۰۲۱-۷۹۴۴۱
کلینیک ترک دکتر جوادی

بخش تخصصی داخلی و گوارش در کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی

بخش تخصصی داخلی و گوارش

می‌دانیم که در فرایند ترک اعتیاد، افراد دچار علائم ترک می‌شوند. علائم ترک می‌تواند شامل اختلالات گوارشی (نظیر اسهال، استفراغ، تهوع و گرفتگی عضلات شکم)، علائمی مشابه آنفولانزا و اختلالات مربوط به سیستم عصبی (نظیر افزایش فشار خون، اضطراب و…) باشد. از اینرو بنظر می‌رسد در یک مرکز ترک اعتیاد معتبر مانند کلینیک روانشناسی و ترک اعتیاد دکتر جوادی، وجود بخش تخصصی داخلی و گوارش ضروری است. در این مطلب قصد داریم تا بطور خاص راجع به بخش تخصصی داخلی و گوارش در کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی صحبت کنیم. بنابراین اگر مشتاق ترک اعتیاد در مرکز دکتر جوادی هستید، با ما همراه باشید.

چرا برای ترک اعتیاد به متخصص داخلی و گوارش نیاز داریم؟

متخصص داخلی در حقیقت پزشکی است که در مورد تمامی اندام و سیستم‌های بدن شما تخصص دارد. وظیفه پزشک داخلی مدیریت بیماری های مزمن و تحت نظارت قرار دادن افرادی است که به بیش از یک بیماری مبتلا هستند.
متخصص داخلی به تشخیص و درمان بیماری های زیر می‌پردازد:

فرایند درمان اعتیاد

لطفا دقت کنید! ما در فرایند ترک اعتیاد با بسیاری از بیماری های مذکور دست و پنجه نرم می‌کنیم. از اینرو لازم است تا یک متخصص داخلی را در کنار خود داشته باشیم.
همچنین در فرایند درمان اعتیاد شما درگیر بسیاری از علائم ترک زیر خواهید بود که برای درمان آن‌ها نیاز به متخصص گوارش و کبد دارید:
• اسهال   • تهوع   •استفراغ   •گرفتگی عضلات شکم و…

علاوه بر این ممکن است افرادی که برای درمان اعتیاد خود به کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی مراجعه می‌کنند، از قبل درگیر بیماری مزمن باشند و حالا با اعتیاد این بیماری ها تشدید شده باشد. به همین علت وجود بخش تخصصی داخلی و گوارش در کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی ضروری است.

در بخش تخصصی داخلی و گوارش در کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی چگونه بیمار معاینه می‌شود؟

در ابتدای مسیر ترک اعتیاد در کلینیک دکتر جوادی، پزشک متخصص داخلی به بررسی و ارزیابی بیماری جسمی افراد، به منظور تشخیص اختلالات مزمن می‌پردازد. این با هدف آن انجام می‌گیرد که کادر پزشکی مجموعه دکتر جوادی، بتوانند بهترین برنامه درمانی را برای افراد، متناسب با شرایط فیزیکی آن‌ها تنظیم و تدوین کنند.

در ابتدا متخصص داخلی کارهای زیرا به منظور بررسی اختلالات ریوی، قلبی و…انجام می‌دهد:

اگر متخصصین حاضر در بخش تخصصی داخلی و گوارش، با این معاینات ظاهری به بررسی دقیقی نرسد، آزمایش غربالگری مانند خون، ادرار و تصویربرداری برای تشخیص بیماری‌های مزمن انجام می‌شود. بعد از آن، بیمار در جلسه مشاوره با روانشناس اعتیاد حضور می‌یابد تا سلامت روان او بررسی گردد. از مجموعه ارزیابی های جسمی و روانی حاصله، کادر پزشکی مجموعه روانشناسی و ترک اعتیاد دکتر جوادی می‌توانند برنامه جامع درمانی را برای هر فرد تدوین تنظیم نمایند.

ضرورت وجود بخش تخصصی داخلی و گوارش

حالا می‌دانیم که برای تنظیم و تدوین برنامه جامع درمانی نیاز به متخصص داخلی و گوارش هست. علاوه بر این برای بهبود عوارض ترک اعتیاد، نیاز به متخصص گوارش است. از این رو ضرورت وجود بخش تخصصی داخلی و گوارش در کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی را دریافتیم. در مرکز دکتر جوادی هدف متخصصین، ترک اعتیاد جسمی و روانی افراد است و برای اینکه به بهترین نحوه ترک اعتیاد صورت گیرد ما از متخصصین داخلی و گوارشی نیز بهره می‌گیریم. اگر خواهان ترک اعتیاد با روش‌های اصولی هستید، می‌توانید با کادر درمانی ما تماس حاصل فرمایید.