مرکز ترک کوکائین

مرکز ترک کوکائین - https://drjavadiclinic.com/

اگر کسی به طور مداوم میل به مصرف کوکائین داشته باشد، در نهایت ممکن است از چیزی که تحت عنوان مصرف “تفریحی” مطرح می‌شود به نیاز شخص و وابستگی ذهنی مصرف کننده، تغییر کند. از آنجا که مدت زمان نشئگی نسبتاً کوتاه است، مصرف کنندگان اغلب در هر بار، مقدار  دوز بیشتری كوكائين مصرف می‌کنند. این بدان معنی است که مصرف کنندگان خطر وابستگی شدید به این نوع ماده محرک دارند. ترک کوکائین باید تحت نظر روانپزشک و روانشناس صورت گیرد زیرا علائم ترک این ماده محرک بسیار بالا است.

کوکائین چیست؟

کوکائین یک نوع مواد محرک اعتیاد آور است. هزاران سال پیش، مردم آمریکای جنوبی برگ‌های کوکا (Erythroxylon coca)، منشأ كوكائین را برای اثرات تحریک کننده خود جویدند و مصرف کردند. در اوایل دهه 1900، کوکائین خالص ماده اصلی موجود در بسیاری از تونیک ها و اکسیدها برای معالجه طیف گسترده ای از بیماری‌ها بود و حتی در فرمولاسیون های اولیه Coca-Cola یک ماده اصلی بود. قبل از ایجاد بی حسی موضعی مصنوعی، جراحان از کوکائین برای جلوگیری از درد استفاده می‌کردند.با این حال، تحقیقات نشان داده است که کوکائین یک ماده اعتیاد آور قدرتمند است که در صورت استفاده مکرر می تواند ساختار و عملکرد مغز را تغییر دهد.

روش ترک اعتیاد به کوکائین

قطعاً بهترین روش ترک قطعی کوکائین سم زدایی تدریجی است. در کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی از مجهزترین خدمات درمانی برای درمان اعتیاد بیماران استفاده می‌گردد. همچنین کادر درمانی آموزش دیده از بیماران در طی دوران بستری و در شرایط سخت ترک اعتیاد حمایت می‌کنند. بعد از پذیرش و بستری برای درمان اعتیاد بلافاصله پزشک متخصص ترک اعتیاد یک برنامه مراقبت کامل، جامع برای هر بیمار را تشخیص و دوره درمانی فرد مصرف کننده آغاز می‌گردد.

ترک کوکائین چند روز طول می کشد؟

وقتی مصرف کوکائین قطع می‌شود، مغز این موضوع را دوست ندارد و طی شش تا 12 ساعت از زمان ترک مصرف، فرد مصرف کننده علائم ترک را تجربه خواهد کرد. شدت علائم ترک بستگی به مدت و مقدار مصرف آن دارد. غالباً علائم ترک کوکائین در 36 ساعت به اوج خود می‌رسد و یک هفته طول می‌کشد. مدت زمان ترک کامل برای هر فرد بسته به میزان مصرف توسط پزشک متخصص و بعد از انجام معاینات کامل تعیین می‌شود.

درمان اعتیاد کوکائین در کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی

درمان اعتیاد کوکائین در کلینیک دکتر جوادی توسط بهترین کادر روانشناس و روانپزشکی ترک اعتیاد انجام می پذیرد. کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی یک مرکز ترک اعتیاد پیشرفته در تهران هست که کلیه امکانات رفاهی و هتلینگ اعم از اتاق‌های VIP و لوکس به صورت تفکیک شده، خدمات و سرویس‌های نگهداری بیمارستانی به صورت شبانه روزی ارائه میدهد

همچنین امکانات رفاهی برای همراهان بیمار، خدمات گروه درمانی، مشاوره‌های روزانه روانشناس اعتیاد به صورت خصوصی با بیمار و همراهان بیمار، خدمات اورژانس و آمبولانس در مواقع اضطراری، قرارداد همکاری با سایر بیمارستان‌ها در صورت بروز بیماری‌های جانبی خطرساز و … را به بیماران ارائه می‌دهد.

ویژگی های کلینیک تخصصی دکتر جوادی:

• دارا بودن امکانات رفاهی و هتلینگ
  • بهترین کادر روانپزشکی و روانشناس ترک اعتیاد
  • روش های نوین درمانی
  • اتاق های مجزا با امکانات رفاهی ویژه
  • بهترین و مجهزترین مرکز با حضورشبانه‌روزی کادر درمانی
  • پیگیری پس از درمان

سوالات متداول در مورد ترک کوکائین

ترک کوکائین چند روز طول میکشد؟

مدت زمان ترک کوکائین به عواملی مانند: شرایط سنی شخص مصرف کننده، مدت زمان مصرف و دوز مصرفی کوکائین در روز بستگی دارد و میتواند یک هفته تا سه هفته دوره بستری بیمار زمان ببرد.

بهترین روش ترک کوکائین چیست؟

دریافت برنامه درمانی جامع برای ترک اعتیاد کوکائین در کلینیک دکتر جوادی  این امکان را به بیماران خود میدهد که بهترین روش ترک اعتیاد را طبق شرایط خود انتخاب کنند.

چگونه کوکائین را ترک کنیم؟

برای ترک همیشگی کوکائین و کنترل علائم ترک می‌بایست دوره بستری برای ترک کوکائین تحت نظر پزشک متخصص ترک اعتیاد صورت بگیرد و بعد از زمان سم زدایی نیز دوره درمانی خود را تحت نظر پزشک و روانشناس ادامه دهید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

سیزده − هفت =