۰۲۱-۷۹۴۴۱
کلینیک ترک دکتر جوادی

مرکز ترک ماشروم

امکانات مرکز ترک اعتیاد

ماشروم یکی از مواد روان‌گردان طبیعی است که از گیاهان قارچی استخراج می‌شود و در تجربه‌ی افراد، تأثیرات ذهنی و حسی قوی ایجاد می‌کند. با این حال، ترک ماشروم یک فرآیند مهم و چالش‌آمیز است که نیازمند اراده، اطلاعات دقیق و حمایت مناسب می‌باشد. 

ترک اعتیاد ماشروم  ماشروم چگونه است؟

استفاده طولانی مدت از مواد توهم زا مانند قارچ و ماشروم می‌تواند منجر به وابستگی شدید و اعتیاد روانی به این ماده شود. از بارزترین عوارض مصرف مجیک ماشروم، روان پریشی مداوم است که در آن فرد حتی پس از ترک قارچ جادویی نیز همچنان توهم و پارانویا را تجربه می‌کند. به همین دلیل کسانیکه دچار وابستگی به ماشروم شده‌اند، بهتر است برای کنترل و درمان علائم‌های ترکشان به کلینیک‌ روانپزشکی و ترک اعتیاد با مجوز رسمی از وزارت بهداشت مراجعه کنند.

با توجه به حضور کادر درمان و نظارت پزشکان متخصص در این زمینه، بیمار از نظر سلامت روانی، آسیب کمتری می‌بیند و همچنین سایر عوارض‌های جانبی که ممکن است شامل از دست دادن حافظه، تغییرات خلق و خو و تفکر بی نظم باشد نیز تحت درمان اصولی قرار می‌گیرد.

انواع قارچ‌های جادویی یا قارچ‌های توهم‌زا

قارچ‌های سیلوسایبین به‌عنوان قارچ‌های جادویی، بومر، شاروم، کلاهک و دود کوچک نیز شناخته می‌شوند. قارچ‌های جادویی معمولاً حاوی کمتر از 0.5 درصد سیلوسایبین و همچنین مقادیر اندکی از توهم‌زای دیگری به نام سیلوسین می‌باشند.

مجیک ماشروم‌ها دارای ساقه‌های نازک و بلندی هستند که بالایشان کلاهک‌های قهوه‌ای تیره وجود دارد. قارچ‌های خشک معمولاً به رنگ قهوه‌ای با نواحی کوچک مایل به سفید می‌باشند و قارچ سیلوسایبین تازه دارای ساقه‌های سفید یا خاکستری هستند. مردم معمولاً قارچ سیلوسایبین را به صورت خوراکی مصرف می‌کنند و یا قارچ‌ها را گاهی با غذاهایی مانند شکلات مخلوط می‌کنند یا با چای دم می‌کنند تا تلخی آن را از بین ببرند.

No Data Found

هزینه ترک ماشروم چقدر است؟

هزینه ترک ماشروم در کلینیک ترک اعتیاد به میزان مصرف پیشین و طول زمانی که فرد برای کاهش و ترک این ماده نیاز دارد، وابسته است. میزان مصرف پیشین و تاریخچه مصرف ماشروم، شدت وابستگی، و نیاز به نظارت و مشاوره تخصصی در فرآیند ترک تأثیرگذار هستند. کلینیک‌ ترک اعتیاد دکترجوادی با توجه به وضعیت هر فرد و نیازهای آن، برنامه‌های ترک مخصوصی ارائه می‌دهند که شامل جلسات مشاوره، مدیریت سموم، پشتیبانی درمانی، و تکنیک‌های متعددی برای کمک به فرد در فرآیند ترک ماشروم می‌باشد. هزینه این خدمات باید بر اساس نیازهای هر فرد و متغیرهای فردی تعیین شود و برای دستیابی به هزینه مناسب، توصیه می‌شود تا با تیم درمانی مشوره و مشاوره کنید.

مراحل ترک ماشروم  ترک ماشاروم

ویژگی های کلینیک تخصصی دکتر جوادی  دکتر جوادی :

  • دارا بودن امکانات رفاهی و هتلینگ
  • بهترین کادر روانپزشکی و روانشناس ترک اعتیاد
  • روش های نوین درمانی
  • اتاق های مجزا با امکانات رفاهی ویژه
  • بهترین و مجهزترین مرکز با حضورشبانه‌روزی کادر درمانی
  • پیگیری پس از درمان
  •  

گالری تصاویر

امکانات مرکز ترک اعتیاد

انواع خدمات ترک ماشروم اترک ماشروم در کلینیک دکتر جوادی

اگر شما یا یکی از عزیزانتان برای از بین بردن اثر ماشروم یا رفع هرگونه نگرانی از سلامت روانی که به دلیل سوء مصرف مجیک ماشروم یا پیامدهای آن باشد به کمک نیاز دارید، می‌توانید از خدمات متنوع بهتربن کلینیک ترک اعتیاد در این زمینه بهره‌مند شوید. برنامه‌های درمان اعتیاد ماشروم در این مرکز بصورت اختصاصی برای هر بیمار متناسب با سن، مدت زمان مصرف، مقدار دوز مصرفی و نوع مواد توسط روانپزشک متخصص ترک اعتیاد مشخص می‌گردد.

چندین رویکرد مختلف برای درمان سوء مصرف مواد محرک و روان‌گردان وجود دارد، از مهمترین روش های درمان اعتیاد به ماشروم در این کلینیک فوق تخصصی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1.مشاوره فردی برای مصرف کنندگان

این رویکرد بر روی کمک به فرد برای قطع مصرف مواد متمرکز شده است و به سایر زمینه‌های زندگی و مشکلات فرد مانند: روابط خانوادگی، وضعیت شغلی یا مقابله با استرس نیز می‌پردازد. مشاوره روانشناسی به این افراد کمک می‌کند تا استراتژی‌ها و ابزارهایی را برای قطع مصرف مواد و جلوگیری از عود آن اتخاذ نمایند.

2.درمان اختلالات همزمان

سوء مصرف مواد اعتیادآور و بیماری‌های روانی مانند اضطراب، افسردگی یا اسکیزوفرنی اغلب توام با هم رخ می‌دهند. به این پدیده اختلالات همزمان یا تشخیص اختلالات دوگانه می‌گویند. از سال 2014، نزدیک به 8 میلیون بزرگسال در ایالات متحده با یک اختلال سلامت روان، همراه با سوء مصرف مواد دست و پنجه نرم می‌کردند. درمان یکپارچه برای این اختلالات در کلینیک دکتر جوادی شامل مراقبت‌های پزشکی و درمانی هر دو اختلال توسط روانشناس متخصص ترک اعتیاد می‌باشد.

برنامه‌های رواندرمانی اعتیاد، باعث عملکرد بهتر بیمار در کنترل و کاهش عود علائم ترک بعد از دوره سم زدایی تدریجی می‌شود. افرادی که درمان‌های تلفیقی دریافت نمی‌کنند بیشتر از افرادی که برای هر دو اختلال تحت درمان قرار می‌گیرند، مشکلات پزشکی و لغزش در برنامه ترک اعتیاد ماشروم را تجربه می‌کنند.

3.سم زدایی ماشروم

خدمات سم زدایی ماشروم، بهترین روش برای افرادی هست که دچار وابستگی به مواد محرک و روانگردان شده‌اند. زیرا برای درمان وابستگی و اعتیاد به مواد محرک مانند: ماشروم، کوکائین، گل و ماریجوانا، میبایست برنامه درمانی هم برای ترک جسمی و هم وابستگی ذهنی بیمار در نظر گرفته شود، که این موارد مستلزم حضور شبانه‌روزی بیمار (بستری) در کلینیک است.

برنامه‌های سم زدایی ترک اعتیاد ماشروم در کلینیک دکتر جوادی با استفاده از داروهای ضدمخدر و جدیدترین متدهای رواندرمانی، تحت نظارت شبانه‌روزی روانپزشک و روانشناس متخصص ترک اعتیاد به بیماران آقا و خانم ارائه می‌گردد.

4. کاشت ایمپلنت نالتروکسان و پیشگیری از عود و لغزش

یکی از اجزای مهم درمان سوء مصرف مواد و همچنین مراقبت‌های پس از آن، مهارت‌های پیشگیری از عود می‌باشد که بخش مهمی از موفقیت ترک اعتیاد به ماشروم در بلندمدت، کاشت ایمپلنت نالتروکسان است. آموزش پیشگیری از عود به بیماران کمک می‌کند تا مهارت‌های فردی خودشان را توسعه بدهند، راه‌های کسب حمایت را بیاموزند و زندگی سالم تری داشته باشند. این امر بخش جدایی ناپذیری از تداوم درمان بوده و نباید نادیده گرفته شود. ایمپلنت نالتروکسان با تاییده سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به عنوان یک داروی ضدمخدر شناخته شده و به جهت کنترل و درمان وسوسه بعد از ترک استفاده می‌شود.

اگر شما یا هر کدام از عزیزانتان با اعتیاد به قارچ سیلوسایبین دست و پنجه نرم می‌کنید، مهم است که بدانید امروزه بهترین و جدترین متدهای ترک اعتیاد ماشروم وجود دارد و کمک گرفتن اولین قدم برای پایان دادن به اعتیاد می‌باشد. متخصصین کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات درمانی به شما عزیزان هستند. با استفاده از خدمات روان‌درمانی و کاشت ایمپلنت نالتروکسان، شما می‌توانید به نقطه‌ای از زندگی خود برسید که دیگر میل و نیازی به مصرف این ماده محرک و روانگردان نداشته باشید.

سوالات متداول در مورد ترک ماشروم  ترک ماشروم

مدت زمان ترک مجیک ماشروم یا قارچ جادویی به عواملی مانند: شرایط سنی شخص مصرف کننده، مدت زمان مصرف و دوز مصرفی زولپیدم در روز بستگی دارد و میتواند یک هفته تا سه هفته دوره بستری بیمار زمان ببرد..

دریافت برنامه درمانی جامع برای ترک اعتیاد ماشروم در کلینیک دکتر جوادی این امکان را به بیماران خود میدهد که بهترین روش ترک ماشروم را طبق شرایط جسمی و روانی خود انتخاب کنند.

برای ترک همیشگی ماشروم و کنترل علائم ترک این ماده روانگردان و محرک می‌بایست دوره بستری برای ترک قارچ تحت نظر پزشک متخصص ترک اعتیاد صورت بگیرد و بعد از زمان سم زدایی تدریجی نیز دوره رواندرمانی خود را تحت نظر پزشک و روانشناس ادامه دهید.

 

مقالات مرتبط مرتبط

لیست متخصصین

دکتر ابراهیم زاده
فوق دکترا نوروساینس
دکتر سمیعی
سوپروایزر بخش نوروساینس
دکتر بهاره عیوض نژاد
روانپزشک و متخصص ترک اعتیاد

سوالات متداول

مدت زمان ترک مجیک ماشروم یا قارچ جادویی به عواملی مانند: شرایط سنی شخص مصرف کننده، مدت زمان مصرف و دوز مصرفی زولپیدم در روز بستگی دارد و میتواند یک هفته تا سه هفته دوره بستری بیمار زمان ببرد..

دریافت برنامه درمانی جامع برای ترک اعتیاد ماشروم در کلینیک دکتر جوادی این امکان را به بیماران خود میدهد که بهترین روش ترک ماشروم را طبق شرایط جسمی و روانی خود انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 4 =

بهبودی از امروز شروع می شود

اکنون برای حمایت از ترک اعتیاد تماس بگیرید

فرم درخواست مشاوره