۰۲۱-۷۹۴۴۱
کلینیک ترک دکتر جوادی

مصرف شیشه و اختلالات جنسی

آخرین تاریخ آپدیت: 1402/11/15
امتیاز به نوشته:
5/5

شیشه به عنوان یکی از محرک‌های تاثیر‌گذار، اثرات خطرناکی روی جسم و ذهن افراد می‌گذارد و از تاثیرات منفی آن نمی‌توان غافل شد. البته با ترک شیشه این اثرات خطرناک به تدریج کاهش پیدا می‌کنند. در این بین استفاده از این ماده محرک می‌تواند تاثیرات زیادی بر تمایلات و اختلالات جنسی نیز ایجاد کند، با این وجود هنوز باور اشتباهی در بین بسیاری از جوانان در خصوص استفاده از این محرک برای بهبود کیفیت رابطه جنسی جا افتاده است. در این بین کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی به بررسی دقیق تاثیر این ماده محرک بر اختلالات جنسی پرداخته تا در انتهای این مقاله شما هم بتوانید پاسخ منطقی در خصوص تاثیر منفی استفاده از این ماده محرک بر تمایلات جنسی و روابط زناشویی داشته باشید.

افزایش توانایی و تمایلات جنسی در کوتاه مدت

شیشه ماده محرکی است که تمایلات جنسی زوجین را به شدت تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. این ماده محرک در ابتدای مصرف، میل جنسی را به سرعت بالا می‌برد در صورتی که فرد پس از وابستگی و مصرف طولانی مدت نه تنها تمایلی به رابطه جنسی ندارد، بلکه دچار اختلالات جنسی در اثر مصرف مکرر شیشه می‌شود.

با مصرف شیشه، فرد به مرحله لذت جنسی و ارگاسم نمی‌رسد

در ابتدا، مصرف کریستال یا همان شیشه موجب کاهش اضطراب یا بالابردن موقتی عملکرد جنسی می‌شود. اما به مرور زمان و با استفاده مداوم میل جنسی کم یا قطع می‌شود و تحریک جنسی صورت نمی‌پذیرد و فرد به مرحله اوج لذت جنسی یا ارگاسم نمی‌رسد و حتی ممکن است انزالی هم صورت نگیرد.

همچنین بخوانید: تأثیر اعتیاد بر سلامت جنسی

کاهش تمایلات جنسی در اثر مصرف مکرر شیشه

مصرف مواد محرک و تحریک کننده مانند شیشه باعث ایجاد توهم می شود و در نتیجه حس واقعیت سنجی در افراد از بین می‌برد و به همین دلیل افراد مصرف کننده فکر می‌کنند هر زمان از این مواد استفاده ‌کنند میزان و زمان لذت جنسی‌‌شان افزایش پیدا می‌کند، در حالی که این‌طور نیست.

در واقع میزان لذت جنسی پس از مصرف مانند زمانی است که از شیشه استفاده نمی‌کنند، اما چون ارتباط این افراد با دنیای واقعی قطع می‌شود، لذت جنسی را به شکل دیگری احساس می‌کنند و به همین دلیل ترک شیشه برای آن‌ها بسیار سخت می‌شود.

تاثیر مستقیم مصرف شیشه بر اختلالات

آیا مصرف شیشه باعث شرطی شدن افراد در رابطه جنسی می‌شود؟

میزان لذت جنسی افراد در هنگام مصرف شیشه با زمان عادی متفاوت نیست. اما زمان مصرف شیشه ارتباط فرد با دنیای پیرامونش قطع می شود، نکته خطرناک اینجا است که فرد فکر می‌کند هر زمان که بخواهد رابطه جنسی داشته باشد برای افزایش لذت، راهی جز استفاده از مواد شیشه را ندارد و همین حس اشتباه موجب وابستگی و شرطی شدن می‌شود و فرد دیگر نمی‌تواند یک رابطه جنسی سالم را بدون مصرف شیشه تجربه کند.

به همین خاطر پیشنهاد کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی این است که تا قبل از وابستگی کامل به این محرک برای کسب لذت بیشتر حتما در مورد عوارض آن اطلاعات لازم کسب کنید تا بتوانید با انتخاب بهترین روش ترک شیشه هر چه سریعتر خود را از وابستگی به این محرک اعتیادآور رها کنید.

مصرف شیشه تاثیر مستقیم بر اختلالات جنسی افراد دارد

متاسفانه به دلیل  آگاهی کم، بعضی از افراد برای داشتن رابطه جنسی بهتر به مصرف انواع مواد به خصوص شیشه رو می‌آورند. برای مثال این افراد معمولا برای رفع زود انزالی از مخدرهایی مانند تریاک و یا شیره آن استفاده می‌کنند، در صورتی که این مواد شاید در ابتدا تاثیر‌گذار باشند، اما تاثیر آن کوتاه مدت است.

مصرف شیشه موجب افزایش اعتماد به نفس کاذب می‌شود و شخص مصرف‌کننده تصور می‌کند که میل جنسی‌اش افزایش یافته است، اما به مرور زمان دچار اختلال جنسی می‌شود .

تاثیر مستقیم مصرف شیشه بر اختلالات جنسی

ممکن است شخص مصرف کننده تحت تاثیر قرارگرفته و دست به رفتار های خطرناک جنسی بزند و یا حتی حوادث مرگباری برای خود و اطرافیانش به وجود آورد. به همین خاطر اگر شما هم به عارضه مصرف مکرر این محرک روی آورده‌اید حتما برای بهبود رابطه جنسی و پاکسازی کامل خود پیشنهاد می‌کنیم به کلینیک تخصصی و مرکز سم زدایی بدن  دکتر جوادی مراجعه کنید.


در همین زمینه بخوانید: تاثیر مواد مخدر و اعتیادآور روی عملکرد مغز


مصرف شیشه بر احساسات زنان هم تاثیر دارد

زنانی که به شیشه اعتیاد پیدا می‌کنند، دیگر قادر به احساس کردن عشق واقعی نیستند. متاسفانه زنانی که اعتیاد به شیشه دارند، تحت اثر شهوات خود هرگونه رابطه جنسی را با دیگران برقرار می‌کنند و به همین دلیل وارد مسیر خطرناکی می‌شوند چراکه این روابط نا‌امن بوده و از طرفی خطر ابتلا به انواع بیماری‌ها را افزایش می‌دهد.

مصرف شیشه علاوه بر مشکلات جنسی و ایجاد اختلالات، در زنان تاثیرات بیشتری را به همراه دارد. زنانی که قبل از رابطه زناشویی از شیشه استفاده می‌کنند، از نظر عاطفی و احساسی نیز دچار اختلال می‌شوند، به صورتیکه که پرخاشگری و عدم تعادل در رفتار را می‌توان به راحتی در رفتار این دسته از افراد تشخیص داد.

این دسته از افراد سرانجام باید به درمان ترک شیشه در کلینیک‌های معتبر روی بیاورند. چرا که در اثر مصرف مکرر و بی رویه این محرک، افراد نه تنها لذت عاشق شدن را نمی‌توانند تجربه کنند بلکه لذت مادر شدن را هم برای خودشان غیر ممکن می‌کنند، وابستگی به این مواد افراد را از احساسات واقعی، بشری، مهر و عاطفه زنانه دور می‌کند.

تاثیرات شیشه در زنان و اختلالات روان

ترک شیشه اولین و ساده‌ترین راه برای بهبود روابط زناشویی

از آنجایی که تنها راه بهبود روابط جنسی و روابط زناشویی تنها به ترک این محرک بر می‌گردد، فرآیند ترک اعتیاد شیشه فوق‌العاده حساس و زمان بر است. پیشنهاد می‌کنیم تا بهترین و مطمئن‌ترین راه را برای ترک این محرک انتخاب کنید و به جای استفاده از روش‌های خانگی برای ترک، مانند ترک شیشه با ریتالین و سایر داروها، به کلینیک‌های معتبر اعتماد کنید و از راهنمایی‌های متخصصین ترک اعتیاد استفاده کنید.

شما هم می‌توانید در صورت نیاز به سکس تراپی و درمان جنسی با شماره تلفن های ما تماس حاصل فرمایید و با ارتباط با مشاوران متخصص کلینیک، با حفظ اطلاعات شخصی خود به صورت محرمانه درخواست خود را با کادر مجرب کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی در میان بگذارید.

1402/11/15

3 پاسخ به “مصرف شیشه و اختلالات جنسی”

  1. saeed گفت:

    سلام خسته نباشید من جوان ۲۳ساله حدودیکماه یادوماه هست که مصرف شیشه روشروع کردم خوانوادم نمیدونستن که بطوراتفاقی متوجه این موضوع شدن ازلحاظ روحی هم اصلاتعادل ندارموشدیدن روحیه ناراحتی به علت بهم خوردن شریک زندگیم درآینده دارم قصدترک این مخدررودارم میخواستم بدونم منی که مصرف روزی درحد۱۰پوک رادارم میتونم به شخصه خودم ترک کنم درمنزل چندروززمان میبره البته ازطریق خوانوادم د یک کلینیک ترک اعتیادپرونده سازی کردم ودرهفته قرص متادون سهمیه میگیرم ولی طبق دستورات دکترم عمل نکردموهنوزباازدست دادن شریک رابطه زندگیم مصرفمودارم شب تاصبح بیدارم ودرحال مصرف روزهاخوابم تاغروب ولی بخاطرعشقم هم که شده باتوکل به خدااول بخاطراون وبعدخودموخوانوادم قصدترک رودارم ممنون میشم مختصرراهنمایی کنین منوتشکر

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      در مرحله اول پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ عنوان ترک اعتیاد شیشه را خودسرانه و بدون حداقل مراجعه به پزشک متخصص و مشورت با وی انجام ندهید. برای اطلاع از امکان ترک شیشه در منزل نیز پزشک باید شرایط جسمی و حتی روحی شما را نیز بررسی کند.
      در صورت امکان می‌توانید با شماره 41 22 22 22 – 021 تماس بگیرید، مشاوران ما شرایط بستری و ترک اعتیاد شیشه در کلینیک دکتر جوادی را به شما شرح خواهند داد.

    • کلینیک دکتر جوادی گفت:

      سلام دوست عزیز
      به شما تاکید میکنیم که تا دیر نشده در یک کلینیک ترک اعتیاد معتبر بستری شوید، متادون اصلا داروی مناسبی برای ترک اعتیاد نیست، چون خود این دارو اعتیادآور است. با توجه به اینکه در منزل طبق تجویز پزشک درمان شما پاسخ نگرفته، ما فقط درمان بصورت بستری و سم‌زدایی تحت نظارت پزشک را به شما توصیه می‌کنیم. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =