۰۲۱-۷۹۴۴۱
کلینیک ترک دکتر جوادی

۵ مرکز لاکچری ترک تریاک در سال 1402

آخرین تاریخ آپدیت: 1402/07/17
امتیاز به نوشته:
5/5

شاید بارها این جمله را از زبان افراد زیادی شنیده باشید که می‌گویند، رهایی از چنگال بی‌رحم اعتیاد کار آسانی است و برخی دیگر نیز در کنار این جمله از ضرب‌المثل معروف کار هر مرد نیست خرمن کوفتن / گاو نر می‌خواهد و مرد کهن، را به کار می‌برند اما باید بگوییم که تا حد کمی حق با آن‌ها است و دستیابی به زندگی سالم در طولانی مدت و حفظ آن پس از درمان به میزان قابل توجهی عزم و اراده قوی و نظم شخصی نیاز دارد. ولی این موضوع هرگز به این معنی نیست که اصلا نمی‌توان اعتیاد را درمان کرد و به هیچ عنوان راهکاری برای درمان آن وجود ندارد.

چون امروزه با ظهور فناوری‌های جدید و پیشرفت علم، روش‌های متعددی پیش روی شما قرار دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن ها، اعتیاد خود به مواد مخدر به ویژه تریاک را درمان کنید. ضمنا به خاطر داشته باشید که شما هرگز در این سفر درمانی تنها نیستید و شما می‌توانید ارتباطی قوی با دیگران برقرار کنید. چون آن‌ها نیز به مانند شما در حال گذارندن فرآیندهای درمانی خود هستند. البته این افراد هرگز جای خانواده، دوستان و عزیزانتان را برای شما پر نمی‌کنند، چون که شما ارزشمندترین دارایی‌های آن‌ها هستید و در قلب آن‌ها شما تنها شخصی هستید که صاحب بهترین محبت‌ها و مهربانی‌هایشان خواهد بود.

۵ مرکز لاکچری ترک تریاک

پس باتوجه به موارد گفته شده درمان شما به این بستگی دارد که تا چه میزان در مسیری که قرار دارید می‌توانید از عزم، اراده و استقامت خود استفاده و در موارد نیاز آن‌ها را خرج کنید. همچنین چقدر می توانید برای درمان خود در طی مسیر، هزینه و سرمایه‏گذاری کنید. برای اولین قدم باید روش‌هایی را برای درمان اعتیاد پیدا کنید و سپس از بین آن‌ها راهی را انتخاب کنید که می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد.

بنابراین ما در این نوشتار قصد داریم تا ۵ مرکز لاکچری ترک تریاک و اعتیاد را در سال ۱۴۰۱ به شما معرفی کنیم تا ضمن آشنایی با این مراکز، نسبت به خدمات و روش‌های درمانی که این مراکز برای درمان بیماران خود استفاده می‌کنند نیز آگاهی پیدا کنید. پس تا انتهای این نوشتار همراه ما باشید تا به شما لیستی از مراکز لاکچری برای ترک تریاک را معرفی کنیم.

معرفی ۵ مرکز لاکچری ترک تریاک

براساس آمارهای جهانی، درصد زیادی از جمعیت معتادان کشورمان را، قشر جوان و نوجوان کشور تشکیل می‌دهند که مشاهده چنین آمارهایی بسیار نگران‌کننده است. اما در سالیان اخیر خوشبختانه تعداد مراکز ترک اعتیاد و درمان سوء مصرف مواد مخدر افزایش قابل توجهی داشته است که این امر جای بسی امیدواری خواهید بود.

ولی از جهت دیگری این ازدیاد مراکز درمانی نگرانی دیگری ایجاد می‌کند و آن این است که بیماران چگونه و به کدام یک از این مراکز درمانی می‌توانند اعتماد کنند. به علاوه آمارها نشان می‌دهد که بیش از ۲۵۰ مرکز درمان سوء مصرف مواد در تهران، هرگز وجود خارجی ندارند.

از این رو ما در ادامه این نوشتار قصد داریم تا ۵ مرکز لاکچری ترک تریاک را به شما معرفی کنیم که به عنوان معتبرترین مراکز درمانی سوء مصرف مواد شناخته می‌شوند. درواقع آشنایی با این مراکز به شما کمک می‌کند تا در هنگام تصمیم‌گیری، مرکز درمانی مناسبی را انتخاب کنید و همچنین خیالتان از بابت دریافت خدماتی خوب و باکیفیت راحت باشد.

کلینیک ترک تریاک طلوعی دوباره

این کلینیک تخصصی با ارائه روش های جدید و به روز سعی دارد تا خیال شما را برای ترک انواع مواد مخدر به خصوص تریاک راحت کند. شما از ابتدای مراجعه به این مرکز، تحت نظر روانشناس متخصص برای مشاوره قرار خواهید گرفت و میزان مصمم بودن شما برای ترک مواد مخدر تریاک از نظر روانی بررسی می شود. بعد از بررسی تخصصی این مورد، تحت نظر روانپزشکان قرار خواهید گرفت تا میزان مصرف و در پی آن روند درمان شما مشخص شود. درمان در محیطی بسیار لاکچری با اتاق های بستری لوکس انجام می شود و در روند درمان می توانید از تفریحاتی مانند استخر، بدنسازی و … استفاده کنید. همین ویژگی ها این کلینیک را برای ترک تریاک از باقی کلینیک ها متمایز کرده است.

۵ مرکز لاکچری ترک تریاک در سال ۱۴۰۱

کلینیک ترک تریاک پیام تندرستی

کلینیک ترک اعتیاد پیام تندرستی به عنوان لاکچری ترین مرکز ترک تریاک شناخته شده است. این ویژگی به دلیل داشتن جدیدترین روش ها با امکانات رفاهی هتلینگ و VIP به این کلینیک نسبت داده شده است. در این کلینیک روش نوینی مانند کاشت داروی نالتروکسان ارائه می شود و این روش برای بیمارانی که سال ها درگیر ترک اعتیاد هستند و وسوسه به آن ها امان نمی دهد استفاده می شود. بسیاری از بیماران و خانواده های آن ها با وجود این روش با خیالی آسوده به جنگ اعتیاد به تریاک می روند. کلینیک پیام تندرستی از بهترین مرکز ترک تریاک است که به دلیل امکانات بالا، لاکچری هم شناخته شده است.

کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی

یکی دیگر از کلینیک های لاکچری در تهران برای ترک تریاک، کلینیک دکتر جوادی است که امکانات ویژه ای مانند اتاق های VIP، خدمات هتلینگ، مشاوره روانشناسی روزانه، تفریحات روزانه و خدمات اورژانس و آمبولانس در مواقع اضطراری ارائه می دهد. این کلینیک در محدوده آجودانیه تهران است و به دلیل این خدمات ویژه، بهترین مرکز ترک تریاک و لاکچری ترین در میان سایر کلینیک ها نام گذاری شده است.

 

به طور کلی یک مرکز درمانی سوء مصرف مواد لاکچری چه خدماتی باید ارائه کند؟

همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، امروزه افراد مبتلا به بیماری سوء مصرف مواد مخدر با پدیده ازدیاد مراکز درمانی و ترک اعتیاد مواجه هستند و در کنار آن ظهور فناوری‌های جدید سبب شده تا مراکز درمانی مختلف برای تمایز نسبت به سایر مراکز درمانی، از روش‌هایی جدیدی برای درمان بیماران خود استفاده کنند که این امر نیز سبب شده تا این نگرانی برای بیماران ایجاد شود که آیا ارائه چنین خدماتی توسط این مراکز درمانی، دلیل محکمی برای لاکچری بودن آن‌ها است یا خیر.

معرفی ۵ مرکز لاکچری ترک تریاک

از این رو ما در اینجا قصد داریم اصلی‌ترین و مهم‌ترین خدماتی را به شما معرفی کنیم که اساسا یک مرکز درمانی یا ترک اعتیاد باید به بیماران خود ارائه کند تا به عنوان یک مرکز درمانی لاکچری شناخته شود؛ بنابراین از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از کادر و تیم پرسنلی مجرب با مدرک تحصیلی معتبر و عالی
  • ارائه خدمات درمانی متناسب با علم روز دنیا و ارائه آموزش‌هایی هم به فرد و هم اعضای خانواده ایشان
  • استفاده از دانش رواشناسان و روانپزشکان متخصص برای درمان بیماران داخل مرکز
  • برخورداری از اتاق‌های ویژه و تغذیه مناسب هر فرد
  • امکانات رفاهی و تفریحی برای بیماران

بهترین روش ترک تریاک

از ویژگی هایی که یک کلینیک را نسبت به سایر کلینیک ها متمایز می کند استفاده از جدیدترین روش های درمانی است. این مراکز خدمات درمانی به بیماران اعتیاد و اعصاب و روان را مطابق با آخرین روش‌های نوین جهانی در دو بخش بستری مجزا برای بانوان و آقایان در اتاق‌های دو تخته و سه تخته، خصوصی و خصوصی ویژه (VIP) با بهترین امکانات بیمارستانی، رفاهی، ورزشی و هتلینگ ارائه می دهند.

این کلینیک ها از روش هایی مانند سم زدایی تدریجی، فوق سریع و کاشت داروی نالتروکسان استفاده می کنند که بهترین روش ترک تریاک هم همین موارد است.

لازم به ذکر است که بیماران بعد از پایان فرآیند درمانی سوء مصرف مواد، سم‌زدایی و ترخیص شدن، همچنان امکان برخورداری از جلسات مشاوره فردی این کلینیک را دارند و می‌تواند به صورت هفتگی در کلاس‌های گروه درمانی و خانواده درمانی نیز شرکت کنند.

سخن پایانی

در آخر باید بگوییم، همان‌طور که در این نوشتار به آن اشاره کردیم، امروزه روش‌های بسیاری پیش روی شما برای درمان و ترک اعتیاد وجود دارد که شما می‌توانید باتوجه به معیارهای شخصی‌تان، هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید. پس دیگر نباید به این موضوع باور داشته باشید که اعتیاد شکست‌ناپذیر است. البته به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید که افراد زیادی مانند شما وجود دارند که روزانه با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می‌کنند؛ بنابراین نباید تصور کنید که در این مسیر درمانی و رهایی از اعتیاد شما تنها هستید.

1402/07/17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − یک =