۰۲۱-۷۹۴۴۱
کلینیک ترک دکتر جوادی

ترک قرص ب2 چند روز طول می کشد؟

آخرین تاریخ آپدیت: 1402/11/14
امتیاز به نوشته:
5/5

دارو‌های زیادی وجود دارند که در ترک مصرف مواد مخدر استفاده می‌شوند، اما به خودی خود اعتیادآور هستند. از جمله رایج‌ترین این دارو‌ها می‌توان به قرص ب2 و متادون اشاره کرد. به عنوان مثال بسیاری از افراد ترک شیره با ب۲ را پیشنهاد می‌دهند. در بیشتر مراکز نیز ترک اعتیاد از ب2 و متادون به صورت قرص یا شربت برای کاهش وابستگی بیماران به مخدری که تا به حال مصرف می‌کردند، استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا ابتدا با بوپرنورفین اعتیادآور آشنا شویم، سپس بهترین روش ترک قرص ب2 را بشناسیم.

بهترین راه ترک ب2

قرص ب2 یا همان بوپرنورفین نوعی داروی مخدر نسبتاً ضعیف است که در کلینیک ترک اعتیاد برای ترک سوء مصرف مخدر‌های قوی‌تر مانند هروئین استفاده می‌شود. مصرف این قرص موجب کاهش عملکرد دستگاه تنفسی می‌شود و در برخی موارد خطر مرگ را برای مصرف کننده به همراه دارد. ب2 معمولاً به صورت قرص‌های زیر زبانی تجویز می‌شود و از مورفین قوی‌تر است. مصرف قرص ب2 بدون تجویز پزشک عوارض جبران ناپذیری دارد. در برخی موارد این عوارض باعث ایجاد علائم مسمومیت می‌شوند که در صورت بروز آن باید هر چه سریع‌تر به پزشک مراجعه شود.

همچنین بخوانید: قرص ب۲ چیست؟

موارد مصرف داروی اعتیادآور بوپرنورفین

عمدتاً افراد با تصور اینکه قرص بوپرنورفین عوارض کمتری نسبت به دیگر مخدرها دارد، برای ترک مخدر‌هایی با دوز بالاتر این قرص را جایگزین می کنند؛ اما در واقع این طور نیست و عوارض قرص ب2 دست کمی از دیگر مخدرها ندارد. استفاده از قرص بوپرنورفین برای کاهش دوز اعتیاد فقط در صورتی که تحت نظارت و تجویز پزشک باشد، مجاز است.

شایع‌ترین عوارض مصرف قرص ب2

از جمله عوارض شدیدی که در پی مصرف قرص بوپرونورفین ایجاد می شوند شامل موارد زیر هستند.

  • درد معده
  • تهوع
  • تب
  • ادرار تیره و تغییر رنگ
  • مشکلات تنفسی
  • تورم چهره
  • زرد شدن چشم و پوست
  • مشکلات تنفسی

قرص ب2 و روش های ترک آن

اختلال در کار دستگاه گوارش جزو شایع‌ترین عوارض اعتیاد به بوپرنورفین است؛ بنابراین هر زمان عملکردهای تنفسی کاهش یافت و نشانه‌های حساسیت دارویی مثل تورم صورت، لب‌ها، زبان و گلو دیده شد، باید سریعاً به پزشک مراجعه شود.

قرص ب2 عوارض مختلفی دارد که بهتر است افراد آن را در نظر بگیرند. بسیاری از افراد به اشتباه بر این باورند که می‌توانند با استفاده از این قرص، مواد مختلف به خصوص تریاک را ترک کنند. قرص ب ۲ برای ترک تریاک مورد استفاده بسیاری از افراد قرار دارد و حتی در برخی کلینیک‌های ترک اعتیاد نیز از آن استفاده می‌شود. اما روش ترک تریاک با این قرص، روش سودمندی تلقی نمی‌شود. چرا که درست است که افراد با استفاده از این قرص احتمالا مواد را ترک می‌کنند، اما پس از آن به این قرص وابستگی پیدا کرده و به عوارض مصرف این قرص دچار می‌شوند.

معمولاً عوارض جانبی مصرف قرص B2 (ریبوفلاوین) به صورت نادر و در موارد خاصی اتفاق می‌افتند. بیشتر افراد این ویتامین را بدون مشکل مصرف می‌کنند. ویتامین B2 یا ریبوفلاوین یکی از ویتامین‌های گروه B است و عوارض جانبی آن به طور عمومی ناچیز و معمولاً گذرا هستند.

چند عامل ممکن است باعث عوارض جانبی نادر در افراد شوند:

  1. تداخل با داروها: در برخی موارد، مصرف ویتامین B2 ممکن است با داروهای خاصی تداخل داشته باشد و عوارض ناخواسته ایجاد کند. بنابراین، مهم است که پزشک خود را در جریان مصرف ویتامین‌ها قرار دهید.
  2. آلرژی: افرادی که به ویتامین B2 حساسیت دارند ممکن است علائم آلرژیک مانند آبریزش بینی، سرفه، تنگی نفس، و آبریزش چشمی تجربه کنند.
  3. افزایش میزان مصرف: مصرف طولانی مدت قرص ب2، افراد مصرف‌کننده را دچار وابستگی و اعتیاد می‌کند و علائم مصرف را در افراد به وجود می‌آورد.

به هر حال، این عوارض نادر و بی‌اهمیت نسبت به فواید ویتامین B2 برای سلامتی معمولاً توصیه به مصرف آن را تحت نظر پزشک یا متخصص تغذیه نمی‌کنند. همچنین، در صورت بروز هر گونه عارضه یا ناراحتی به دلیل مصرف ویتامین‌ها، مهم است که به پزشک مراجعه کنید.

همانطور که مطرح شد، مصرف قرص ب2 عوارض قابل ملاحظه‌ای دارد که بهتر است به آن توجه شود. مشکلات تنفسی، افزایش احتمال سکته قلبی، افسردگی، اضطراب و افزایش فشار خون از جمله مهم‌ترین عوارض مصرف این قرص است. از این رو بهتر است اگر به ترک تریاک در منزل با قرص b2 فکر می‌کنید، به این توجه داشته باشید که با استفاده از این روش، مشکلات بیشتری را پیش روی خود قرار داده‌اید. با مصرف این قرص مانند دیگر مواد مخدر و ایجاد تحمل در بدن، تمایل به استفاده مقدار بیشتری از این قرص را دارید و پس از مدتی باعث می‌شود به این قرص اعتیاد پیدا کنید. 

چگونه قرص بوپرنوفین را ترک کنیم؟

برخی از افراد به مواد مخدر با دوز بالا اعتیاد دارند که برای کنار گذاشتن آن از قرص‌هایی نظیر ب2 یا متادون استفاده می‌کنند. در این مواقع اگر روند ترک تحت نظر پزشک متخصص نباشد، اعتیاد به قرص بوپرونوفین ایجاد می‌شود. ترک قرص ب2 مانند هر مخدر دیگری به صورت ناگهانی ممکن نیست و نیاز به مراحل و روش‌های خودش را دارد. همیشه بهترین روش‌ها، روش‌های ترکیبی هستند که می‌توانند نتیجه یک ترک بدون بازگشت را به همراه داشته باشند.

ترک مصرف بوپرنوفین یک فرآیند زمان‌بر و چالش‌برانگیز است که باید تحت نظر پزشکان انجام شود. این فرآیند شامل کاهش تدریجی مقدار مصرف، پشتیبانی روانی و توجه به سلامتی فیزیکی می‌شود. پزشک مراحل کاهش تدریجی مصرف را مشخص کرده و از نظرات پزشکی برای کاهش میزان بوپرنوفین استفاده کنید. همچنین، پشتیبانی از نظر روانی از متخصصین اعتیاد می‌تواند در این فرآیند کمک کننده باشد. برای حفظ سلامتی فیزیکی، فعالیت‌های ورزشی، تغذیه مناسب و استراحت به اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

درمان خود را در کلینیک دکتر جوادی بهترین مرکز ترک قرص بوپرنورفین زیر نظر روانشناسان متخصص شروع کنید.

شماره تماس: ۰۲۱۷۹۴۴۱

بهترین روش ترک قرص ب2 کدام است؟

ترک اعتیاد تدریجی با کاهش دوز مصرفی یکی از موثرترین روش‌های ترک اعتیاد به مواد مخدر است. با وجود طولانی بودن این دوره اما عمدتاً نتیجه‌های مطمئن‌تری به همراه دارد که احتمال بازگشت بیمار به مصرف دوباره مخدر را به حداقل می‌رساند.

بهترین راه ترک بوپرونوفین

یکی از بهترین روش‌های ترک اعتیاد برای هر ماده مخدری از ترک اعتیاد به متادون و قرص ب2 گرفته تا هروئین و حشیش، شرکت در جلسه‌های مشاوره است.

روان درمانی به بیمار کمک می‌کند تا ضمن رسیدن به باور قلبی برای بازگشت به زندگی، انگیزه‌اش برای تحمل درد خماری بالا برود. به خاطر داشته باشید که بهترین روش ترکیبی از چند درمان همزمان تحت نظر پزشک متخصص است.

آیا ترک مصرف قرص ب2 در منزل امکان پذیر است؟

افرادی این روش را انتخاب می‌کنند که نیاز دارند طی یک دوره کوتاه مدت مصرف ب2 را کنار بگذارند و همزمان به زندگی روزمره خود مثل کار و تحصیل نیز بپردازند. اما باید توجه داشته باشند که درمان خانگی ترک ب2 باید حتماً زیر نظر متخصص صورت بگیرد. یعنی ابتدا آزمایش‌های لازم انجام شده، طبق نسخه پزشک دوز داروها مشخص شده و بیمار در خانه روند ترک را سپری می‌کند. با این وجود بهتر است مراحل سم زدایی در کلینیک و تحت نظر متخصصین انجام شود تا در صورت بروز نشانه‌های خماری و ترک مصرف، این علائم مهار شوند.

عوارض مصرف بوپرونوفین در دوران بارداری

عوارض مصرف این قرص آنقدر زیاد است که حتی اگر شما مشکوک به بارداری هستید نباید از آن استفاده کنید. علائم مصرف ب2 برای جنین مضر است و ممکن است باعث ایجاد اعتیاد و بروز نشانه‌های ترک در نوزاد شود. از آنجایی که ترک ناگهانی هیچ ماده مخدری صحیح و عملی نیست بهتر است که برای ترک ب2 با پزشک خود مشورت کنید یا در مرکز سم زدایی بدن از مواد مخدر اقدام به ترک بوپرونوفین کنید.

عوارض اعتیاد به ب2 در دوران بارداری

بهتر است از سم زدایی مواد مخدر مانند سم زدایی قرص ب2 پرهیز کنید و به یکی از بهترین کلینیک‌های ترک اعتیاد مانند کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی برای ترک  تریاک مراجعه کنید. پیشنهاد متخصصین در کلینیک دکتر جوادی این است که حتماً برای ترک اعتیاد قرص بوپرنورفین یا همان ب2 به کلینیک‌ و بهترین مرکز ترک اعتیاد مراجعه کنید و این مرحله مهم در زندگی‌تان را با مشورت پزشک پشت سر بگذارید. اقدامات خودسرانه در مورد ترک اعتیاد و قطع مصرف ناگهانی مخدرها نه تنها منجر به ترک اعتیاد صحیح نمی شوند بلکه در مواردی می توانند عواقب جبران ناپذیری هم در پی داشته باشند.

1402/11/14

201 پاسخ به “ترک قرص ب2 چند روز طول می کشد؟”

  1. افشار گفت:

    سلام
    من مدت ٦ سال هستش كه بي ٢ مصرف ميكنم الان مصرفم دو بار در روز است و روزي يك شيشم قرص رو استفاده ميكنم يعني بعضي وقتا حتي يك قرص بي ٢ روز در ٧ يا٨ روز استفاده ميكنم لطفا كمكم كنين چطور تركش كنم نميتونم تو خونه خيلي تابلو باشم به خاطر بچهام ولي ميتونم ي ماه هم كارم رو از خونه انجام بدم .
    لطفا چجوري ميتونم اينو تو خونه كنار بذارم وقتي ٣ ساعت دير ميشه اعصابم بهم ميريزه و پاهام درد ميگيره .روزي هم ٢ يار اكثرا مصرف ميكنم.
    منتظر راهنماييتون هستم.

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام ، وقت بخیر
      مصرف قرص ب2 حتی در دوزهای بسیار پایین هم وابستگی ایجاد می‌کند! به همین دلیل علائم ترک سخت و غیرقابل تحمل دارد. برای ترک مصرف قرص ب2 حتما باید تحت نظر پزشک باشید تا با توجه به شرایط فیزیکی و روحی ، علائم ترک شما را کنترل کنند .

      • ایوب گفت:

        ببین داداش من منم مثل شما روزی دو وعده قرص B2 مصرف میکردم… اسم خدا رو بیار چهار تا پنج روز یه خورده درد داری تموم میشه میره داداش من باید طاقت بیاری. مرد باش و بخاطر خانواده بخاطر پدر و مادر و برادر بخاطر زن بخاطر بچه که هیچ آینده ای نداره ترک کن. باید حالت ازش بهم بخوره بعدش بنداز دور بره این درد و خماری هم تموم میشه آدم هیچ جایی تو اجتماع نداره بخدا مثل روز اولت قشنگ و زیبا میشی طاقت بیارید مثل یه مرد تموم میشه فوقش یه هفته
        امیدوارم همه جوانان و… مثل یه مرد بندازید کنار تموم شد و رفت مشتی

      • محمد گفت:

        من نزدیک به شش سال بود که داشتم قرص متادون و شربت متادون استفاده میکردم بعد با ب 2 اشنا شدم نزدیک به چهارسال اونو مصرف کردم ولی با یک چهارم در روز و الان هشت روز هست که هیچی مصرف نمیکنم و سرکار هم میرم. فقط قرص مولتی ویتامین و انرژی زامصرف کردم. روزها سرحال بودم ولی چهار شب اول خواب نداشتم از پادرد و کتف درد، ولی از شب پنجم به بعد کم کم دردهاش از بین رفت و الان شبها کمی به سختی میخوابم ولی باید تحمل کرد و هروز بهتر از دیروز شده و خیلی خوشحالم که از شر این سم راحت شدم به همه پیشنهاد میکنم بایک نفر که تجربه شو داره هر شب صحبت کنید

        • کلینیک دکتر جوادی گفت:

          سلام دوست عزیز
          به شما توصیه میکنیم بعد از این دوره مصرف طولانی قرص ب2، یکباره ترک نکنید چون ممکن است بخاطر تجربه علائم ترک شدید مجدداً به مصرف مواد مخدر برگردید. برای دریافت برنامه درمان اصولی با مشاورین ما تماس بگیرید.

          • سمیعی گفت:

            سلام اگر قرص b2 تو چای یا آب حل بشه و بعد خورده بشه آیا ضرری داره؟

          • hdmteam گفت:

            با حل شدن دارو در آب و چای، عوارض جانبی آن از بین نمیرود.

      • Sajad گفت:

        سلام خدمت دوستان هم دردم
        من ۱۴ سال اعتیاد داشتم اولش از ترامادول شروع شد به قدری زیاده روی میکردم که تشنجی داشتم میشدم و تقریبا به همه مواد تو دوره‌ های مختلف معتاد شدم و اخرینش هم قرص ب۲ بود روزی پنج تا ب۲ مصرف میکردم و بعد از پنج سال قرص ب ۲ خوردن تصمیم به ترک گرفتم و در مدت ۵۰ روز دوز مصرفی رو به تدریج به یک چهارم رسوندم و بعد دیگه نخوردم فقط یه هفته خواب نداشتم و درد کمی داشتم که قابل تحمل بود ولی خیلی راحت تونستم ترکش کنم الان هم سه ساله پاکم تازه معنی زندگی رو دارم می فهمم بخدا ترک سخت نيست الکی خودتون رو نترسونین
        پیشنهاد میکنم بعد از ترک حتما در جلسات روان درمانی شرکت کنین خیلی تاثیر داره تا دورباره به اعتیاد برنگردین از خدا می خوام که همتون از شر این بلای خانمان سوز نجات پیدا کنین

        • سلام من الان چهار ماه شکر خدا پاکم سه یا چهار روز اولش برام سخت بود اما کادر پرستاری و روانشناسها خیلی بهم کمک کردند که بتونم به آدم قبلی برگردم و دوباره زندگی بدون مواد تجربه کنم. خیلی ممنونم از تمای دوستانی که در این کلینیک بهم کمک کردند واقعا من زندگیه جدیدمو مدیون شما هستم.

      • فاطمه گفت:

        سلام دوستان.من شوهرم روزی نصفه قرص ب 2 مصرف میکرده ب مدته دوسال.نزدیکه 8 روزه ترکش دادم.چند روز اول یکم حالش بد بود.الان خداروشکر بهتره .فقط ی سوال داشتم الان معده درد داره هرچی میخوره بالا میاره بی اشتهاس.لطفا راهنماییک نید اگه اطلاعات دقیق دارین.ممنون

        • hdmteam گفت:

          ترک سرپایی یا همان ترک یابویی جز آسیب به جسم شخص فایده دیگری ندارد و بعد از مدت زمانی شخص مجدد مصرف کننده میشود. حتماً برای شروع درمانهای سرپایی ، به دکتر متخصص ترک اعتیاد مراجعه کنید.

    • همدرد گفت:

      با سلام دوست عزیز منم شرایط شما رو داشتم حدود7سال مصرف میکنم البته ناجار بودم تا میومدم ترک کنم اطرافیان میفهمیدن آبرم میرفت نمی خواستم کسی بفهمه، ولی یه هفته پیش تصمیم گرفتم ترک کنم واقعیتم به خانواده گفتم اونام درکم کردن من اخرین مصرفم روزی یک عدد بود، سه شب روز بدنم گزگز میکرد شبها هم به زور قرص خواب چند ساعتی میخوابیدم از روز چهارم به بعدفقط زیر پاهام داغ میکردالانم دقیق 6روز پاکم هیچ مشکلی هم پیش نیومد، امیدوارم که تصمیم درست بگیری، فقط بدون 4روز خودت رو نگه داری دیگه تمومه

      • رضا گلشن گفت:

        داداشم شما ی لطفی بکن اطلاعاته غلط نده و بعد از ده روز نخوردنتم بیا نظر بده ک چه میکنه درد باهات

        • کلینیک دکتر جوادی گفت:

          سلام دوست عزیز
          ترک اعتیاد زیر نظر پزشک میتواند در کنترل علائم درد و دردهای ناشی از آن به شما کمک کند. در هر صورت باید قدری صبور باشید .

    • Akbar گفت:

      سلام وخسته نباشید‌…
      نزدیک۲ سال است که دارم قرص B2 میخورم.یک سال اول روزی نصفی میخوردم.اما کم کم مصرفم بالا رفت. که الان دارم روزی 2 تاش را میخورم.ی مدتی هست که میخوام قطع مصرف کنم. ولی نمیتوانم.با مشاورها تماس گرفتم.هیچ فایده ای ندارد دوباره مصرف میکنم.این دفعه تصمیم را گرفتم بذارم کنار لطفا کمکم کنید……؟؟؟

      • کلینیک دکتر جوادی گفت:

        سلام دوست عزیز
        مصرف قرص ب2 اعتیادآور است و مصرف آن عوارض زیادی به همراه دارد.
        پاسخگویی و انجام مشاوره برای مشکل شما مطمئناً نیاز به مراجعه حضوری یا حداقل تلفنی دارد.

      • قربانی گفت:

        ترک کردن سخته ولی لذتی ک تو پاکی هست تو هیچی نیست. تو دوران ترک اهنگ زیاد گوش میدادم و فقط باید خواست.
        پلازیل و ناپروکسن از داروخونه گرفتم. خیلی دردمو کمتر کرد و عوق زدنمو خیلی کم کرد. به امید بهبودی و سلامت همه

    • ساسان گفت:

      سلام دوست من، خواستن توانستن هست، مصرف قهوه و حمام خیلی جواب میده برای درمان کم خوابی و اسهال هم میتونید شب دم کرده بابونه با پودر بلوط مصرف کنید، کافی هست که بخواهید مطمئنا شما پیروز میشوید. ناامید نشوید

    • علی گفت:

      سلام به همگی ببینین دوستان ترک همه اینا اول به اراده خودت بستگی داره اگه اراده کنی میتونی ترکش کنی من الان تقریبا سه ماه هست از کلینیک دکتر جوادی ترخیص شدم و تا به این امروز لغزش نداشتم و سعی کردم برای درمان عوارض اعتیاد که دیگه شما دوستان بهتر میدونید خدم تلاش کنم و از آقای دکتر جوادی بسیار تشکر و قدردانی میکنم که با صحبتاشون به من کمک کردن و از خدمات و پرستارها واقعا ممنونم خیلی حضور ذهن ندارم از فامیلیاشون اما اونموقع که بستری بودم خیلی هوامو داشتن .

    • رامتین گفت:

      من ۵سال روزی ۲ وعده ب۲ مصرف میکردم تو مدت ۳روز کلا کنار گذاشتم الان ۱۰روزه نخوردم هیچ مشکلی برام پیش نیامده تو این ۱۰روز ۵بار رفتم استخر الان هیچ دردی هم ندارم دوشنبه هم ساعت ۱۱ خوابم میبره تا ۶صبج نترس بترسی نمی توانی ترک کنی

  2. محمدشورابیان گفت:

    سلام هفت روزاست قرص ب۲نمیخودم ترک کردم در منزل امادربدنم احساس ضعف خستگی بی حالی تشنگی و…دارم واذیت دارم میشم ازانجای که وضع مالی خوبی ندارم وکارگرکارخانه هستم کلینیک نمیتوانم بروم خواهشن کمکم کنید چه قرصی از داروخانه بگیرم یاخیر ممنون

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام
      دوست عزیز به شما توصیه می‌کنیم که برای ترک سوءمصرف قرص ب2 از یک متخصص راهنمایی بگیرید.

    • مًالف گفت:

      دوست عزيز منم ٦ روزه مصرف نميكنم اين درد را بايد تحمل كني هيچ دارويي نداره

    • ali گفت:

      ای کاش میتونستم کمکت کنم که بدون کوچکترین دردی ترک کنی. بخدا توکل کن

  3. ررضا گفت:

    سلام من قبلا به مدت چندماه شیره مصرف میکردم ومخوردم وقاطعانه تصمیم به ترکش ولی بعدَش از روی سادگی با قرص ب۲ آشنا شدم وفقط وفقط حدود ۱۰روز ازآن روزی یک عدداستفاده کردم و ۲روزه که ترک کرد و تنگی نفس گرفتم لطفا راه حلی برام پیش پابگذارید واقعا این قرص خطرناکترین مخدره دنیاهست

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      این قرص از جمله داروهایی است که عمدتاً در کمپ های ترک اعتیاد برای ترک مواد مخدر تجویز می‌شود که هم اعتیادآور است و هم وابستگی شدید دارد! برای ترک قرص ب2 باید به پزشک متخصص ترک قرص مراجعه کنید تا بتوانید علائم ترک را کنترل و برای همیشه درمان کنید.

    • سعید گفت:

      سلام دوستان من حدود 9سال بود که مصرف ب2 داشتم روزی 2عدد، تا اینکه یکی از دوستانم بهم یه مرکز ترک اعتیاد معرفی کرد. درسته یکم درد و بی تابی داشتم ولی چون میخاستم ترک کنم تحمل کردم الانم نزدیک به3ماه هست که پاکم شبها فقط یکمی بیخوابی دارم اونم بعد ساعت2-3خوابم میگیره میخابم. باید مصمم باشی واسه ترک . واسه همتون دعا میکنم که شما هم انشا الله ترک کنین پاکی یه چیزه دیگس

  4. محسن گفت:

    سلام به دوستایی که میخوان ترک کنن من 2سال مصرف کردم البته قبلش متادون میزدم خواستم مثلا با ب2 ترک کنم 6ماه آخر یک چهارم 1 ماه آخر یک شیشم ب2 مصرف میکردم
    روز اول ترک کسلی و هر از گاهی عطسه میکنی شبشم با سختی میخوابی یعنی تا صبح چندبار بیدارمیشی
    روز دوم عطسه ها بیشتر میشه بدن درد میاد سراغت عرق سرد میکنید بی حوصلگیتون بیشتر میشه اصلا حوصله سرپا وایستادن ندارید شبم کلا خواب از سرتون میپره به محض اینکه چشماتونو میبندید درد میاد سراغتون
    روز سوم هنوز عطسه و آب ریزش بینی هست عرق سرد شدید تر میشه تمام بدنتون خیس میشه و یخ میکنید بدن دردم همینطور شب شایدشاید بتونید 1 ساعت بخوابید اونم وسطش چند بار با پرش از خواب بیدار میشید
    روز چهارم تعریق بدن هنوز شدت داره بدن درد به کمک پروفن کمتر میشه علاءمی شبیهه سرماخوردگی هست شبم که اصلا نمیشه خوابید من همش 1 ساعت خوابیدم
    امروز روز پنجممه تورورز یکم خیلی کم حالم بهتره ولی این عرق سرد لعنتی تمومی نداره امیدوارم امشب بتونم بخوابم دعا کنید گرچه وقتی شروع کردم صابونشو به تنم مالیدم اگه بمیرمم دیگه نمیرم سراغش
    فقط مخوام بگم که این لعنتیو اگه یک هشتمم استفاده کنی بازم ترکش سخته فقط باید اراده داشته باشیو بهش فکر نکنی

  5. الیاس ایزانلو گفت:

    سلام خدمت همه دوستان . من حدود 2 سال بود ترامادول مصرف میکردم از روزی 1 قرص شروع شد تا رسیدی بود به روزی 3 قرص این اخری ها قرص ترامادول شده بود بسته 30 هزار تومن منم که نداشتم اراده کردم که ترک کنم 2 روز قرص نخورد یه درد عجیبی داشتم یجوری که از هیچ بلای نمیترسیدم عصبی و خسته بودم رفتم کیلینیک شرایطم گفتم . اونا گفتن جا برای پرونده تشکیل بدم نداریم گفتم یه قرصی چیزی بدید حداقل دردم کمتر بشه گفتن بدون تجویز پزشک نمیشه منم که عصبی بودم 10 تا فوش دادم در محکم بستم رفتم رفتم پیش همون مغازه که ازش ترمادول میخریدم بهم گفت با ب2 شروع کن اولش 1 قرص روز دوم 1 نصفه همینجوری گفت کمترش کن جون من الانم ب2 2 روزه نخوردم و حس خستگی دارم به خودم قول دادم اگه بمیرمم سمت این چیزا نرم دوستانی که درحال ترک هستن سرکار نباید برن چون بی حوصله و خسته هستن ممکنه باعت درگیری بشه
    میخواستم بگم ب2 هم مث بقیشونه

    انشالله پاکی همه دوستان ❤

  6. یه همدردتنها گفت:

    سلام خدمت دوستان.من یه ۵سالی میشه ب۲استفاده میکنم البته قبلش یه۲سالی تفریحی تریاک وشیره استفاده میکردم تاجایکه احساس وابسته بودن بهم دست دادوفهمیدم که توش افتادم.ودیگرمجبورم هرروزاستفاده کنم تااینکه زنم فهمیدوبخاطرش مهرشوبه اجراگذاشت وکارمم ازدست دادم.بعدخودم انکارمیکردم وبخاطراینکه نکشم وکسی متوجه نشه به سراغ ب۲رفتم وتاالان ازش استفاده میکنم.البته ازروزی یک قرص شروع کردم تاالانکه رسیدم به یک چهارم درروزولی همین یک چهارم رودوسال میشه میخورم وترک نمیتونم بکنم.به محض نخوردن بدن دردشدیدوتعریق شدیدوخستگی وبی حوصلگی واعصاب خراب بهم دست میده البته ازروزیکه استفاده میکنم ب۲خوابم سه برابرشده ومدام خابم میادبعدخوردن یک چهارم ب۲اگریه دقیقه حرف نزنم یابخام به حرفایی کسی گوش بدم چرتم میگیره بدون اینکه بخام خابم میبره وهمین منوخیلی اذیت میکنه لطفااگرکسی راه چاره ای واسه ترک ب۲یاعلت خواب زیادم میدوته منوراهنمایی کنه.متشکرم ازشمادوستان وعوامل این سایت وجناب اقای دکترجوادی عزیز….موفق باشید…

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      وقتی با اعتیاد به قرص ب2 روبرو شده‌اید، یک برنامه توانبخشی مختص با شرایط اعتیادتان میتواند کمکتان کند. در برخی کمپ های ترک اعتیاد برای پشتیبانی از بهبود اعتیاد به مواد افیونی، قرص ب2 تجویز شود اما در کلینیک دکتر جوادی به هیچ عنوان از داروهای شبه مخدر برای درمان اعتیاد استفاده نمیشود .

    • گمنام گفت:

      سلام دوستان.حتما زیر نظر پزشک ترک کنید،چون در غیر این شدنی نیست.من پنج ماه و دو روز از ترکم گذشته بود که پا درد و عرق سرد شبانه و بدخوابی تموم شدنی نبود،در واقع عوارض ترکش هی میانو میرن،خیلی طول میکشه،خیلی یواش از بدن خارج میشه.آخر مجبور شدم این بار برم سراغ تریاک،چون قبلا تریاک رو خیلی راحت تر ترک کرده بودم.بورپرنورفین خیلی سخت از بدن خارج میشه.شاید بعضیهاتون که تازه ترک کردید فکر کنید راحته ترکش و فکر کنید خماریتون تموم شده،ولی باز دردها میان سراغ آدم.من خودم چند بار فکر کردم دیگه تموم شده ولی باز اومده سراغم.بعد پنج ماه و دوروز ترک وقتی شروع کردم به مصرف تریاک تا نه روز باز خماری داشتم و تریاک نمیتونست جاشو برام پر کنه ولی چون از قرص ترسیده بودم دیگه نرفتم سراغ متادون و ب۲ یا ترامادول.من قصدم این نیست که شما راه منو برید،ولی حتما زیر نظر پزشک ترک کنید،یا اگه بتونید برید با اصول کنگره شصت ترک کنید.هیچ وقت هم سراغ قرص و شبه مخدرها نرید.

      • محمد یزدانی گفت:

        با سلام وقت بخیر من ۱ماهی میشه بی۲ مصرف میکنم سر کار هستم نمیتانم مرخصی بگیرم راهنمایی کنید ممنون میشم چگونه ترک کنم داره بد جوری تاثیر میکنه سرم

        • کلینیک دکتر جوادی گفت:

          سلام دوست عزیز
          شما باید در درجه اول برای سلامتی خود وقت بزارید، وگرنه با توجه به شرایط شما و زیاد شدن حالات ظاهری اعتیاد، امکان اخراج شما از محل کار وجود دارد.

  7. هادی گفت:

    سلام
    من ۲ سال الکی و از روی سادگی و بدون اینکه هیچ اعتیادی داشته باشم مصرف کردم و تا ۲ ماه پیش روزی ۸ تا ب ۲ میخوردم اما اصلا نمیدونستم این قرص لعنتی چیه
    اما الان ۴ روزه نمیخورم
    یعنی تو یک ماه از ۸ عدد قرص کامل رسوندم به نصف قرص و بعدشم دیگه نخوردم
    اصلا کار سختی نیست
    هیچکدومتون به اندازه من دوز بالا نخوردید ولی من دارم میذارم کنار با افتخار
    امیدوارم همه عزیزان با ابرو بتونن این لعنتی رو کنار بذارن

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      برای پیشگیری از مصرف مجدد ب2 به شما توصیه میکنیم از برنامه های مراقبتی بعد از ترک اعتیاد استفاده کنید.

  8. کوروش عروجی گفت:

    با سلام.من حدود ۳ سال هست که مداوم و روزانه بین ۳ الی ۶ عدد قرص بوپرنورفین مصرف میکنم.خواستم بدونم آیا بدون بستری هم میشه این قرص خانمانسوز رو ترک کنم برای همیشه؟؟ چون اگر بستری بشم به کار و زندگی روزمره من لطمه میخوره.ممنون میشم که پاسخ بنده را بدین

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام آقای عروجی عزیز
      بله، در صورت همکاری شما با تیم درمان امکان ترک بدون بستری وجود دارد.

    • ف.طاهرخانی گفت:

      سلام
      من الان روزی ۳وعده صبح یک چهارم، غروب یک چهارم، اخره شب یک هشتم، استفاده میکنم. شما الان ترک کردید خواهش میکنم راهنمایی کنید چطوری ترک کنم واقعا با این حرفهایی که در مورد ترکش میزنن ادم میترسه. فکر میکنم درست باشه چون هر وعده که موقعش میرسه احساس تنگیه نفس دارم

      • کلینیک دکتر جوادی گفت:

        سلام دوست عزیز
        روش ترک اعتیاد هر فرد با فرد دیگر متفاوت است و میزان دوز مصرفی دارو به عوامل متعددی بستگی دارد. لطفا از خوددرمانی پرهیز کنید و درمان خود را به متخصص ترک اعتیاد بسپارید.

    • رامین گفت:

      اره داداش چرا نشه ترک کنی بزارش کنار ب خانوادت فک کن بعدم توکل کن به خدا تمام میشه این روزا هیچ لذتی بالاتر از پاکی نیست داداشی یا حق

  9. رها شده گفت:

    سلام خدمت بزگواران و همدردان عزیز.بنده پنجاه روزه ب ۲ رو ترک کردم.ترک ب۲ فرسایشی و زمانبر هستش.صبر و حوصله زیاد میطلبه.بعد پنجاه روز باز هم علایم ترک بعضا میاد سراغم.بهترین روش ترک بنظر بنده کاهش تدریجی و استراحت مطلق هست.مصرف هر نوع قرص کمکی طول دوره ترک رو افزایش میده.از رژیم غذایی مناسب استفاده کنید ورزش سبک و پیاده روی هم خوبه.ب امید پاکی و زندگی سالم

    • امین مالکی گفت:

      سلام دوست عزیز منم مث شما الان ۴۱روز که ترک کردم ولی هنوزم شبها پاهام یه خورده درد داره این چهل روز هم با آب سرد دوش گرفتم یعنی هر روز یک قال یخ توی وان انداختم هیچی داروی نخردم حتی نوافن ولی بازم درد دارم شبها موقعی که میخوابم

  10. منصورنظری گفت:

    سلام خدمت دوستان عزیز من نزدیک به دو سال یا بیشتر b2مصرف میکردم هشت ماه اخر روزی 10 تا قرص مصرف داشتم تا اینکه دیدم هیچ تعقیری نمیکنم یعنی دوز زیاد فرقی نداره تو حالم بعد تصمیم گرفتم ترکش کنم چون هرچی هم که باشه ادمو از زندگی و کارو همه چیزای خوب دور میکنه الان هشت روزه مصرف نکردم فقط شبا قرص خواب میخورم تا بخابم روزارم دارم میگذرونم البته به سختی ولی ارزششو داره که یعد از این که دیگه کاملا خوب شدم میفهمم امیدوارم همه اونایی که درحال ترک هستن خدا کمکشون کنه به امید پاکی همه عزیزان .

  11. ابراهیم احمدی گفت:

    باسلام من حدود ۵ساله از ب۲استفاده میکنم تا الان که به ربع قرص رسیدم ولی دوماهه که هم قرص وهم تریاک میکشم خیلی ضعیف و لاغر شدم ازدست خودم زله شدم واقعا بریدم توروخدا راهکاری بهم بگید چون بعلت نداری نمیتونم به دکتر مراجعه کنم ۴۰سالمه دوتاپسر دارم ازشون خجالت میکشم ازخودم متنفرم توروخدا کمکم کنید

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام آقای احمدی عزیز
      مبلغی که شما برای تهیه مواد خرج می کنید چندین برابر هزینه درمان است، بخصوص در دراز مدت. از این رو هزینه های درمان خیلی کمتر از هزینه های مصرف مواد است . در واقع هزینه پرداخت شده جهت درمان، اعم از ویزیت پزشک ، شرکت در جلسات مشاوره فردی و… به عنوان یک سرمایه گذاری در جهت ارتقاء سطح سلامت و کیفیت زندگی شماست و فواید این سرمایه گذاری در تمامی ابعاد زندگی یک انسان تأثیرگذار می‌باشد.

  12. آرش گفت:

    من یک سال ترامادل مصرف میکرم
    بعد به متادون اعتیاد پیدا کردم
    یکسال هم متادون مصرف کردم
    و با کم کردن دوز تدریجی ترک کردم یک ماه طول کشید تا حال جسمیم خوب بشه ولی بعدش افسردگی خیلی شدیدی گرفتم( البته من قبل از دوران دانشگاه و اعتیادم هم افسردگی خیلی شدید داشتم که دکترم میگفت اختلال ترشح سرتونین و دوپامین دارم) بعد شروع به مصرف ب2 کردم، حالم خیلی خوب میشد جوری که کلی اهداف جدید پیدا کردم برای زندگی و برخورد و رفتار و اعتماد به نفسم خیلی بالا رفت و همه جوره عالی بودم و خاستم از این قرص هم خلاص بشم و برم باشگاه و یه زندگی سالم در پیش بگیرم حتی سیگار هم ترک کردم بعده 1ماه و نیم مصرف با دوز یک قرص در روز قطع کردم، دوسه روز اول خوب بودم چون درد جسمی برام اصن مهم نیس تا اینکه دوباره افسردگیم شروع شد، کلا همه اهدافم برام بی ارزش شد و انگیزه انجام هیچ کاریو ندارم و از اوجایی که هیچ دوستی هم ندارم تنها و گوشه گیر و منزوی شدم و همش افکاره خودکشی میزد به سرم حتی کتابی که تایپ میکردمو رها کردم انگار هیچی حالمو خوب نمیکنه، مجبور شدم دوباره شروع به مصرف کنم بعد از یک هفته الان روز پنجمه که دوباره شروع کردم به مصرف ولی حالم هیچ تغییری نکرده خیلی بی حس و بی انگیزه شدم و اعتماد به نفسمم همیشه پایین بوده و فقط توی دوران مصرف قرص یه کم اعتماد به نفس داشتم، واقعا نمیدونم چیکار کنم، رویای زندگی سالم دارم دوست دارم ورزش کنم، نویسندگیمو ادامه بدم، دوست پیدا کنم، کوه نوردی برم، کار کنم درسمو ادامه بدم ولی واقعا نمیدونم چجوری افسردگیمو درمان کنم توان مالی خوبی هم ندارم، کاش خدا یه راهی بزاره جلوم

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام آرش عزیز
      خیلی ممنون که با ما درد و دل کردید، بنظر میاد شما بیشتر از درمان اعتیاد نیاز شدید به مراجعه به روانپزشک دارید تا به شما کمک کند. مطمئناً تحمل شرایطی که شما فرمودید به تنهایی امکان دارد، روانشناس و روان پزشک با درمان شما می توانند زمینه‌ساز ترک موثر نیز باشند.

  13. محمد باقر گفت:

    سلام . من حدود دو سال ب ۲ مصرف کردم بعد با ترامادول ترکش کردم، بعد یک ماه از ترک ب۲ زانو هام خیلی شدید به درد آمد. الان یک سال با همین درد دارم دست و پنجه نرم می کنم. بعضی وقت ها خیلی شدید، بعضی موقع ها هم تا چند هفته هیچ دردی ندارم. دکتر و آزمایش زیاد رفتم چند بار عکس گرفتم از زانو هام که سالم بودن. می خواستم بدونم این زانو دردم به عوارض قرص ربطی داره یا نه؟ خواهشا کمک کنید که از دین و دنیا برگشتم .از شدت درد دوباره شروع کردم به مصرف ب۲، البته دو سه روزی یک چهارم ولی چون قبلا مصرف می کردم از وابستگی دوبارش می ترسم. الان ده روزه دارم همین کارو می کنم … دوستان عزیز خواهشا راهنمایی کنید… ناگفته نمونه با ترامادول که ترک کردم چند ماهی به خودش وابسته شدم …. زانو هام خیلی تلق تلق می کنه و باد می گیره و الانم خیلی نافرم ورم داره … ببخشید که سرتون رو درد آوردم الان یک ساله خواب راحت ندارم یا درد دارم یا از استرس که امشب درد می گیره یا نه. تا صبح صدبار بیدار میشم… دوستان خوبم هیچ قرصی مصرف نکنید چرا آدم کند کاری که افتد به گ…. خوری…

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام محمدباقر عزیز
      ترامادول و b2 فرقی ندارد و هر دو مخدر هستند.
      شما در حال حاضر فقط نوع اعتیاد خود را تغییر دادید و درمانی صورت نگرفته است. ترک ترامادول یا حتی مصرف آن احتمال تشنج دارد پس حتماً باید تحت نظر پزشک درمان شود.
      برای دریافت دارو و رفع عوارض باید به پزشک مراجعه کنید و امکان دستور دارویی به این صورت وجود ندارد.

      • سهیل سلطان گفت:

        محمد باقر عزیز نمی‌دونم این پیام رو چه زمانی فرستادین به هر صورت امیدوارم امروز در بهترین شرایط روحی و فیزیکی باشید. درد پا یکی از علائم مزمن قطع این دارو می‌باشد و باید باهاش کنار بیای ولی تجربه در مورد B2 به من نشان داده که تنها درمان این درد ورزش ملایم در حدی که عضلات کمی درد بگیرد همینطور ماساژ در زیر آب گرم و در آخر دوش آب خنک?

  14. محمد یزدانی گفت:

    با سلام اعتیاد به قرص بی ۲ دارم اگه میشه کمکم کنید ممنون میشم

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام آقای یزدانی عزیز
      تنها راه شروع درمان موثر قرص ب2 مراجعه به کلینیک ترک اعتیاد و درمان علمی است. از شما تقاضا داریم تحت تأثیر تبلیغات کاذب در این زمینه قرار نگیرید و هر چه سریع تر درمان خود را آغاز کنید.

  15. علي ذاکر گفت:

    باسلام خدمت دوستان عزيز و تیم خوب دکتر جوادی
    بنده حدود 15سال متادون ميخوردم و با مراجعه به کلینیک شما و بستری ترک کردم و الان هم خدا را شكر پاكم فقط بايد اراده باشد. بازم از زحمات دلسوزانتون ممنونم

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام آقای ذاکر عزیز
      از اینکه مجموعه ما را انتخاب کردید از شما سپاسگزاریم و خوشحالیم که راضی هستید.
      موفق باشید

  16. مصطفی برهانی محمود ابادی گفت:

    سلام خدمت دوستان گلم من دو سال ب۲ مصرف میکردم اولش هفته ای نصف میزدم کم کم شد هر روز تا اینکه روزی یه دونه میزدم قیافم خیلی تابلو شده بود۰اصلا حال و حوصله نداشتم تا اینکه تصمیم به ترک گرفتم رفتم پیش دکتر بهم دارو داد تا یه هفته خوردم حالم بد نبود اما یه خوده بی حال بودم بعد یه هفته یه امپول بهم زد دیگه دارو نخوردم تا ده روز بی حال بودم و کم حوصله از روز دهم کم کم بهتر شدم الان هم ۶۵ روز از ترکم میگذره حالم خیلی بهتره خوابم خوب شده تقریبا اما هنوز به حالت عادی نرسیدم ولی میدنم خوب میشم ازتون خواهش میکنم ب۲ رو بزارید کنار خیلی دیر از بدن خارج میشه واقعا خیلی بده.هر کی گفته ترکش راحته دروغ میگه

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      ممنون از ارسال تجربیاتتون

  17. وحید منصوری گفت:

    سلام‌من‌قرص ب ۲ از طریق بینی استفاده میکنم میخاستم‌بدونم ضررش چقد و اینکه نمیتونم زیر زبونیش کنم دوزم روزی ۲ تا هست در روز

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      مصرف قرص ب2 به هر نحوی خطرناک و اعتیادآور است. درمان صحیح نیاز به جایگزین یا تغییر نوع مصرف ندارد. لطفاً برای نجات خود و درمان هر چه سریع‌تر اقدام کنید.

  18. وحید گفت:

    سلام . من الان چهار سال میشه ک اعتیاد دارم . اول شیره میکشیدم بعد بزور به تریاک رو آوردم تا شیره رو حذف کنم . تریاک رو هم با b2 با هم استفاده میکردم . یعنی اگه نکشم روزی ی گرم با حداقل در دو وعده یک دوم قرص استفاده کنم. تو رو خدا راهنماییم کنید .خیلی خسته شدم

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام، جایگزینی مخدر یا محرکی به جای تریاک اصلا درمان محسوب نمی‌شود و فقط تغییر نوع اعتیاد است. ابتدا می بایست شرایط فیزیکی شما بررسی و درمان متناسب با وضعیت شما تجویز شود. لطفاً با کلینیک تماس بگیرید.

  19. سعید عبدی گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز
    من به مدت ۶ماه از ب۲ استفاده میکردم
    بعد کم کم نفسم تنگ شد که حدود ۳روز پیش یک دفعه گذاشتم کنار
    الانم هم مواقعی روی پام وامیستم تمام بدنم میلرزه بعد نمیتونم وایسم
    دکتر هم نرفتم روم هم نمیشه به خانوادم بگم کمکم کنید اگر راهی داره ممنون میشم راهنماییم کنین
    باتشکر

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما در حال تجربه علائم ترک یکباره قرص ب2 هستید و قطعاً آزاردهنده است. بهترین روش ترک قرص ب2 مراجعه به پزشک متخصص و انجام آزمایش و ترک تدریجی است وگرنه مجدداً دچار عود اعتیاد می شوید.

    • اسماعیل گفت:

      بنده ده سال هم متادون مصرف کردم هم ب2 . در کنار دریافت مشاوره از روان شناس و پزشک متخصص، 20 دانه اسپند در روز خورده شود، بدون انکه جویده شود. از سنبل الطیب هم می‌شود بعنوان ارامبخش استفاده کرد. درضمن تلقین مثبت کنید و با یه کم اراده میتونید با کمک خدا کنار بزارید

      • sayyedyahya گفت:

        دوست عزیز من متادون رو چهار ساله ترک کردم ترک متادون با اسپند و سنبل الطیب و این چیزها شدنی نیست درد ترک متادون در حد مرگ میتونه تو رو اذیت کنه فقط اراده قوی ترک با نظر پزشک ورزش اراده قوی تغذیه مناسب و جلسات امکان پذیره نه با خوردن اسپند شما یا معتاد به متادون نبودی ویا ویاهیچوقت ترک نکردی دوست عزیز . من خودم بعد سم زدایی دوبار لغزش داشتم و رفتم سم زدایی تدریجی انجام دادم ده دوازده روز بودم و درد و خماریشم درمان کردم

  20. جمشید گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز
    من به مدت ۶ماه از ب۲ استفاده میکردم
    بعد کم کم نفسم تنگ شد که حدود ۳روز پیش یک دفعه گذاشتم کنار
    الانم هم مواقعی روی پام وامیستم تمام بدنم میلرزه بعد نمیتونم وایسم
    دکتر هم نرفتم روم هم نمیشه به خانوادم بگم کمکم کنید اگر راهی داره ممنون میشم راهنماییم کنین
    باتشکر

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      ترک قرص ب2 به صورت ناگهانی ممکن نیست و نیاز به مراحل مختلفی روان‌درمانی، مشاوره و سم‌زدایی تدریجی با کاهش دوز مصرفی دارد. بهترین روش‌ ترک، روش‌های ترکیبی هستند که می توانند نتیجه یک ترک بدون بازگشت را به همراه داشته باشند. شما دچار علائم ترک مصرف هستید و به تنهایی نمی توانید این شرایط سخت را پشت سر بگذارید، بهتر است با کمک متخصص این دوران را پشت سر بگذارید.

  21. sina shiriyan گفت:

    سلام و عرض ادب…البته قطعا دوستان متخصص هستن…و راهنمایی میکنن…من پزشک داروساز هستم اما بر اثر یک شوک روحی به ترامادول رو اوردم…مصرف من به روزی ۳ الی ۴ عدد درروز میرسید که در واقع میشد نزدیک به ۱ گرم ترامادول هیدروکلراید…..بعدش به دلیل عوارض شدید تصمیم گرفتم دارو رو بگذارم کنار…متاسفانه به دلیل عدم تشخیص درست من رو به مدت ۲ سال وابسته به بوپرونورفین ۲ میلی گرم کردن…تا روزی ۷ الی ۸ عد هم میخوردم….اما یه زمانی به خودم اومدم دیدم تمام برنامه زندگی من بر اساس میزان استفاده از دارو هستش…لطقا یک هفته در خانه استراحت کنین….کم کم فعالیتتون رو شروع کنین… یک چیز رو یادتون باشه….فقط و فقط خودتون هستین و خودتون…فکر کنین جرمی انجام دادین و حالا باید پاسخگو باشید….در اینصورت موفق خواهین بود…فقط به خودتون دروغ نگید لطفا

  22. فرهاد خ گفت:

    سلام دوستان. من قبلا شیره تریاک مصرف میکردم. بعد 3 سال تصمیم به ترک گرفتم. خیلی حال بدی داشتم ولی شرایطم جوری بود که خونه متوجه نشدن. چون خانومم باردار بود. بنظر من منظور از قطع مصرف همان قطع مصرف است. جایگزین کردن و این شاخه و اون شاخه کردن فایده نداره. گذشت تا 2سال و 2 ماه پاک بودم. دوباره رفتم سمت قرص ب2 کلا 4 ماه مصرف کردم جوری با من کرد که تو خانواده همه فهمیدن. کارم رسید ب روزی 4 تا 5 تا قرص. تصمیم ب ترک گرفتم با امروز میشه 4 روزه که هیچی مصرف نکردم. حال خوبی دارم. شبها خیلی اذیت میشم. عرق سرد دارم. کمر درد و همه چی. خیلی خوشحالم که ب عطسه افتادم. بعد این همه مدت فهمیدم هیچی مثل پاک زندگی کردن نیست. دم همتون گرم. پاکیه همتون ایشالله.

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      به شما بابت شروع درمان تبریک میگوییم ولی جهت کنترل علائم ترک قرص ب2 به شما پیشنهاد می کنیم با متخصص ترک اعتیاد مشورت کنید، گاهی حتی تغییر رژیم غذایی می تواند به شما کمک قابل توجهی کند.

  23. سعید ابراهیم ابادی گفت:

    سلام بنظر من که این کلینیک های ترک به درد نمیخوره چون آمار مصرف شما رو نمیگیره تازه هرچی مصرف کنی بهتره براشون نه تست میگیرن نه میگن کم کن فقد میگن این ب۲ هیچ ضرری نداره و مثل یک مسکنه آقا اینا همه بهانست من نمیتونم من از کار میفتم درد داره …..باید اراده داشته باشی برای ترک بست به امید پاکی تمام متادان ایران

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام آقای ابراهیم آبادی عزیز
      سیر درمان در کلینیک روانپزشکی و ترک اعتیاد دکتر جوادی بدینصورت است که در مرحله اول مشاوره ترک و انجام آزمایشات اولیه اعتیاد، سپس تشخیص پزشک برای روش سم زدایی و درمان فیزیکی با ارائه خدمات هتلینگ و روانشناختی اعتیاد، ویزیت روزانه روانپزشک و روانشناس، کاردرمانی اعتیاد، انجام تست های روانشناسی و پس از ترخیص بیمار، برای جلوگیری از لغزش و سوءمصرف مجدد راهکارها و روش های مراقبت بعد از ترک اعتیاد، که این خدمات به صورت جلسات خصوصی، خانوادگی و یا گروه درمانی به بیماران ارائه می‌گردد.
      بله باید اراده داشته باشید، بعد با همکاری خودتون با کلینیک اتفاقات خوبی رقم می خورد. سخت هست ولی ممکنه. در مورد درد ترک هم نگران نباشید، پزشک متخصص در تمام طول درمان همراه شماست. اعتیاد چه از نوع قرص ب2 باشد چه مواد مخدر دیگر، قابل درمان است.
      به امید پاکی تمام بیماران اعتیاد

    • فرهاد خ گفت:

      سللم دوست همدرد. من دوباره برگشتم. امروز شدم 7 روز پاکی. خدارو شکر خیلی حالم از روز اول و دوم بهتره. منم موافقم با نظرت. بالا گفتم منظور از قطع مصرف همان قطع مصرف است. یکم سخت هست ولی ارزششو داره. من چون تجربه پاکی رو داشتم ب همین جهت تحت هیچ شرایطی حتی ی ژلوفن هم نمیخورم. این سموم باید از بدن خارج بشه. خارج شدنشم درد داره. بازم میگم ولی ارزششو داره. ب امید پاکی همه ی همدردامون. من بازم برمیگردم.

      • کلینیک دکتر جوادی گفت:

        سلام دوست عزیز
        بابت همراهیتون با کلینیک دکتر جوادی از شما سپاسگزاریم، انشاالله با همین اراده قوی به هدفتان می رسید. موفق باشید

    • سارا وثوق گفت:

      سلا خسته نباشید من تو جیب همسرم چند ماهه پیش قرص ب۲ پیدا کردم گفت ۱ هفتست استفاده میکنم و دیگه استفاده نمیکنم چند روز خونه موند بعد گفت خوب شدم ترک کردم ولی اصلا ضعیف نشد حتی توی رابطه جنسی میگن کسی که استفاده کنه تا چند ماه ضعیفه امکان داره این هنوزم پنهانی مصرف کنه چون میدونم قبلنم معتاد بوده

      • کلینیک دکتر جوادی گفت:

        سلام خانم وثوق عزیز
        می توانید برای آرامش خاطر خود کیت b2 را تهیه و از همسرتان تست بگیرید.

  24. احمد پناهی گفت:

    سلام من حدودا ۱۲ روزه ک قرص بی دو رو مصرف نمیکنم کلا دو ماه مصرف داشتم چند شبانه روز درد کشیدم اما الان دیگه درد ندارم بیحالم فقط شبا خیلی دیر میخابم اما تو طول روز چن ساعتی میخابم یه روز خوبم یه روز خیلی بیحال اشتهام خوب شده ولی غدا میخورم سنگین و بی خواب میشم لطفا بهم بگین چقدر دیگه طول میکشه ک خوب بشم

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      ترک یکباره قرص ب2 پیشنهاد ما برای درمان نیست،به روانپزشک مراجعه کنید تا ابتدا دلایل مصرف شما بررسی و درمان گردد تا مجدداً دچار عود اعتیاد نگردید. در مرحله بعد دارودرمانی تدریجی را پیش بگیرید که هم جواب درست حاصل گردد و هم علائم رفع شود.

  25. سروش گفت:

    سلام من اول متادون میخوردم چند ماهی، بعد انداختم به قرص ب۲. الان ۱۴ روزه ک ب۲ مصرف میکنم. من الان قرص ب۲ رو رسوندم به ظهر، یک چهارم رو نصف میکنم میخورم. و شب هم یکم از یک چهارم کمتر. و یه روز کامل، نزدیک به ۳۰ ساعت، قرص اصلا مصرف نکردم. مشکلی با خماریش ندارم اصلا. فقط دست راستم از مچ تا آرنج، تیک داره و میپره و درد میکنه شدید. میخواستم راهنماییم کنین، چجوری کنار بزارم و با چه روشی، دست دردم کشته منو. ممنون از لطفتون

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام سروش عزیز
      کم کردن یا قطع مصرف، عوارض جسمی و روانی زیادی برای شما ایجاد می‌کند. الان که شما انگیزه ترک را در خود ایجاد کردید توصیه ما مراجعه حضوری شماست. متاسفانه امکان ارائه نسخه بدون ویزیت و اطلاع از شرایط جسمی و روانی شما امکان ندارد. پزشکان ما با کنترل علائم ترک می‌توانند به شما کمک کنند.

  26. جلال صفری گفت:

    باسلام.من چند سال دارو b2 مصرف می کردم و حالا چندماه هست که با قرص چهاردهم شروع به کم کردن دارو کردم و روزی یکی و نصفی یک چهاردهم مصرف می کنم و نمی تونم این رو ترک کنم لطفا راهنمایی کنید .

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بارها تاکید شده که برای ترک یک ماده مخدر از ماده مخدر دیگر استفاده نکنید. شما چند سال از دارو مصرف کرده اید و قطعا با ویزیت اینترنتی درمان نمی‌شوید، لطفا برای ویزیت به کلینیک مراجعه کنید و نگران نباشید. در صورت همکاری شما با متخصص کلینیک، به زودی بهبود پیدا میکنید.

  27. امیر گفت:

    سلام من بمدت ۵روز قرص ب۲ رو گذاشتم کنار میخوام بدونم چند روز باید این درد روتحمل کنم باتشکر

    • hdmteam گفت:

      با تحمل درد فقط شرایط ترک را برای خود سخت میکنید شما نیاز به ویزیت پزشک متخصص ترک اعتیاد دارید. علائم ترک شما مثل درد بدن، بی اشتهایی و عرق سرد نیاز به درمان و کنترل دارد . در غیر اینصورت تحمل شما تا حدی میتواند کمکتان کند و در نهایت دچار لغزش و سومصرف میشوید.

  28. امیر اراکی گفت:

    سلام .من مدت ۵ماهه که ب۲ مصرف کردم اونم روزی میانگین ۳ چهارم یک قرص و الان یک هفته است که مصرف نکردم میخواستم ببینم کی دردم آروم میشه …با تشکر

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      ترک یکباره قرص ب2 به هیچ وجه توصیه نمی‌شود چون با توجه به علائم ترک ممکن است باعث عود مجدد اعتیاد گردد. شما حتما باید با پزشک متخصص مشورت کنید و اصولی اقدام به ترک کنید.

    • فرهاد گفت:

      داداش دردت بعد از ١٠ روز كم ميشه ولى بهتره یه دكتر متخصص برى خيلى بهت كمك ميكنه
      من خودم هم ٦ سال متادون ٤٠ مصرف ميكردم ولى ٣ ماه پيش به كمك مراکز ترک اعتیاد گذاشتم كنار. الان هم دو هفته هست پاك پاك هستم. فقط روز دهم دکتر بهم سرم و امپول تقويتى داد خيلى بهتر شدم. نگران نباش فقط شروع کن

  29. مهیا گفت:

    سلام
    من حدود دو ساله که B۲مصرف میکنم اولش خیلی کم بود یواش یواش زیاد شد الان روزی ۱عدد مصرف میکنم و میخام بزارمش کنار…به خاطر دختر دوسالم و پسر هفت سالم ازتون خواهش میکنم کمکم کنید تو خونه ترکش کنم

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      ترک قرص ب2 و کنترل علائم ترک آن در منزل مشکل است، جهت دریافت مشاوره حضوراً به کلینیک مراجعه کنید تا در صورت صلاح دید پزشک طبق خواسته شما درمان صورت گیرد.

      • مهیا گفت:

        سلام اقای دکتر لطفا کمک کنید من از روزی یدونه رسیدم به سه روز یدونه و از این هم میخام کمتر کنم شرایط کمپ رفتن هم ندارم فقط میتوتم داخل خونه درمان بشم لطفا راهنمایی کنید

        • hdmteam گفت:

          لطفاً با مشاوران ترک اعتیاد ما در ارتباط باشید و برای درمان اعتیاد با توجه به دوز مصرف و شرایط جسمی و روحیتان، ممکن است بتوانید درمان سرپایی ادامه دهید.

    • ساسان، شیراز گفت:

      سلام دوست من، خواستن توانستن هست، مصرف قهوه و حمام خیلی جواب میده برای درمان کم خوابی هم میتونید شب دم کرده بابونه با پودر بلوط مصرف کنید، کافی هست که بخواهید مطمعنا شما پیروز میشوید.

    • محسن گفت:

      سلام قرص b2 رو بايد كم كم دوزشو کم کنی، بعد قطعش بكنى بعد هر روز دوش آب ولرم بگير. پیش دكتر هم برو خيلى راحتر ميذارى كنار
      تاكيد ميكنم حتما دكتر ترک اعتیاد برو
      عوارض ترك قرص هم بعد از ١٤ روز خیلی کم ميشه
      به اين فكر كن هيچ نعمتى بالاتر از سلامتى نيست
      فقط اراده قوى داشته باش
      من بعد از ٦ سال مصرف گذاشتم كنار
      ورزش فراموش نشه

  30. ساسان، شیراز گفت:

    باسلام خدمت دوستان عزیز
    من حدود هشت سال متادون و ترا میخوردم تا جایی که باعث کم کاری تیروئیدم و ریزش موهایم شدند، تصمیم گرفتم ب2 بخورم بعد از هشت ساعت از آخرین مصرف متا و ترا ب2 را زیرزبان گذاشتم و از اون روز 4 سال میگذره ولی از دو روز قبل تصمیم گرفتم دیگه وابسته نباشم و قطع مصرف کنم، پریشب و دیشب جمعا سه ساعت خوابیدم عرق سرد داشتم و کمی هم بدن درد اما ارزشش را داره امروز صبح هم یه شات قهوه خوردم خیلی بهترم، راستی حمام مداوم فراموش نشه مطمعن باشید جواب میده.

    • hdmteam گفت:

      لطفاً برای ترک اعتیاد خوددرمانی نکنید. تحت نظر پزشک متخصص در این زمینه دوره ترک خود را سپری کنید. با خود درمانی تنها شرایط جسمی و روحی خود را ضعیف میکنید.

  31. مصطفی گفت:

    ده سال پیش برای ترک حشیش به دکتر مراجعه کردم و روزی یک عدد بی دو تجویز کرد بعد چند سال دکتر رفت آمریکا و منم به صورت آزاد از بیرون میگرفتم حالا بعد ده سال به شدت وابسته شدم واقعا هیچ نظارتی بر روی این مراکز ترک نیست یک دکتر چطور میتونه طرح خودش روی یک مریض پیاده کنه تا با آزمون و خطا به جواب برسه خواهشمندم اگر برای ترک راهی وجود دارد کمک کنید

    • hdmteam گفت:

      حتماً برای ترک اعتیاد به کلینیک های تخصصی در این زمینه با مجوز رسمی از وزارت بهداشت مراجعه کنید . ب2 ، متادون، ترامادول داروهایی هستند که در کمپ‌ها و دیگر مراکز غیر رسمی برای بیماران تجویز میگردد.

  32. میلاد گفت:

    سلام دوستان من میخوام قرص b2 رو ترک کنم اما فقط و فقط استرس و دلهره و بدبختی و بیچارگی میاد سراغم، توروبخدا بگین چیکارکنم کسی نفهمیده من دارم چه غلطی میکنم و نمیخوام تابلو بشه،کمکم کنید اول خدا بعد شما

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      نگران ترک قرص ب2 نباشید، ما در کلینیک با کمترین درد و عوارض به شما کمک می‌کنیم. بجای استرس و نگرانی لطفا هر چه زودتر روند درمان خود را آغاز کنید.

  33. رضا گفت:

    بنده طی ده سال هم متادون مصرف کردم هم ب2. تنها راه بدون دردسر برای کنترل علائم ترک و بدن درد، مراجعه به پزشک ترک اعتیاد و مصرف گیاهان دارویی سنبل الطیب و قویتر از همه خوردن 20 دانه اسپند در روز بدون انکه جویده شود.بقیه اش تلقینه با اراده باش نمیمیری

  34. محمدبهرامی گفت:

    سلام و خسته نباشید آقای دکتر تو رو به خدا جواب بدین من هرچی b2 مصرف می کنم طی یکهفته روزی ۱ عدد اصلا جواب نمیده قبل از اون مصرف ترامادول داشتم به مدت۲ ماه روزانه ۲عدد۲۰۰ ولی از اول مصرف تاثیر خیلی کمی برام داشت وحتی تریاک و شیره هم مصرف کردم انگار نه انگار بنده ۵۰ ساله هستم همینطور سرترالین و پرفنازین برای اعصاب مصرف می کنم و دیسک کمر خود را به مدت ۱سال است عمل کرده ام وهرچه قرص مخدروتریاک مصرف می کنم تاثیری نداردازفرط درددوست دارم فریادبزنم عاجزانه تقاضا دارم سوال مراجواب دهید دعایم پشت و پناهتان.

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما باید برای درمان کمردرد و مشکلاتی از این قبیل به متخصص مربوط به آن مراجعه کنید. متاسفانه با خوددرمانی، مشکل شما از یک درد که شاید با یک عمل ساده حل میشد، منجر به پرداخت هزینه بیشتر و تبدیل به اعتیاد و مصرف مخدرهای مختلف شده است. توصیه ما در کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی به شما ، فقط و فقط مراجعه به پزشک متخصص و سم زدایی بدن است و در نهایت درمان کمردردتان. موفق باشید.

  35. محمد گفت:

    سلام
    من الان 4 ماهه که قرص ب 2 رو زیر نظر پزشک البته به صورت تلفنی ترک کردم . 5 سال یک چهارم میخوردم رسوندم به یک شانزدهم و ترک کردم. بعد از 4 ماه هنوز عوارض ترک دارم مثلا شبها و صبحها دوست دارم پاهام را کش بدم و فشار بدم و چیزی که اذیتم می کنه اینه که انرژی ام زود تموم میشه یعنی صبح که میرم سرکار ساعت 4 دیگه انرژی م تمومه چشمام قرمز میشه شدید خوابم میگیره باید بخوابم بعد خوابم کلا کسلم و دل و دماغ کاری رو ندارم انگار هنوز خماری قرصه میخواستم بدونم کسی هست مثل من هنوز بعد از 4 ماه اینطوری باشه؟

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      با توجه به توضیحاتتون مشکل خاصی نیست و حالات شما طبیعی است. بابت ترک اعتیاد به شما تبریک عرض میکنیم .

      • محمد گفت:

        با تشکر از شما جهت پاسخگویی
        به نظر شما این خواب آلودگی و کسل بودن از عوارض ترک است؟
        چه مدت دیگر رفع می شود؟

        • کلینیک دکتر جوادی گفت:

          سلام روزبخیر
          خیلی ممنون از شما، برای بررسی بیشتر میتوانید با مراجعه به پزشک و انجام آزمایش از وضعیت سلامتی خود اطمینان پیدا کنید. گاهی یک کم خونی جزئی میتواند سبب بروز این علائم شود. ولی اگر مشکل شما در حد خواب آلودگی یا کسلی جزئی است، بنظر طبیعی هستید. دوست عزیز بسیاری از اطرافیان شما که دچار اعتیاد هم نبوده‌اند حالات شما را دارند، پس نگران نباشید.

      • دانی گفت:

        سلام بنده حدود 9سال مصرف شیره و تریاک داشتم ازدواج کردم رفتم سمت B2 حدود 3سالی مصرف کردم خسته شدم الان 4روز هست گذاشتم کنار، بازهم درد زیادی پاهام داره خواستم بگم من روزی نصفی مصرف میکردم داره اینکار را باهام میکنه ترکش بدتر از تریاک یا شیره هست چون شاید چند روزی طول بکشه ولی یابویی سخته. برا ترکش برید زیر نظر پزشک، من که خانوادم انداختنم تو یه اتاق ولم کردن. من خودم خواستم ترک کنم ولی نه اینطوری زیر نظر پزشک خواستم برم. الانم گیرم میترسم زنگم بزنم پلیس، میترسم آبروی خانوادم بره. در کل غلطی هست که کردم باید دردش هم بکشم. دوستان چیزی جایگزین نکنید اونم قرص که هم اعتیاد آور هست هم وسوسه آور فقط زیر نظر پزشک برید به کسی نگید که مثل من به شیوه قدیم یا سامورایی داغون میشید

        • کلینیک دکتر جوادی گفت:

          سلام دوست عزیز
          در صورت امکان با همسرتون صحبت کنید و ایشان را راضی کنید که تحت نظر پزشک ترک کنید. ترک یابویی اصلاً روش مناسبی برای رهایی از دام اعتیاد نیست.

    • سینا احمدی گفت:

      سلام من ۱۵روزه ترک کردم صبح میرم سر کار ساعت ۲انگار باطریم تموم شده حال حرف زدن کار کردن ندارم دیگه خسته شدم b2خطرناکترین ماده ای هست که دیدم چون هرویین شیشه تریاک کشیدم راحت هم ترک کردم ولی این قرص منو بیچاره کرده هر روز هم میگذره یه جای از بدم درد می‌کنه نمی‌دونم کی تموم میشه ای کاش بعد ترک مواد قرص جایگزین نکنید که بدتر از مواد هستش به امید پاکی همه انسانها

      • hdmteam گفت:

        متاسفانه امروزه خیلی از مراکز ترک اعتیاد همانند کمپ‌ها به بیماران خود قرص های شبه مخدر تجویز میکنند. در کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی به هیچ عنوان از این قبیل داروها برای ترک استفاده نمیشود. تنها داروهای روانپزشکی آنهم بسته به رایط روحی و جسمی بیمار و استفاده از روش های : روان درمانی، گروه درمانی، cbt و …

      • Jgh گفت:

        مرتب ورزش کنید….هم روحیه و هم انرژی تون برمیگرده

  36. مهدی گفت:

    سلام
    من خداروشکر شش ماهه تونستم از چنگش دربیام. چندسال پیش کم‌عقلی کردم و واسه اینکه جا افتاده بود ترامادول واسه شب امتحان و… خوبه خوردم و یه مدت تو دامش افتادم با این خیال که با بی۲ ترک میکنم رفتم سراغش. چندشب توی خواب نفسم قطع میشد تا دم مرگ رفتم… وقتی قطعش کردم دردش بی اندازه وحشتناک بود من قبلنا تجربه عمل جراحی کمر هم داشتم ولی انقدر درد نکشیدم! آرزو میکردم ای کاش همون ترامادول رو خورده بودم خیلی راحت تر می‌شد ترکش کرد. تا یه ماه هم ترکش ادامه داشت و هنوزم بعضی وقتا بدنم درد می‌گیره یه کم ولی درعوضش توبه‌ای کردم که تا آخر عمرم یه دونه استامینوفن هم نخورم.
    اینم یه نصیحت برادرانه از کسی که دردشو کشیده، تورو جون عزیزتون ازین چیزای وحشتناک بوپرنورفین و متادون نخورید. خودتونو بدبخت نکنید برید روانپزشک و ازش بخواید با ترک تدریجی و کلونیدین و.. کمکتون کنه قطعش کنید. اراده کنید… هر سختی داشته باشه ولی بهای اشتباهت رو باید بدی. مردن بهتره تا زنده باشی و اینو مصرف کنی!
    محض اطلاعتون توی معتبرترین منابع پزشکی گفته بوپرنورفین تا ۵۰ برابر مورفین قدرت داره! به همون یک چهارمش هم وابسته بشید تنگی نفس وحشتناک داره. اگه خدای نکرده عمل جراحی یا تصادف و… داشته باشید هیچ دارویی نیست جلو دردتونو بگیره! از همین امروز شروع کنید تا دیر نشده.

  37. علیرضا گفت:

    سلام دوستان
    خداوندی هست مهربان‌تر از تصور
    ازش بخواه تا قدرتی بهت بده که بتونی این روزارو بگزرونی. علائم ترک رو همه می دونیم ولی می خوام مفید مختصر بگم بهت چیکار کنی که یه خرده راحت تر بشه
    اولین کاری که باید بکنی اینه که به خودت ایمان داشته باش تو خیلی قوی تر از این حرف هایی پس اراده حرف اول و میزنه
    گیاه سمبل الطیب و گل ساعتی بسیار بسیار می تونه کمک کنه هم درد و کم می‌کنه و هم آرامش بهت میده و میتونی سه چهار ساعتی بخوابی نظر منو می خوای اگه میتونی از عطاری اینارو تهیه کن. یک هفته برو مسافرت، اگه نمی تونی هیچ اشکالی نداره تغذیه خیلی مهمه، برسید به خودتون هر کاری که باعث ضعیف شدن بدن میشه انجام ندین. یه هفته رابطه نداشته باش حداقل، چون خالی می‌کنه بدنتو. میوه زیاد بخور مایعات زیاد بخور برس به خودت هر جور می تونی و البته قطعا کسی که متخصص این کاره و تا حالا هزار نفر مثل من و شمارو دیده می تونه بهتر کمک کنه پس اگه شرایطش رو دارین حتما از متخصص این کار کمک بگیرین
    در جنگ مردان سخت و روزهای سخت این مردان سخت هستند که می‌مانند

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      ممنون از اینکه تجربتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

  38. اکبر .. گفت:

    من تا حالا چندبار ترک کردم و برگشتم. این دفعه بهم گفتن یابویی ترک نکن، بیا با ب۲ ترک کن. بد و بجای بدتر انتخاب کردم . الان شب ۴روم ترکمه ولی صد رحمت ب شیره که ترک یابویی کردم. هنوزم درد دارم اینم یابویی گذاشتم کنار. فقط این بگم اگه به چیزی معتاد شدی مثل قدیما ترک یابویی فقط

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      ترک یابویی به علت عوارض روحی و جسمی که دارد اصلا توصیه نمی‌گردد. ما در کلینیک دکتر جوادی هیچ ماده مخدری را جایگزین ماده مخدر دیگر نمی‌کنیم. دلیل بازگشت چند باره شما هم به اعتیاد فقط انتخاب روش ترک نامناسب(یابویی) است.

  39. عبد گفت:

    سلام به همه ی عزیزانم : اول پیشنهاد میکنم حتما بادکتر خوب و دلسوز مشورت کنید و کمک بخواهید امروز روز پنجم شروع کرد واقعا سخت بود ولی الان نمیدونید چقدر حالم خوبه خونواده همه میدونن ولی به روم نمیارن. برادر و مادرم خیلی کمک کردن و توکل بخدا اون قرص ها رو انداختم دور تموم شد رفت. تمام داروهایی که پزشک بهم داده بود سر وقت خوردم، نه کمتر نه بیشتر. خیلی کم گز گز دارم در پاهام و دستام ولی خداییش قابل تحمل هستش. تو روخدا سمتش نرید من بقیه چیزا رو نمیدونم چه جوری هستش ترکش اما b2 که من ۴ سال خوردم ترکش سخت بود اما میشه

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      اراده و روند درمانی بسیار خوبی داشتید. موفق باشید.

  40. رضا گفت:

    سلام به همه دوستان عزیز.
    اقا خیلی راحت تحت نظارت پزشک ترک اعتیاد ترک کنید
    بهترین چیز ترک کردنه، چندتا قرص تقویتی بخرید بخورید ضعیف نشید موقع ترک
    فقط شبا تا 10روز خواب ندارید که اونم راه حل داره
    ترک کنید رفقاااااااا

  41. میلاد گفت:

    دوست من دوز مصرف بی دو یک دونه با هشتا فرقی نداره
    ترک کردن کاملش شرطه نه اینکه هنوز داری مصرف میکنی و به خودت افتخار میکنی
    به نظر من مصرف یک هشتم از قرص ب2 با یک بسته اش در روز فرقی نداره
    وقتی دیگه بهش لب نزدی به خودت افتخار کن

  42. محمد محمدی گفت:

    با سلام
    والا من هفت روز این قرص رو‌ مصرف کردم برای ترک اعتیاد، الان یک روز هم نخوردمش ولی احساس کردم از مواد مخدر هم بدتره دیگه هم نمیخورم به شما هم توصیه میکنم برای ترک اعتیاد این قرص رو دراز مدت مصرف نکنید

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      به شما توصیه می‌کنیم تحت نظارت پزشک برای ترک اعتیاد اقدام کنید و از مصرف خودسرانه قرص‌های اعتیادآور پرهیز کنید.

  43. پاک شدم گفت:

    سلام
    من 6 سال شیره و تریاک کشیدم . بارها خواستم ترک کنم اما نشد یعنی نتونستم . یه شب دیگه واقعا خسته شدم و قصد ترک کردن گرفتم . الان دقیقا 6 ماهه پاکم و خداشاهده میفهمم زندگی یعنی چی
    با قرص ب2 ترک کردم خیلی راحت بدون یه ثانیه درد البته تحت نظارت پزشک. وگرنه خودش اعتیادآوره
    ببینید ترک کردن راه و روش داره که ما نمیدونیم . اگه راه درست ترک رو پیش یه پزشک معتبر انتخاب کنید حتی یه ثانیه درد ندارید
    اگه مواد مخدر شیره و تریاک مصرف میکنید با قرص ب 2 راحت میشه ترک کرد .
    تجربه من در طول درمان با قرص ب2 تحت نظارت پزشک: رابطه جنسی برای یه مدت کاملا ممنوع چون ضعیف میشید – نوشیدنی زیاد بخورید یعنی خیلی زیاد – تند تند برید دستشویی چون با ادرار و مدفوع زیاد اون سم زودتر از بدن خارج میشه – اصلا قرص خواب نخورید و هیچی جایگزینش نکنید خودسرانه – سعی کنید پیاده روی حداقل 4 ساعت قبل خواب شبانه داشته باشید –
    افرادی که معتادن از ترک میترسن
    منم مثل سگ میترسیدم . اما از زندگی بیزار بودم و قصد ترک کردم . الان میفهمم زندگی چیه
    ترک کردن رو واسه فردا نندازید . همین الان اقدام کنید
    در پناه خدا

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      به شما بابت اراده قویتون برای ترک اعتیاد تبریک میگیم، ممنون از اینکه تجربیات خودتون را با ما به اشتراک گذاشتید. موفق باشید

  44. علی گفت:

    من رسوندمش به روزی یک هشتم، خخخخ بعد یروز یادم رفت بخورم. شبش یادم اومد دیدم من هیچیم نشد. کلی کیف کردم و دیگه نخوردم. بخدا یک هشتمش هیچیه . حتی درد و خماری هم نکشیدم

    • کیوان گفت:

      باسلام به همه همدردهای خودم و اونهایی که لذت پاکی رو چشیدن. من دوسال به تریاک معتاد شدم وحالا تصمیم به ترک گرفتم. اومدم مصرفم رو از روزی دو گرم به پنج صوت رسوندم و نتونستم اونو قطع کنم کامل. رفتم یه کلینیک ترک اعتیاد، اومد قرص ب2 بهم داد، روزی یکی، از یه جهت از تریاک بهتر بود، چون زیر زبون میذاشتی این قرص لامصبو، دیگه ساعتها گرفتار کشیدن تریاک نبودم و رسیدم روزی نصف و دو روز نصفی. هرکدوم از این مراحل یه هفته حدودا زمان می‌برد بعد دوباره که رفتم کلینیک بهم داروهای دیگه داد که دیگه اصلا ب2 نخورم. دو شب رو به سختی خیلی زیاد و بدون خواب و با بدن درد بسیار زیاد تحمل کردم و شبها یه ساعت بیشتر نمیشد خوابید. همش توهم و بی قراری شدید و گز گز شدن دست وپا و روزها اصلا نای برداشتن یه لیوان آب رو نداشتم و شب سوم دوباره دیدم درد شروع شد و چون دیابت نوع یک دارم و انسولین میزنم و قبلا هم دچار پا درد و آرتروز هستم و دقیقا این رو متخصص بهم گفت و دچار درد از ناحیه لگن هستم، متاسفانه شب سوم از شدت درد زیاد و کم خوابی اصلا نخوابیده بودم، اومدم پنج صوت سوخته تریاک مصرف کردم که بخوابم و درد نکشم و از دیشب تا امشب آرومم کرد و قرصهای مسکن هم خوردم اما امشب اومدم بخوابم بازم درد اومد سراغم و رفتم یک ششم ب2 زیر زبونم گذاشتم، نمیدونم چکار کنم بتونم تا حدودی با درد کمتر ترک کنم. لطفاً منو راهنمایی کنید. باسپاس که منو تحمل کردید عزیزان به امید روزی ک همه پاک باشیم.

      • کلینیک دکتر جوادی گفت:

        سلام دوست عزیز
        با توجه به بیماری‌های جانبی شما از قبیل دیابت و آرتروز، درمان شما باید با حساسیت و ملاحظات بیشتری صورت گیرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم که به صورت هم زمان با پزشک خود نیز در خصوص داروها و نحوه ترک خود مشورت کنید تا با تجویز داروی مناسب از درد شما کم شود. در شرایط این چنینی ما تشکیل کمیسیون پزشکی را برای بیمار توصیه می‌کنیم، تا با مشورت جمعی از پزشکان به نتیجه مطلوب برسیم.

  45. حسين گفت:

    سلام
    دوستان من روزي ٥ تا مصرف داشتم
    الان روز چهارم هستم هر روز سرحال تر از ديروز
    ولي معده درد و بیخوابی دارم ، ولی از اينكه اين لعنتي رو نميخورم خوشحالم ،با دكترم صحبت كردم ، اون اصرار داشت مصرف رو كم كنم تا جايي كه به نصف برسه ،ولي چون من ٤سال مصرف كردم ديگه خسته شدم ،الان ارامش دارم ،
    فقط اينو بگم اگه يك ساعت مصرف من عقب ميوفتاد تمام تنم اتيش ميگرفت ،بايد يكي ميزاشتم زير زبون، ولي از زماني كه تصميم گرفتم براي ترك، درد هر چي بيشتر باشه ،خنده هاي من بيشتر ميشه
    چون هيچ كس نميدونه من مصرف دارم ،فكر ميكنن كرونا گرفتم ،
    علام ترك من :
    غذا نميتونم بخورم به خاطر درد معده
    حالت تهوع
    درد در كتف، زانو انگار با كاميون تصادف كردم
    گرم و سرد شدن بدن ،به خصوص كف پا و كف دست
    تا درد نكشي نميتوني لذت پاكي بكشي
    به اميد پاكي همه

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      به توصیه پزشک خود عمل کنید و با کاهش دوز قرص ب2 ، ترک تدریجی را در پیش بگیرید. ترک یابویی فقط موجب بروز عوارض و تحمل درد و درنتیجه بازگشت به اعتیاد است.

  46. رضا اریایی گفت:

    سلام من بصورت پراکنده هروئن ۴ ماه متادن ۲ ماه و در اخر بی۲ بمدت طولانی مصرف داشتم شاید ۶ ماه الان ۲۶ روزه پاکم اما این درد لعنتی ول کن من نیست هنوز پا درد دارم ، دوستان خواهش میکنم راهنمایی کنید و هیچوقت بی۲ رو تجربه نکنید از هر مخدری بدترو اشغال تره

    • رضا اریایی گفت:

      در ادامه بگم ک دوسال پاک بودم و حماقت کردم لغزش کردم خیلی پشیمونم ک فرامووش کردم چ عذابی کشیدم الانم دوباره دارم همون خماری رو پس میدم ۴ تا ۶ ماه من این درد توو بدنم باقی موند خسسته شدم الانم پا درد و کمر درد با هیچ مسکنی خوب نمیشه ،، خواهش میکنم کسایی ک اول این بیراهه هستن عبرت بگیرن تجربه نکنید اشتباه امثال منو

      • کلینیک دکتر جوادی گفت:

        سلام دوست عزیز
        توصیه می‌کنیم حتما برای درمان عوارض ترک با متخصص مشورت کنید.

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      با توجه به مدت مصرف و تنوع مواد مصرفی شما، خوددرمانی اصلا توصیه نمی‌شود و برای شما خطرناک است. بهتر نیست برای اطمینان از درمان صحیح، با کمترین عارضه، به متخصص ترک اعتیاد مراجعه کنید؟

  47. اکبرترکی گفت:

    سلام همسر من پنج سال که قرص ب2میخوره یک چهارم قرص الان میخواد ترک کنه چی کار کنه

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      پیسنهاد می‌کنیم ایشان به یکی از مراکز درمان اعتیاد مراجعه کنند.

  48. اسماعیل گفت:

    من از سال ۹۶ تا چهارشنبه هفته پیش قرص B2 مصرف داشتم با روزی یک چهارم قرص شروع شد و رسید به روزی 4 عدد کامل از قرص که دوزش اگه اشتباه نکنم ۲۰بود. از روز چهارشنبه یهو تصمیم به ترک گرفتم چرا…؟ چون به درد معده وحشتناک دچارشدم. اندوسکوپی فقط گفت التهاب داری درحال حاضر. تا۱۱آذر جواب پاتولوژی و بگیرم ببینم چ مرگم شده. الان اون چیزی ک داره عذابم میده و قابل تحمل نیست دردپا دارم از زانو به پایین و مهمتر بیخوابی. الان یک قرص الپرازولام قرص خواب آور خوردم، بازم بیخوابم.خواهشا یه راهنمایی کنید که من زودتر خلاص شم. چیکار کنم درد پاهام آروم شه چیکارکنم بخوابم؟ ??

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما نزدیک به 4 سال اعتیاد به قرص ب2 داشته‌اید و اکنون ترک ناگهانی اصلاً انتخاب مناسبی نیست. شما بایستی به صورت کاملا تدریجی دوز مصرف خود را کم کنید و با مراجعه به متخصص ترک اعتیاد و روانشناس، روند درمان خود را شروع کنید.

    • Mpm گفت:

      برو پیش متخصص مغز و اعصاب جریان را بهش بگو اون خودش تو را درمان میکنه هم بیخوابیتو هم درد بدنتو

  49. فاطمه گفت:

    سلام دوسال پیش یکی در حقم نامردی کرد بهم شیشه داد ۴۰ روز کشیدم ترک کردم همسرم فهمید ولی من قبلش ترک کرده بودم یکم اذیت میشدم بهم قرص ب۲ داد الان با اون عادت کردم روزی سه بار هر دفعه یک شیشم میخورم سیگارم میکشم خیلی اذیت میشم میخام ترک کنم میترسم مخصوصا امشب پیامارو خوندم دیدم آقایون این همه سختی میکشن من چیکار کنم خیلی خیلی میترسم همسرمم مصرف میکنه جالبیش اینجاس به من سرکوفت میزنه درصورتی که خودش بهم داد من که سختیه ترک شیشه رو کشیده بودم نمیدونم چرا این کار و کرد به خیال خودش میخاست کمکم کنه لطفا راهنماییم کنید ممنونم

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای راهنمایی و درمان مناسب باید توسط پزشک ویزیت شوید. لطفا برای دریافت نوبت با کلینیک تماس بگیرید.

  50. .jamshidisaied گفت:

    دوستان ی نکته خیلی مهم در مورد ترک اینه ک اکثرا فکر میکنن ترک مثل تمیز شدن خون یا بدن هست و تو فکرشون با این ایده انتظار دارن مواد قطع بشه و بدن تمیز شد و تمام! اما متاسفانه اینطور نیست،وقتی ی مخدر مصرف میشه کم کم بدن عین یک کارخانه ک بجای تولید ،مصرف کننده چندین برابر نیاز بدن با مصرف مواد واردات انجام میده ،بدن بعد مدتی تولید رو قطع میکنه و بعد ی مدت طولانیتر دستگاهای تولید هم خراب و زنگ زده میشن! حتی اسیب بدون بازگشت میبینن! حالا بعد از ترک واردات برا بدن تعطیل و بدن ک الان بدون کارخونه عادت کرده چندین برابر مثلا مورفین دریافت کنه ،یدفه میگن نداریم ،دستگاه هم زنگ زده ،بدن از مدتی نداری شروع میکنه با تمام ناتوانی دستور ک کارخونه رو راه بندازید ،اینه ک زمانبره ،اینه ک تا دوبترخ بدن بتونه مواد لازم رو بسازه یکسال حتی ممکنه برا ساخت کارخونه جدید زمان بخاد،،پس اگر درست ب قضیه ترک فکر نکنید قطعا موفق نمیشد،و باید یک مدت طولانی تو ذهن تجسم کنید و کمک بگیرید تا بشه انشالللللللله

  51. مصطفی گفت:

    سلام
    دوستان میخواستم بگم که واقعا این قرص خماری بدی داره برای ترک یک ماه باید قرص را با خماری خورد کنید و بعد یک ماه شش هفته تا ده هفته بی خوابی و آب ریزش بینی و عطسه امان آدم میبره دوستان خواهش میکنم هر چه سریع تر برای ترک این افیون خانمان سوز اقدام کنید

  52. احسان گفت:

    سلام دوستان من جمعا ۱۵ سال یه ضرب مورفین مصرف کردم ۴ سال اخر و ب۲ استفاده کردم روزی نبود که به خودکشی فکر نکنم الان ۱۶ روزه که مصرف نمیکنم‌ هنوز بدن درد و بی حوصلگی دارم شبا تا میام بخوابم از شدت درد از خواب میپرم دوستان درد و خماری کسی و نمیکشه واقعا مصرف ب۲ در طولانی مدت عوارض روحی و جسمی شدیدی داره من روزی ۳عدد قرص میخوردم نصف میکردم یعنی ۶ وعده در روز .امیدوارم که همه بتونن پاک بشن من بعد از ۱۵ سال هنوز باورم نمیشه ۱۶ روزه که مصرف نکردم انشاالله پاکی همه

  53. عباس مجیدی گفت:

    سلام دوستان همدردم. ترک قرص بی 2باید تدریجی باشه وگرنه داغون میشی. من 10سال شیره مصرف میکردم روزی یک مثقال اومدم اینقد کمش کردم تا رسید روزی سه وعده اندازه سه تا ماش دیگه داشتم ترکش میکردم تا یه اقوام این قرص لعنتی بهم داد خوردم روزی یه دونه بعد اومدم کمش کردم تا یک چهارم ولی یه چهارم شد 3سال که مصرف میکنم امروز روز چهارم هستم که قطع کردم حالم خوبه درد ندارم فقط بی حالی و شبا 1ساعت میخوابم البته زیر نظر روان پزشک ترک کردم خیلی مؤثره. و به دکترم گفتم تو رو به عزیزت قسم قرص مخدر به من نده نمیخام. دوستان هر چیزی به دست آوردنش هزینه داره پاکیم هزینش درده. اما نترسید زود خوب میشی روزا زود میگذره برا همتون دعا میکنم جوونای وطنم امیدوارم هرچه زودتر پاک بشید قربونی همتون خدانگهدار

  54. Ar arashi گفت:

    سلام
    یادش بخیر چقد آرزو داشتم یه روزی منم از تجربه ترکم اینجا بنویسم تا کسانی بیان بخونن و دلگرم بشن مث قبلنای خودم
    اول یه چیزی بگم ببینید اعتیاد من ده سال پیش شروع شد اون زمانی که ماهی یکبار تریاک میکشیدم زمانی که فک کردم من خاصم بدنم خاصه عادت نمیکنه البته دوستامم میگفن فلانی خوشبحالت هرکار میکنی نه روی صورتت معلومه ن معتاد میشی منی که قهرمان یه رشته ورزشی بودم منی که مربی شدم منی که کوههای سخت شهرمو طوری میرفتم بالا ک اگه تو قله عکس نمیگرفتم هیشکی باورش نمیشد رفتم ب قله رسیدم و برگشتم کم کم توسط دوستانی جدید با اهریمنی اشنا شدم ک اون روی اهریمنیشو ندیده بودم. خلاصه کنم.من از ماهی یک بار شروع کردم تا چند سال تا همون دوستا بهم قرص رو معرفی کردن که الان می فهمم ب ولله بقصد و از حسادت منو وارد عرصه کردن هر چند خودم مقصر اصلی بودم من بعد نه سال مصرف ماهی یکبار تریاک وارد معقوله متادون شدم چون مصرفش راحت بود و برای سکسم استفاده میکردم یهو بخودم اومدم ۶ ماهه که دارم مداوم مصرف میکنم ورزشم تموم سانسمو ب بهانه های الکی تحویل دادم و داشتم از غصه میمردم که چرا من اینجور شدم شاید باور نکنید من کوهنورد که میدیدم یا از اینستای بچه ها کسیه زدن ک میت زدن میدیدم میفرفتم تو حموم گریه میکردم بعد هشت ماه یرخی گذاشتم کنار تا ۱۱ روز ولی چون یکی نبود مشاوره خوب بهم بده طبق سفارش همون دوستان قدیم شروع کردم ب مصرف ب۲ حدود ۴ ماه هم ب۲ مصرف کردم حتی تا روزی یک هشتم قرصم رسیدم ولی تمون نشد یک روز رفتم پیش یه پزشکی ک باهم تقریبا باهم دوست بودیم روم نمیشد بگم چ مرگمه میدونست ک کیم و یبار گفته بود بچممو میفرستم پیشت تمرین کنه گفتم دکتر میشه حرف بزنم فقط میخواستم خالی کنم خودمو یک سال بود هیشکی نمیدونست من چ مرگمه میخواستم یکی حرفام بشنوه ولی قضاوت نکنه با هزار بدبختی و بغض گفتم و اونم گفت بزار کنار همین انگار منتظر حرف اون بودم گفتم دکتر خانومم نمیدونه محل کارم نمیدونن هیشکی نمیدونه اگه اذیت شدم چی گفت بیا پیشم اومدم خونه و ب خودم گفتم یا مرگ یا زندگی بخدا هفته اول بعضی شبا تصور نمیکردم فردا بیدار شم ولی گفتم مرگ بهتره از زندگی با اعتیاد تنها دلخوشیم این نظرات بود ک گفته بودن میتونی تحمل کن من فلان روز پاکیمه چقددددددد دلم میخواست منم یه روز بیام و از این حرفای خوب بگم
    دادش من
    خواهر من
    میتونی بخدا میتونی بخدا روز هفتم ب بعد هر روز بهتر میشی
    نروبیون فراموش نشه
    اهنگ شاد
    دوش اب خنک
    میتونی
    الان ک این مینویسم همه چی تموم شده و امیدوارم این حسو همه ی شما هم تجربه کنید

  55. س .ع گفت:

    سلام دوستان لطف راهنمایی کنید خیلی به کمکتون نیاز دارم تو ی ماشین همسرم قرص پیدا کردم زدم گوگل نوشته بود ترامادل هرچی میگفتم چی درست جواب نمیداد ویواشکی میخورد بعد از چند سال چند ماه پیش با حال خراب اومد خونه که مجبور شدم با اورژانس تمام بگیرم وبه بیمارستان بره بعد از 4 روز تو ای سی یو متوجه شدیم ترامادل 225 با بی 2 مصرف کرده بعد از گذشته دوماه دوباره بی 2 وترامادل تو ماشین پیدا کردم که انکار میکنه براش نیست ولی خیلی میخوابه بی حوصلس زود جوش میاره از خواب یکسره میپره ودست وپاهاش زیاد تکان میده لب ودهنش تو خواب یه حالت کج میشه من میترسم از خواب بلندش میکنم چشم هاش هم همیشه وقتی بیدار میشه سرخ و قرمز انگار اصلا نخوابید تو رو خدا راهنمایی کنید بتونم کاری کنم زندگیمون رو نجات بدم

    • hdmteam گفت:

      همسر شما نیاز به ترک و درمان اعتیاد دارد و ریشه یابی علت اعتیادشان!

  56. anvar abdolahe گفت:

    سلام دوستان من به چند سالی بود که با قرص وگادول شروع کردم ولی بعدها به ترامادول روی اوردم بعد شد همان ب ۲ نزدیک به ۷ سال مصرف کردم از کار و زندگیم افتادم از زندگی عقب افتادم ولی یه هفته پیش اسم خدا را اوردم و تصمیم به ترکش گرفتم چند شب اول عادی بودم ولی الان ۵ شبه خواب به چشمم نیومده دارم داغون میشم برایه دردم یک کم الکل مصرف کردم گفتم شاید خوب باشه … تو را خدا راهنمایی کنید قراره چقدر طول بکشه

    • hdmteam گفت:

      برای کنترل علائم ترک به روانپزشک متخصص ترک اعتیاد مراجعه کنید و نوشیدن الکل نه تنها مفید نیست بلکه ممکن است علائم ترک شما را تشدید کند.

  57. محمدرضا گفت:

    باسلام،من از۲۵ سال پیش با تریاک،شروع کردم بعدشیش سال سه سال ترامادول جایگزین کردم تازه متاهل شده بودم دوباره مصرف تریاک وبعدازسه سال زندگیم پاشید رفتم کمپ و یک سال پاک بودم دوباره ترامادول تاجاعیکه تشنج شدید گرفتم دوباره تریاک ،تاامروز که سه بارکمپ رفتم و جایگزین داشتم دوسال فقط پاک بودم اونم توجلسات شرکت میکردم na الان ب۲شذوع کردم چون مصرف تریاک تا شیش ماه داغونم میکنه فلج میشم مصرفمم افتضاحه مثلا تریاک روزی پونزده گرم میخوردم ترامادول روزی ده تا۲۲۵ وکسایی که میگن یه قرص و نصف قرص خیلی ناراحت نباشید خوش بحالتون دراخر از کلینیک دکتر جوادی عزیزتشکرمیکنم ارلحاظ روحی خیلی کمک میکنن راهنمایی میکنن باعث دلگرمی دوستایی میشن که می خوان پاک زندگی کنن ممنون

  58. محمد گفت:

    سلام من نزدیک یکسال مصرف داشتم
    واسه استخدام ازمایش ۱۰گانه ازم گرفتن و مشخص شد قرار دوباره ازمایشو تکرار کنم میخوام بدونم با مصرف قرص گاباپنتین میتونم ترک کنم؟یا باز تو ازمایش ۱۰گانه مشخص میشه؟و چند روز طول میکشه ک علائم درد و خماری از بدنم بره الان ۴روزه هیچ مصرفی نداشتم بعد از چند روز مصرف نداشتن تست ۱۰گانه منفی میشه؟ممنون میشم جواب بدید

    • hdmteam گفت:

      لطفاً با داروهاییکه ممکن است عوارض بلند مدتی داشته باشند خوددرمانی نکنید! تنها راه شما ترک همیشگی مواد اعتیادآور است. پیدا کردن راه فرار تنها بصورت موقت به شما کمک خواهد کرد.

  59. سید گفت:

    سلام
    خدمت همدردهای خودم .من ۲ سال تمام ب۲ مصرف میکردم اولش ۱/۴ بود بعد کم کم شد به روزی ۲تا به امید خدا ترک کردم . اراده داشته باشید . دلتون به حال زن و بچه هاتون بسوزه .نترسین ترکش درد داره بی خوابی داره ولی تورو جون اون عزیزاتون تحمل کنید . اولش دوز مصرفتون رو کم کنید تا جایی که براتون مقدوره بعدش هم یه یاعلی بگید و بزارید کنار .برای مواقعی که خیلی درد دارید از استامینوفن ساده ۵۰۰ استفاده کنید . برا خواب از قرص خواب .یه آبپاش درست کنید بزارید کنارتون برا خواب چون تا صبح کف پاهاتون میسوزه و نمیخوابید و صبح که بیدار میشید تازه از ران تا کف پا همه استخوان هاتون درد میگیره برا رفع دردش بعدظهر یه نوافن بخورید . اگر تا آخر شب بهتر نشد هر ۸ ساعت یه نوافن بخورید برا خواب شب هم قرص خواب بخورید .تو رو خدا اینها تجربیات منه که الان روز پنجم هستم و توکل به خدا دارم روز بروز بهتر میشم . به امید بهبودی همه مردان وطنم

    • hdmteam گفت:

      بهترین روش برای ترک سریع و نتیجه بخش ، کنترل و درمان علائم ترک است که علت اصلی لغزش فرد مصرف کننده نیز بابت همین موضوع است. حتماً بابت کنترل علائم ترک ،خوددرمانی نکنید چون بدن به داروهای جدید عادت میکند و شما با تحمل تمام سختی ها در نهایت تنها نوع مواد مصرفی خود را تغییر داده اید.

  60. فرشید گفت:

    سلام به دوستان هم درد . الان که دارم اینارو مینویسم دارم کلی درد جسمی و روحی رو تحمل میکنم اشکم در اومد ..۸ روز پاکم و مصرفم روزی ۴ یا ۵ تا به صورت اسنیف یا همان دماغی پوده.بخدا خسته شدم چند بار ترک کردم درد کشیدم اذیت شدم ماه ها تو کمپ بودم ولی نمی دونم چرا هی لغزش میکنم گریه ام گرفته با ۲۳ سال سن روزی ۵ تا باوردی کردنی نیست. حتی حاضر نیستم دشمنم به این بلا گرفتار بشه طوری شدم که از خدا طلب مرگ میکنم ..‌تورو خدا برام دعا کنید منم برای شما دعا میکنم.

    • hdmteam گفت:

      با استفاده از روش های اصولی ترک قرص ، دوره ترک اعتیاد موفقی را برای خود انتخاب کنید.

  61. مهرداد گفت:

    این دوستان ک میگن نصف ب ۲ یا یک چهارم ب۲ مصرف میکنن و نمیتون ترکش کنن توش موندم بنده روزی ۵ تا مصرف داشتم تدریجی کم کردم اوردم روزی یک چهارم .کم کم از یک چهارم رو کم کردم بدون هیچ مشکلی ترکش کردم .فقط ی خورده باید قوی باشی همین و بس

    • hdmteam گفت:

      فیزیک بدن و شرایط روحی و علت مصرف در افراد علت های زیادی دارد . ممکن است در برخی مواقع کنترل وسوسه ها برای شخص سخت باشد. ما اینجا هستیم که شما را در این مسیر همراهی کنیم .

  62. نگار گفت:

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟

    آفرود

  63. سید گفت:

    با سلام‌
    الان که دارم این پیام رو میفرستم روز نهم از ترک قرص لعنتی ب۲ هستش. نزدیک به دوسال مصرف ب۲ داشتم .اولش از یک چهارم قرص شروع شد .که این آخر سر روزی ۲تا قرص میخوردم .تصمیم به ترک داشتم که از شانسی که آوردم کرونا گرفتم واین شد بهترین بهانه برا ترک تو خونه که ضایع هم نشی جلو زن و بچه هام .یه هفته اول مصرف قرص رو رسوندم به یک چهارم در روز که اونم ساعت ۴ بعدظهر میخوردم .بی حالی کسلی عصبانیت بی خوابی درد پاها گر گرفتن کف پا هنگام خواب عطسه آبریزش بینی بی اشتهایی همه این علایم رو تو ترک داشتم ولی تصمیم به ترک گرفته بودم و چاره ای نداشتم .الان که دارم پیام رو مینویسم هنوز شبها خواب ندارم هفته دوم که دیگه قرص رو نخوردم به زور قرص خواب شبها یه دو ساعت میخوابیدم ولی از هفته دوم به بعد دیگه هیچ قرصی نخوردم یه وقتهایی سردرد میگیرم ‌نمیدونم از عوارض ترک هست یا نه . ولی یه توکل به خدا بگین و ترک کنین بخدا یه لذتی داره که نگو .تو دوره ترک سعی کنید پیاده روی کنید و عرق بریزید که این سم زودتر از بدنتون بیاد بیرون ‌. دوش آب سرد هم خیلی به اعصاب کمک میکنه .من فقط تجربیات خودم رو برا برادرای خودم گفتم .به امید پاکی همه جوانان وطنم

  64. علی جوادی گفت:

    سلام لطفا یکی که واقعا تجربه داره به من بگه ترک ب۲ روزی ۱۴تااستفاده میشه سمزداییش چقدرطول میکشه تدریجی اصلا جواب نداده یابویی رفتم توی کارش امروز روزیازدهمه ازدیروزتازه رگهای کل بدنم میکشه فقط یکی بگه این ذهن برانگیخته ام کی آروم میگیره بدن درد هرچی باشه میکشم فقط ازنظربرانگیختگی کی درست میشم
    هرچی داشتم اعتیادم ازم گرفته دیگه برنمیگردم فقط یکی رومیخوام راهونشونم بده لطفا

    • hdmteam گفت:

      سلام
      ترک یابویی تنها فشار روحی و روانی برای شخص دارد و بقدری فشار و کنترل علائم برای بیمار سخت میشود که در بیشتر مواقع شخص با دوز بیشتری مجدد مصرف را آغاز میکند. تنها راه اصولی و نتیجه بخش درمان بستری و سم زدایی تدریجی است . بدون نظارت پزشک معالج نمیتوان علائم ترک را کنترل و درمان کرد .

    • حسن گمنام گفت:

      سلام،
      داداش هم دلیل حاله ذهنت رو و هم راه درمانش رو نوشته‌م…
      کامنت‌م رو بخون…
      در پناه حق باشید.

  65. رضا محمدی گفت:

    سلام دکتر من یه مدت تریاک و شیره مصرف کردم بعد به مدت یکسال روزی دو تا قرص متادون میخوردم اونو کنار گذاشتم الان b2 جایگزینش کردم روزی دو تا که به اینم اعتیاد پیدا کردم الان میخوام بزارمش کنار میشه راهنمایی بکنید

    • hdmteam گفت:

      سلام
      برای ترک قرص ب2، شما می بایست سم زدایی تدریجی شوید و نیاز به مراقبت های بعد از ترک اعتیاد دارید که مجدد لغزش نداشته باشید .

  66. حسن گمنام گفت:

    با سلام به همه‌ی دوستان،
    آقا یک نکته ی مهمی که طی دوزاده سال اعتیاد به مواد مختلف فهمیدم رو خواستم اینجا به اشتراک بزارم، امیدوارم که برای همه مفید واقع بشه…!
    مهمترین نکته‌ای که هیچکسی معمولاً حواسش بهش نیست، اینه که: هم خوده اعتیاد و هم خماری، 30درصدش به بدن وابستگی داره.. ولی قسمت عمده 70درصدش به مغزتون وابسطه‌ هست…!!
    ینی شما یک مدته طولانی الکی و بی‌مورد هی به مغزتون پاداشه بی‌جا دادید و اون رو به اون پاداش‌های بی‌جا ((هورمونهایی که بوسیله مواد در مغز ترشح میشه)) عادت داده‌ید…!!!! خب معلومه که با قطع مصرف، مغزتون دیگه به اون سطح نرماله قبلی راضی نمیشه… و با نشون دادنه علائمی مثل خماری، میخواد اعتراض خودش رو بهتون بفهمونه و شمارو وادار کنه تا دوباره برید سمت مصرف…!!
    ولی شما نباید تسلیم بشید و بدونید که با آگاهی داشتن ازین قضیه و ارادة مردونه و تلقین‌های مثبت، می‌تونید به این اعتراضات بدن‌تون غلبه کنید…!!
    حالا درسته که بدن با بدن هم فرق میکنه و بعضیا قوی‌تر و بعضیها ضعیف‌تر هستن… ولی در کل اینکه بعضیا بیشتر از حد معمول خماری میکشن، تمام دلیلش برمیگرده به افکاره مریض و تلقین‌های بی‌خودی….!!!

    بهترین روش اینه که فرض کنید بچه‌تون سرماخورده و گلوش عفونت کرده و داره گریه میکنه که پفک میخواد…!! خب هیچ پدرمادره عاقلی توی اون شرایطه عفونت و گلودرد، به بچه‌ش پفک نمیده… هرچقدرم بچه گریه بکنه، بازم پدرومادره عاقل همچین اشتباهی رو انجام نمیدن…!!!
    شما هم باید به خماری‌تون همین دیدگاه رو داشته باشید…!!
    و اینم بدونید که برای گذروندن راحتتره این دوره، مشاوره با اشخاص متخصص، واقعاً می‌تونه بهتون کمک بکنه…!
    در پناه حق باشید.

  67. سلام
    وقت بخیر
    میخواستم ازتون خواهش کنم کمکم کنید راجب ترک ب۲
    و اینکه بنده روزانه یک عدد ب۲مصرف دارم حدودا ده ساله
    سپاسگزارم

    • hdmteam گفت:

      بهترین روش برای ترک قرص ب2، سم زدایی تدریجی می باشد که برنامه ترک اعتیاد شما با توجه به شرایط جسمی و روحی تحت نظر متخصص ترک اعتیاد صورت میگیرد.

  68. سهراب حسین پور گفت:

    سلام،سهراب هستم،حدود یکساله هست که مصرف شیره تریاک رو بوسیله قرص متادون کنار گذاشتم و اسیر متادون شدم،شرایط کاریم هم دشواره و مهم تر از همه نمی‌خوام خونوادم متوجه مصرفم بشن،میخوام مصرف متادون رو خاتمه بدم اما چون ناراحتی قلبی و عروقی دارم و داروی اکسابین مصرف میکنم به همین جهت میترسم که ناگهانی قرص متادون رو قطع مصرف کنم میخواستم اگر براتون مقدوره کمکم کنید

    • hdmteam گفت:

      ترک داروی متادون و کنترل علائم ترک آند در منزل برای هر شخصی امکان پذیر نمی باشد. برای ترک قطعی نیاز به برنامه ترک اعتیاد با توجه به شرایط خاص خود دارید.

  69. هزینه سم زدایی چقدر است و چند روز طول می‌کشد درد و خماری از بدن خارج شود

    • hdmteam گفت:

      سم زدایی بدن از مواد مخدر بستگی به شرایط فیزیکی و دوز مصرفی بیمار دارد. جهت اطلاع بیشتر با مشاوران ما در این زمینه در ارتباط باشید.

  70. ببخشید یادم رفت دوز مصرفم در روز یک عدد بود اونایی میخوان ترکش کنن بخدا به عذابش می ارزه تورو خدا ترکش کنین بخدا الان چهار روز من دارم ترکش میکنم نترسید ب۲ قرص خیلی خطر ناکی هشت سال مصرف داشتم فقط میتونم بگم این قرص خانمان سوزه هر چقد میتونید تلاشتون رو بکنید ترکش کنید فقط میتونم بگم تورو جون هر کسی رو دوس دارین بزارین کنار از خدمات دکتر جوادی هم متشکرم

  71. گمنام گفت:

    سلام دوستان.اولین و تنها راه درست ترک ب2 اول مراجعه به پزشک متخصص هستش.بعدخوردن مایعات و معجون سرم بزنید. توکل کنید درست میشه

  72. محمد گفت:

    سلام من پنج ساله بی2 مصرف می کنم روزی دوتا نزدیک به سه ماهه مصرفم بیش از اندازه رفته بالا یعنی الان نصف میخورم ولی اثر نمیکنه اجباری نصف دیگه اونم نهایت چهل دقیقه اثر داشته باشه الخصوص که سیگار اسفاده کنم که پشت سر هم باید دارو استفاده کنم یک سره حالت گر گرفتگی وبی حالی گاهی تهوع دارم وقسمت کلیه هام درد داره کلینیک هم مراجعه می کنم فقط دوز دارو رو زیاد میکنه هروقت هم میگم پس کی باید اینو ترکمن میگن باید فعلا اینو مصرف کنی شغلمم طوری هست که همیشه توجاده هستم واین برام سخت ترشده لطفاً راهنمایی کنید سپاسگزارم

    • مدیر سایت گفت:

      قرص ب2 بشدت وابستگی جسمی دارد و برای ترک آن میبایست تحت درمان قراربگیرید و با توجه به شرایط جسمی و روحی پروسه ترک را سپری کنید.

  73. yasin گفت:

    با سلام خدمت دوستان گل بنده ب سیگاری اعتیاد داشتم تا موقعی ک تصمیم ب ترکـ گرفتم خواستم با b2ترک کنم ک از تو چاله خودمو انداختم تو چاه الان تقریبا رو همه رفته دوما مصرف میکنم روزی یک چهارم اونم فقط ساعت 7شب ولی من فقط 17سالمه الان 3روز گذاشتم کنار فقط وقتی میخوام بخوابم یه کدیین میخورم و روش چایی با یه سیگار لطفا کمکم کنید تا وابسته کدیین نشم ممنون از دکتر جوادی وسایت خوبتون ب امید روزهایی سالم بدون اعتیاد برای همه ی همه دردها

  74. رام عابد گفت:

    من روزی ۴ الی ۵ عدد مصرف داشتم اونم به مدت دو سال متوالی

    چون دانشجو بودم ، دیدم از اجتماع دور شده ام برا همین تصمیم گرفتم ترک کنم
    رفتم همین کلینیک ترک اعتیاد، دکتر داروهایی را تجویز کرده به مدت ۵ روز
    براحتی ترک کردم
    الان نزدیک به دو سال هست پاک پاک

    به خدا توکل برو ترک کن

  75. من چند سال قرص ب2 مصرف میکنم اولش 4 تا در روز بوده الان یک عدد، دیگه خسته شدم از خواندن مطالب شما خوشحالم، البته یکی میگفت سخته و یکی میگفت راحته….خلاصه هرکی شرح حال مختلفی داشت… وقتی برای ترک مراجعه کردم و تحت درمان قرارگرفتم اولش خیلی برام سخت بود ترک عادت مصرف دارو . کلافگی های شغلم آخه من معلم دبیرستان هستم ولی الان تقریباً دو ماه و نیم هست که خداروشکر هیچی مصرف نکردم فقط داروهاییکه روز آخر برام نسخه کردن و تشکر از شما کارشناسان کلینیک دکتر جوادی که زندگیه منو نجات دادید و با حرفاتون بهم دل گرمی دادید

  76. نیما گفت:

    دوستان وهمدردان عزیز بخدااااااا قسم تا قبل از اینکه ترک کنید وحشت تمام وجودتون رو میگیره ولی وقتی اولین قدمو بخاطر پاکی وسلامتی خودتون وآسایش خونوادتون برداشتید والا قسم مثه آب خوردن تموم میشه منکه فقط امیدم به دکتر جوادی بود که با صحبت های ایشون و زحمات روانشناسان و پرستارانشان الان هم تنم بدون مواد و هم دیگه میل به مصرف ندارم

  77. سلام.وقت بخیر.
    چند مدتی بود که به قرص بوپر روی آورده بودم و تقریبا حدود ۳ سال طعم زندگی را نچشیده ام.با توجه به بزرگتر شدن پسرم و شغل سختی که داشتم و شرایط زندگی در غربت و همچنین درونگرا بودنم و سرد شدن در روابط زناشوئی، برای ترک اقدام کردم و الان تقریبا 3 الی 4 ماهی میشه که از سم زدایی تدریجیم گذشته و حتی یکبارم لغزش نداشتم و از پرسنل درمان دکتر جوادی بسیار سپاسگزارم که این خدمات را به بیماران ارائه میدن و مراقبتهای بعد از ترک اعتیاد را به خانواده ها هم آگاهی میدن .

  78. بهداد گفت:

    سلام داداش من خودم چند سال شیره مصرف می‌کردم بعدش دو سال متادون و بعدش سه سال ب۲ با اون دوتا چند بار اقدام به ترک کردم اما موفق نشدم اما بعد از سه سال تستفاده از ب۲ و کم گردن تدریجی وقتی به زیر یک قرص رسید سم زدایی فوق سریع انجام دادمو و ترکش کردم و خواستم فقط این را به شما بگم که نترس اولش یکم سخته ولی خدا شاهده درد و خماریش با مواذ مخدر دیگه قابل مقایسه نیست تحت نظرپزشک خیلی اسونتر و راحت تره کاملا قابل تحمله و به کارهای روزانت هم میرسی و زمینیرت نمی‌کنه تهشم با داروی نالتروکسان میل به مصرفتو کنترل میکنی به مرور کلا ترک میکنی موادو

  79. با سلام من به مدت یکسال قرص ترامادول مصرف میکردم .با کمک قرص ب۲ توتستم ترک کنم .الان مدتیه ک روزی یکی ب۲ میخورم چندین بار میخاستم همینم ترکش کنم ولی متاسفانه نتونستم به شدت افسردگی مبگرفتم و به سدت از لحاظ جنسی تحت فشار بودم با اینکه الان مجردم.خواهش میکنم کمکم کنید ترک کنم .البته اینم بگم الان ک مجردم قرص ب۲باعث میشه میل جنسیم به طرز وحشتناکی کم شده.من الان چیکار کنم ک ام بشه ب۲ رو ترک کنم و هم بتونم میل جنسیمو کنترل کنم .خیلی اذیتم

    • جايگزينی مخدر ديگر برای ترک، موجب اعتياد به ماده ديگری می شود. می توانيد در همين مركز با كمترين ميزان درد و خماری و كنترل علائم ترک، برای درمان اقدام كنيد.

  80. بنده خدا گفت:

    سلام حقیقتا چندروز پیش میخواستم ترک کنم ب ۲ رو اومدم پیام هارو خوندم بهم قوت داد من ده ساله معتادم ۵.۶سال تریاک و ۵ سال ب۲ اونم مصرف سنگین اسنیف ۴ وعده چندشب پیش تصمیم گرفتم ترک کنم و الان یک روز دقیقا که دیگه استفاده نکردم هیچ مشکلی هم ندارم فقط یک ذره ابریزش بینی و عطسه گاهی دوستان تا نخوای نمیشه باید بخوای بعدشم یهو قطع نکنید مثلا دو وعده میخوردی همونو بخور ولی روز بعد نصفش کن یواش یواش کم میشه من فکر کردم استخون درد بشم روزی ۴ تا قرص اسنیف خیلیه ولی خداروشکر چون یواش یواش تو چند روز کم کردم فشاری روم نیومد بخوای میشه یاعلی بگذارید کنار راحت شید چیه پولت میره هیچ جا نمیتونی بری

    • براي ترک مواد مخدر باید درمان زير نظر افراد مجرب و در مرکزهای معتبر ترک اعتياد انجام شود تا عوارض و خطرات به همراه نداشته باشد.

  81. سلام.من ۲۰روز تو کمپ درد کشیدم بخاطر ترک منادون وبعداز اینکه اومدم بیرون الان ۴روزه که دارم روزی یدونه بی ۲میخورم ولی دیگه نمیخام بخورم ،میخام بدونم چقد دیگه باید درد بکشم بخاطر مصرف بی ۲تو این ۴روز؟لطفا راهنماییم کنین

    • با مصرف هر ماده جايگزين اعتياد درمان نمي شود بلكه از ماده اي به ماده ديگر جابجا مي شود، بهتر است با مراكز تماس بگیرید و از متخصصين ما مشورت بگيريد.

  82. سلام من یک شرکت موفق دارم از نادانی خودم، رفیق 15 ساله ام منو به ترماداول وب2 انداخت خودشم پرستاره ! این رفیق مو ول کردم ودیگه تماساشو ج نمیدم خیلی بهم صدمه زد به کسب وکارم به قیافه ام به روحم …ترامادولم گذاشتم کنار فقط هر از گاهی نصف ب2 میندازم که تصمیم گرفتم اونم با مشاوره دکتر بدون آسب بدنی وروح وروانم بزارم کنار
    خواستن توانستن است! به خودت شک نکن!
    مراقب دوستان سمی تون باشید=حذف بدون تعارف

    • تبریک میگم که بهترین نتیجه را گرفتید. فقط توجه داشته باشید که براي ترک بهتره درمان زير نظر متخصص و در کلینیک معتبر ترک اعتیاد انجام شود زیرا که کنار گذاشتن مواد بدون درمان عوارض و خطراتی برای شما خواهد داشت.

  83. Hasan گفت:

    سلام خسته نباشی آقا من روزی 6تb2۲ میخورم که حدود ۵یا۶ ساله مصرف میکنم الان ۲روزه نخوردم ولی خیلی دستم درد میکنه چکار کنم

    • براي ترك باید درمان زير نظر متخصص و در مركز معتبر ترک اعتياد انجام شود زیرا که ترک بدون درمان عوارض و خطرات را برای شما به همراه دارد.

  84. با سلام
    من روزی 2 عدد ب 2 مصرف میکردم. بمدت 3 سال. البته قبلش تریاک و شیره و متادون مصرف میکردم. تا اینکه رسیدم ب ب2 و سه سال مصرف کردم و طی این سه سال رسوندم به روزی یک چهارم صبح و یک چهارم عصر.
    در هرحال من یه شب یادم رفت قرص بخرم و صبح روز بعد ک جمعه بود رفتم و همه جا بسته بود. با ترس برگشتم خونه. مسکن مثه کدئین و نوافن و ناپروکسن تو خونه بود. مصرف کردم. همون صبح جمعه باعث شد من الان تو روز پانزدهم ترک باشم. 5 روز اول با مسکن سر کردم و اذیت شدم. ولی فاجعه از روز ششم تا یازدهم شروع شد. روز دهم و یازدهم دوتا کدئین صبح میخوردم و دو تا عصر. خیلی تاثیر داشت ولی بهرحال اذیت شدم. اینم بگم از روز دوم کلی قرص جوشان و مولتی ویتامین گرفتم ک فکر میکنم تاثیر زیادی داشته. روز یازدهم اصلا فکر نمیکردم حالم به این زودی ها خوب بشه. ولی معجزه روز دوازدهم برای من اتفاق افتاد و هفتاد درصد علائم و درد ها کاهش پیدا کرد. و اون سی درصد دیگه برای کسی مثه من ک اینهمه درد کشیدم چیزی نبود. الان ک روز پانزدهم هست فقط بیست درصد از علائم مونده و امیدوارم تا روز 21 کامل تموم بشه. ک اگه هم تموم نشه مهم نیست چون با مسکن های ساده و کدئین نگه میدارمش تا عید نوروز نفس راحت بکشم. الان ک مینویسم 28 بهمن شب هست. و من 13 بهمن آخرین مصرف رو داشتم. شاید حرفام بدرد کسی بخوره. شاد و سالم باشید. سیگارم تو ترک کم بکشید علائم ترک رو بیشتر میکنه.

    • براي ترک هر نوع ماده بهتر است درمان زير نظر متخصص و در مراكز معتبر درمان ترک اعتياد انجام شود. ترک بدون درمان اغلب عوارض و خطراتي را به همراه دارد.

    • سلام دوستان عزیز بنده ۲سال قرص ترامادول مصرف میکردم حتی روزی ۳۰ عدد قرص ترامادال ۲۲۵ ک ب عنوان وعده غذاییم بود تشنجی شدم با صورت خودم زمین صورتم پاره شد و تصمیم گرفتم قرص ب ۲ رو جایگزین کنم اولش دوز مصرفیم روزی ۸تا بود خونه مجردی داشتم هر ۱ماه میرفتم خونه تا یک شب ک ساعت ۳ صبح رسیدم خانه دیدم مادرم جلو در نشسته و میگه من هر شب خواب نداشتم تا تو برگردی دوستان همون جا برایه یک بار برای همیشه مردم و داستان رو براش تعریف کردم و ب کمک مادرم تونستم قرص را در مدت ۱ماه ب روزی نصف برسونم و کم کم ۱ چهارم دقیقا امروز سال روز پاکیمه تنها مشاوره اینه ب خانوادت فکر کنی علل خصوص مادرا
      ۲۰ روز سختی داره ولی یک عمر موفقیت و ادامه ب زندگی من امروز سلامتیم رو مدیون مادرمم از همه میخوام ترک کنید داستانم رو گفتم برا این درس عبرت بشه این تجربه رو کردم و پیشنهاد میکنم یکم سختی داره ولی سوخت سوز نداره ممنون

  85. سلام دوستان
    عطار نیشابوری میگه: افیون را چاره جز تقلیل نیست
    اول اینکه بهترین راه ترک زیر نظر پزشکه و شکی درش نیست ولی اگه به هر دلیلی تواناییشو نداشتین شاید حرفام کمک حالتون شه من خودم شخصا هیچ مصرف مواد مخدر به اون صورت نداشتم ولی یه مدت که افتادم زندان اونجا خیلیا ب ۲ رو پودر میکردن و تو دماغی میزدن چون با اینکه قیمتش زیاد نیست ولی اونجا کمیاب بود من گریزی اینکارو میکردم سرخوشی کاذب دوسداشتنی بهم دست میداد تا اینکه دیکه هر روز اینکارو میکردم بعد که آزاد شدم تو راه خونه چنتاشو خریدم همون شب هم یکیشو زیر زبونم گزاشتم و خیلی اذیتم کرد ولی از فرداش دستم اومد چیکار باید بکنم من یک سالی با این قرص سرگرم شدم ولی هیچی به معنی واقعی هیچی از دنیا برام مهم نبود تا اینکه روی چهرم تاثیر گزاشت چون دوز مصرفیم بالاتر رفته بود کبد رو واقعا داغون میکنه جوری که لبات و رنگ پوست سیاه سیاه میشه اونایی هم که با وجود زیر زبونی بودنش میخوردنش معدشونم داغون میشه تا اینکه تصمیم گرفتم بزارمش کنار یهو قطع کنی نمیگم نمیشه میشه ولی هم اذیت میشه ادم هم تخریب بالایی داره هم امکان اینکه تحملش سخت شه دوباره بری سراغش بیشتر تنها خوبی که این دارو داره اینکه نمیزاره کنارش از هیچ موادی استفاده کنی چون حالت رو خراب میکنه ولی اعتیاد بهش از مواد هم بیشتر تخریب داره ولی من خودم به شخصه راهی که رفتم برای ترکش اینه اول هر روزم کمتر از دیروزم مصرف کردم و تا جایی که دیکه زیر زبونم نمیزاشتم و از سر اجبار پودرشو میکشیدم تو دماغم چون همینجوری شروع کرده بودم و به ذهنم زد همینجوری تموم کنم بعد چند روز پوست صورتم روشنتر شد و اصلا علایم ترک نداشتم و دوباره هر روز مقدارشو کمتر از دیروزش کردم که بازم اذیت نشدم به قدری اندازشو کم کردم که به حدی رسید که قطعش کردم و اذیت هام شروع شد ولی پایان راهم نبود چون همه اونایی که سراغ مواد میرن درد کم نکشیدن پس دردشو راحت میشه تحمل کرد اگه تدریجی دوزت کم شده باشه بیخابی نمیشه گفت ولی کم خابی تو این روش هست که با همون دو سه ساعت خاب نیاز بدنت برطرف میشه در کل هر کیفی یه کیفری داره و با علم به اینکه تاوانشو داریم میدیم راحت میریم جلو چون این دارو هیچ مخدری توش نداره با اینکه از مخدر بدتره این دارو با شبیه سازی حالات بدن و مغز شبیه به مواد عمل میکنه تنفس و میزان طپش قلب رو کم میکنه پس اگه تنگی نفس و تپش قلب احساس کردید اصلا نترسید چون داره به حالت طبیعیش بر میگرده بعد چنروز درد و کم خوابی دیگه اصلا آثاری ازش نمیبینید مگر اینکه اصطلاحا یابویی ترکش کرده باشی یعنی یه هویی میتونین از کدیین یا پروفن برای کمتر اذیت شدن استفاده کنین و در آخر آدمیزاد کوه و میتونه جا به جا کنه اینکه چیزی نیست و خوبه که بعد ترکش اصلا دلتون نمیخاد دوباره سراغ هیچ نوع موادی برین چون طی مدت مصرفتون یه حالت درمان مانند رو طی کردین اگر چه غلط و خیلی حس بهتری نسبت به دنیا و زندگی دارین بعد ترکش اصلا نرسین اکه با راهش جلو میرین و اگه هم مشکلی با هزینه و وقتش نداری برین پیش دکتر چون ارزششو داره اعتیاد یه نوع بیماری هست که شخص در توهم اینکه نمیتونه حالت طبیعی رو تحمل کنه ولی همش چرندیاته اهمیت ندین ایشالا که بدردتون خرده باشع

  86. حسین پیرانی گفت:

    سلام دوستان عزیز من دو سال ب 2 مصرف داشتم قبلشم‌ متاهای دیگه ای هم میزدم ولی فقط ب2 معتادم کرد برای ترک مصرفو ب یکچهارم برسونید و حتما برید پیش روانپزشک تا براتون دارو بنویسه من خودم یه هفته هست پاکم ولی کمی خوابم مشکل دارع که اونم خوب میشه فقط یابویی ترک نکنید که دردش باعث میشه دوباره مصرف کنید

  87. به نظر بنده باید یک دفعه ترک کرد درد کشید داغون شد تا عبرت بشه برات دیگه نری سمتش موقعی بدون درد ترک کنی فکر برگشت خواهی داشت ولی شرکت در کلاس بسیار مفیده برا برنگشتن کسائی هستن ۱۰ سال پاک بودن ولی با یه لغزش مجددا بدام افتادن اراده اراده و ارده مهمترین هستش

  88. با سلام خدمت دوستان عزیز من سال هاست که اعتیاد به انواع مواد مخدررو داشتم شاید باورتون نشه بعد از موادهای خطرناکی که مصرف میکردم روزی ۳۰عدد قرص کدئین مصرف میکردم بعدش رو به ب۲ آوردم هربار که خواستم ترک کنم به خاطرفکر و بدبختی نتونستم ولی بالاخره باارائه و یادآوردن خدا این کاررو کردم همیشه ترک کردن آسانه ولی نگه داشتن سخته به امید روزی که تمام مردمان کشورم پاک و در صحت وسلامت باشند یاعلی مدد

  89. دوست عزیز انگیزه و اراده ی قوی یکی از مهمترین چيزهاست رو آوردن به مواد مخدر یعنی خودکشی تدریجی موادمخدر زندگی رو از انسان میگیره این هایی که فکر می کنند با مصرف مواد وحشتناک مخدر فکر و خیال از سرشون میپره پاک در اشتباهن همیشه مخدر ها نهایتش یک ماه لذت داره ولی بعدش جسمت روحت روانت زندگیت همه چیزت و از بین میبره پاک بودن شخصیت میاره زندگی رو بهت برمیگردونه بهت اعتبار و شخصیت میاره فقط همه بایاری خداوند یا علی بگید و به خاطر خودتون و خانوادتون مواد خانمان سوز رو کنار بزاریدخیلی خیلی سخته ولی مثل یک مرد اراده کنید و پاک بمانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =