۰۲۱-۷۹۴۴۱
کلینیک ترک دکتر جوادی

لاکچری ترین و گرانترین مرکز ترک اعتیاد

آخرین تاریخ آپدیت: 1402/11/14
امتیاز به نوشته:
5/5

زمانی که از لحاظ جسمی و روانی تحت کنترل یک ماده خاص قرار می‌گیرید، یعنی اعتیاد پیدا کرده‌اید. اعتیاد عوارض زیادی دارد و روند نرمال زندگی را از بین می‌برد. برای از بین بردن این عوارض و حاصل شدن زندگی نرمال، لازم است تا نسبت به ترک اعتیاد اقدام کنید. برای شروع فرایند درمان اعتیاد، اولین قدم یافتن یک کلینیک ترک اعتیاد درجه یک است.  در این مطلب قصد داریم تا شما را با ویژگی‌های گرانترین و لاکچری‌ترین مرکز ترک اعتیاد آشنا کنیم.

شناسایی علائم اعتیاد و مراجعه به کمپ لاکچری

خانواده‌ها باید نسبت به علائم اعتیاد آگاه باشند، تا اگر فرزندشان هر یک از این علائم را داشت با او صحبت کرده و از عوارض اعتیاد که خود بیمار به مرور از آن آگاه می‌شود، بگویند و او را تشویق به درمان و آوردن به کلینیک تخصصی ترک اعتیاد با محیطی آرام و امکانات مرفه کنند، جایی که بیمار کاملا درک و به او احترام گذاشته می‌شود و از صفر تا صد فرایند درمان، تمام و کمال اجرا خواهد شد.

اما علائم اعتیاد شامل چه مواردی است؟ عوارض اعتیاد به مواد مخدر عبارتند از:

  • ایجاد مشکلات در محل کار یا مدرسه، از جمله عملکرد ضعیف، تأخیر یا غیبت و اختلال در عملکرد اجتماعی
  • از دست دادن انرژی یا انگیزه
  • بی توجهی به ظاهر
  • صرف مقادیر زیاد پول برای مواد
  • وسواس در مورد دوز بعدی، نگرانی از تامین مداوم ماده
  • انجام رفتارهای پرخطر در حالت مصرف مواد
  • هنگامی که قادر به مصرف دارو نیستید، علائم ترک را تجربه کنید
  • ایجاد سندرم تحمل ترک، که بیمار را وادار به مصرف بیشتر مواد می‌کند
  • دزدی برای خریدن مواد
  • دروغ گفتن در مورد عادات مصرف، یا حالت تدافعی یا تهاجمی در هنگام سوال در مورد مصرف
  • مصرف اجباری دارو یا ناتوانی در قطع مصرف آن

اگر این علائم را در خود یا عزیزانتان مشاهده کردید، زمان آن افرا رسیده است تا برای درمان اقدام کنید. زیرا اعتیاد به مصرف مواد موجب عوارض اقتصادی، اجتماعی، فردی و روانی خواهد شد و همه این موارد موجب از دست رفتن کنترل زندگی فرد و بروز رفتارهای هیجانی می‌شود. بنابراین کافیست اراده کنید و با  کمپ ترک اعتیاد vip و لاکچری دکتر جوادی تماس بگیرید. ما در مسیر درمان همراه شما هستیم.

[bannershortcode image_src=”https://drjavadiclinic.com/wp-content/uploads/2019/11/banner-img2.jpg” image_width=”932″ image_height=”273″ image_alt=”درباره ما” phone=”02179441″ title=”همین حالا درمان خود را شروع کنید” phone_text=”02179441″ first_link=”https://drjavadiclinic.com/services/” first_link_title=”خدمات کلینیک” second_link=”https://drjavadiclinic.com/contact-us/” second_link_title=”تماس با ما”]برای اطلاع از برنامه های درمانی در کلینیک دکتر جوادی با مشاوران ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.[/bannershortcode]

امکانات گرانترین مرکز ترک اعتیاد

لاکچری‌ترین مرکز ترک اعتیاد تهران، کلینیک شبانه روزی دکتر جوادی است. این کلینیک با امکانات رفاهی و خدمات هتلینگ آماده پذیرش بیماران شما می‌باشد.

از جمله امکانات کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی عبارتند از:

  • ارائه روش‌های نوین ترک اعتیاد
  • شامل بخش‌های مختلف بستری و پاراکلینیکی اعم از سم زدایی، نوروفیدبک، شوک درمانی، روانکاوی، روان درمانی و کار درمانی
  • برخورداری از تیم پزشکی متخصص ترک اعتیاد(شامل روانپزشکی، نورولوژی، مسمومیت، بیهوشی و داخلی)
  • حضور روانشناس ترک اعتیاد و روان درمانگر در تمام مراحل درمان
  • امکانات رفاهی از قبیل اینترنت پرسرعت برای انجام کارهای روزانه، اتاق های VIP، تلویزیون، یخچال، کمد و…
  • امکان پذیرش همراه بیمار درصورت گرفتن اتاق خصوصی
  • پذیرش بیماران از هر سن و سالی
  • پذیرش بیماران مرد و زن

مراحل درمان در کمپ ترک اعتیاد لاکچری تهران

در کمپ لاکچری دکتر جوادی، بیماران ابتدا در یک جلسه مشاوره رایگان حضور می‌یابند. در این جلسه مراحل درمان توضیح داده می‌شود. سپس آزمایشات مختلف به منظور بررسی شرایط جسمی بیمار انجام خواهد شد. در این شرایط تیم پزشکی با توجه به شرایط روحی و جسمی بیمار یک برنامه درمانی منحصربفرد تنظیم می‌کنند. این برنامه اصولا با کاهش دوز مصرفی مواد انجام می‌شود، تا جایی که میزان مصرف به صفر برسد. در تمام طول مراحل درمان روانشناس و روانپزشک حضور دارند. از آنجایی که در بسیاری از موارد اعتیاد روانی از اعتیاد جسمی بیشتر است، روانپزشک ترک اعتیاد در صورت نیاز بیمار، دارو تجویز می‌کند و روانشناس نیز با درمان‌های مختلف به ترمیم گره‌های شخصیتی می‌پردازد. جلسات مشاوره بعد از ترخیص و انجام سم زدایی، ادامه می‌یابد تا درمان اعتیاد به کامل‌ترین شکل ممکن انجام شود.

بنابراین مراحل درمان عبارتند از:

  • انجام مشاوره
  • تست‌های آزمایشی از قبیل تست اعتیاد، تست قلب و…
  • بستری بیمار (بستری شبانه روزی یا درمان سرپایی)

درمان بستری در کمپ لاکچری، برای بیمارانی که دارای اعتیاد شدید باشند، مناسب‌تر است. در درمان بستری، بیمار تحت مراقبت شبانه روزی توسط تیم پزشکی قرار می‌گیرد و این احتمال سو مصرف و عود را به مقدار زیادی کاهش می‌دهد. در درمان سرپایی بیمار مدت زمان مشخصی را به کلینیک مراجعه کرده و درمان را دریافت می‌کند، سپس به خانه برمی‌گردد و به دلیل خارج شدن از محیط درمان ممکن است به مصرف مواد مخدر بپردازد.

در طول بستری با انجام آزمایش‌هایی علائم بیمار به منظور بررسی بیماری‌ها و عوارضی که در بدن ممکن است ایجاد شده باشد، انجام می‌شود.

  • کاهش دوز تدریجی ماده

خارج شدن ماده از بدن، با کاهش دوز مصرفی ماده اعتیادآور انجام می‌گیرد. نکته جالب توجه این است که سرعت کاهش دوز هر چه آهسته‌تر باشد، علائم ترک کمتری تجربه خواهد شد. این مرحله به منظور قطع مصرف مواد و کنترل علائم ترک انجام می‌شود.

  • سم زدایی پایانی

سم زدایی پایانی به منظور از بین بردن ولع بیمار انجام می‌شود.

  • انجام جلسات مشاوره به منظور توانبخشی

این جلسات روان درمانی به منظور مقابله صحیح بیمار با مشکلات انجام می‌گیرد تا بیمار دیگر به اعتیاد بازنگردد.

روش درمانی در کمپ ترک اعتیاد vip تهران

روش‌های درمانی در کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی شامل دارودرمانی، روان درمانی و کاردرمانی است.

  • دارودرمانی: در قسمت دارودرمانی به درمان اعتیاد جسمی و روانی پرداخته می‌شود. داروهایی خاص به منظور کنترل علائم ترک و درمان شیمیایی روان تجویز می‌شود. هر بیمار با توجه به شرایط خود، دارو درمانی خواهد شد. در کلینیک تخصصی دکتر جوادی به هیچ عنوان از شبه مخدرها استفاده نمی‌شود و بعد از سم زدایی و ترخیص، بیمار به هیچ ماده‌ای وابسته نیست.
  • روان درمانی نیز به منظور بهبود سلامت روان در اشکال مختلف انجام خواهد شد. درمان شناختی رفتاری یکی از روش‌های موثر درمان اعتیاد است که در کلینیک تخصصی دکتر جوادی انجام می‌شود. روان درمانی بصورت فردی، گروهی، خانواده درمانی و زوج درمانی صورت می‌گیرد. روان درمانی به منظور افزایش خودکارآمدی و اعتماد به نفس و کاهش میل بیمار به مخدرها انجام می‌شود و از این طریق یک سری عادات سالم در مغز جایگزین عادات اعتیاد خواهد شد.
  • کاردرمانی: با توجه به شخصیت بیمار، کاردرمانی هم صورت می‌گیرد. به منظور کاردرمانی در قسمتی از کلینیک بیلیارد، فوتبال دستی، تنیس و…محیا شده است. گاهی روانشناسان با خود بیمار کار درمانی را انجام می‌دهند تا هیجانات بیمار افزایش یابد و تاثیرات لازم گذاشته شود.
  • پیگیری بعد از درمان: بعد از ترخیص بیمار، روان درمانی برای درمان پایه‌ای اعتیاد انجام خواهد شد. برگزاری جلسات مشاوره به منظور تصحیح رفتار فرد و مقابله صحیح با مشکلات انجام می‌شود تا بیمار در مواقع استرس و اضطراب بتواند خودکنترلگری داشته باشد و سراغ مواد اعتیادآور نرود.

روش‌های نوین درمانی در کمپ ترک اعتیاد لاکچری

انواع روش‌های نوین اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد وی آی پی دکتر جوادی انجام می‌شود. از جمله: کاشت ایمپلنت نالتروکسان. کاشت ایملنت نالتروکسان به منظور از بین بردن میل فرد انجام می‌شود. در این روش ایمپلنت در یک عمل سرپایی در شکم فرد کاشته می‌شود. این روش درمانی تا ۶ ماه اثرگذار است و موجب کاهش میل فرد به مصرف مواد و عود می‌گردد.

[bannershortcode image_src=”https://drjavadiclinic.com/wp-content/uploads/2020/10/banner-implant.jpg” image_width=”932″ image_height=”273″ image_alt=”ایمپلنت نالتروکسان” phone=”02179441″ title=”بهترین روش برای جلوگیری از بازگشت به اعتیاد با ایمپلنت نالتروکسان” phone_text=”02179441″ first_link=”https://drjavadiclinic.com/service/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%aa%d8%b1%d9%88%da%a9%d8%b3%d8%a7%d9%86/” first_link_title=”ایمپلنت نالتروکسان” second_link=”https://drjavadiclinic.com/contact-us/” second_link_title=”تماس با ما”]ایمپلنت نالتروکسان از جدیدترین متدهای روز دنیا برای تضمین عدم بازگشت به اعتیاد است.[/bannershortcode]

هزینه کمپ ترک اعتیاد لاکچری

در کمپ لاکچری دکتر جوادی، هزینه ها بر طبق روش درمان، نوع سم زدایی اعتیاد، میزان مصرف مواد اعتیادآور، نوع مصرف مواد مخدر و…تعیین می‌شود. بنابراین هزینه کمپ ترک اعتیاد با توجه به شرایط هر بیمار متفاوت است.

در این مطلب به بررسی لاکچری‌ترین مرکز ترک اعتیاد تهران، یعنی کلینیک دکتر جوادی پرداختیم. این مجموعه به ارائه تیم پزشکی حرفه‌ای اعم از متخصص روانپزشکی، نورولوژی، مسمومیت و… در کنار امکانات بیمارستانی، رفاهی و هتلینگ آماده پذیرش شما بیماران عزیز است. اگر سوالی دارید یا می‌خواهید برای درمان اقدام کنید، کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید. ما آماده ارائه خدمات به شما هستیم.

1402/11/14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =