۰۲۱-۷۹۴۴۱
کلینیک ترک دکتر جوادی

مدت زمان ترک کوکائین

امکانات مرکز ترک اعتیاد

عوامل موثر در ترک سریع سورچه متفاوت بوده، اما مدت زمان ترک بطورکلی طولانی است و حتی پس از آن نیز باید مراقبت های بعد از ترک سورچه را انجام داد تا عود اتفاق نیفتد. یادتان باشد که در صورت مصرف مجدد سورچه تمام حالات اعتیاد برخواهد گشت. اما برای ترک سورچه در کمترین زمان نیازمند  دریافت کمک حرفه‌ای هستید. بنابراین اگر خواهان پاسخ دقیق تری به پرسش « ترک سورچه چند روز طول میکشد؟ » هستید با مرکز روانپزشکی و ترک اعتیاد دکتر جوادی همراه باشید.

ترک سورچه چند روز طول می کشد؟

از آنجایی که فرایند سم زدایی سورچه تجربه‌ای منحصربفرد است، بنابراین یک عدد کلی برای مدت زمان ترک نمی‌تواند کاملا قطعی باشد و برخی از افراد ممکن است بازه زمانی کوتاه تر و برخی دیگر بازه زمانی بلندتری را تجربه کنند.

بطور کلی مدت زماندرمان اعتیاد سورچه چیزی حدود ۲ هفته است. در طی این بازه زمانی بدن به بازسازی خود می‌پردازد. اما آیا ترک کامل سورچه در این دوره زمانی اتفاق می‌افتد؟! در حقیقت مدت زمان سم زدایی ترک سورچه حدودا دو الی سه هفته  است، اما علائم ترک روانی آن زمان بیشتری طول می‌کشد. می‌توان گفت بعد از ۴۰ روز شدت علائم روانی مانند میل و هوس نسبت به سورچه کاهش می‌یابد. اما نباید مراقبت های بعد از ترک سورچه (مانند جلسات روان درمانی و تغییرات سبک زندگی) را کاهش داد، زیرا این علائم هنوز وجود دارند.

یادتان باشد که روند ترک سورچه چالش برانگیز است و مدت زمان آن متفاوت بوده و از چند هفته تا چندین ماه و حتی سال می‌تواند متغیر باشد.

متخصصین کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی با استفاده از رویکردهایی مانند داروی ترک کوکائین و روان درمانی طول مدت ترک کوکائین و ماندگاری علائم مذکور را کاهش خواهند داد.

عوامل موثر در ترک سریع سورچه چیست؟

عواملی که در ترک سریع سورچه تاثیر گذارند، عبارتند از:

  • شدت اعتیاد به سورچه

هر چه اعتیادتان به سورچه شدیدتر باشد، احتمالا مدت زمان ترک سورچه و همچنین شدت علائم ترک افزایش می‌یابد.

  • نوع سورچه مصرف شده

هر چه از سورچه  قوی‌تری استفاده کنید(در شرایط برابر) آن وقت مدت زمان ترک سورچه شما بیشتر خواهد شد.

  • مدت زمان مصرف سورچه

هر چه مدت زمان مصرف سورچه افزایش یابد، مدت زمان ترک آن بیشتر خواهد شد.

  • شرایط سلامتی فرد

اگر فرد دارای اختلالات جسمی و روانی ای باشد که ترک سورچه را برای او سخت تر کند، زمان ترک اعتیاد افزایش می‌یابد.

  • نوع روش های ترک سورچه

روش های ترک سورچه نیز در مدت زمان درمان اعتیاد به سورچه موثر است. مثلا روش تدریجی ترک نسبت به روش یابوبی ایمن تر بوده، اما زمان سم زدایی ترک سورچه را افزایش می‌دهد.

  • نوع پشتیانی دریافتی

اگر در جلسات روان درمانی شرکت کنید، احتمالا زودتر با علائم ترک سورچه کنار می‌آیید و بهبود پیدا می‌کنید.

گالری تصاویر

می توان سورچه  را در کمترین زمان ممکن ترک کرد؟

ترک مواد مختلف مثل ترک الکل و سورچه در کمترین زمان تنها با دریافت کمک حرفه‌ای از متخصصین یک مرکز ترک اعتیاد معتبر نظیر کلینیک روانپزشکی و ترک اعتیاد دکتر جوادی امکانپذیر است! اگر خواهان ترک سریع سورچه هستید، باید کار درمان خود را به متخصصین اعتیاد بسپارید. ما در کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی از کامل ترین کادر پزشکی اعتیاد نظیر پزشک، روانشناس و روانپزشک ترک اعتیاد، پرستار اعتیاد و…بهره می‌گیریم تا بتوانیم با استفاده از روش‌های نوین درمان اعتیاد مانند کاشت ایمپلنت نالتروکسان، ترک سورچه را در کمترین زمان انجام دهیم. اگر خواهان کاهش مدت زمان ترک سورچه هستید، با ما تماس بگیرید و از خدمات درمانی ما برخودار شوید.

امکانات مرکز ترک اعتیاد

مقالات مرتبط مرتبط

لیست متخصصین

دکتر ابراهیم زاده
فوق دکترا نوروساینس
دکتر سمیعی
سوپروایزر بخش نوروساینس
دکتر بهاره عیوض نژاد
روانپزشک و متخصص ترک اعتیاد

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دو =

بهبودی از امروز شروع می شود

اکنون برای حمایت از ترک اعتیاد تماس بگیرید

فرم درخواست مشاوره