورشتی ندارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

بهبودی از امروز شروع می شود

اکنون برای حمایت از ترک اعتیاد تماس بگیرید

فرم درخواست مشاوره