۰۲۱-۷۹۴۴۱
کلینیک ترک دکتر جوادی

برگزاری کلاس های آموزشی ترک اعتیاد 

برگزاری کلاس های آموزشی ترک اعتیاد 
آخرین تاریخ آپدیت: 1402/10/10
امتیاز به نوشته:
5/5

دکتر مسعود جوادی با سابقه 15 ساله در زمینه اعتیاد، درصدد است تا ترک اعتیاد تضمینی را انجام دهد. دکتر جوادی به عنوان رئیس مراکز ترک اعتیاد بسیاری در تهران همواره به کشورهای مختلف سفر می‌کند و قصد دارد تا کارکنان خود را از دانش روز دنیا آگاه کند و بتواند بیمارانش را به بهترین نحو درمان کند. در این راستا کلاس‌های آموزشی در کلینیک روانپزشکی و ترک اعتیاد دکتر جوادی انجام می‌گیرد تا تمامی کارکنان از روش‌های نوین ترک اعتیاد اطلاع داشته و بتوانند شما را به وسیله بهترین رویکردهای حال حاضر دنیا درمان کنند.

در این مطلب قصد داریم تا راجع به برگزاری کلاس های آموزشی ترک اعتیاد در مرکز روانپزشکی و ترک اعتیاد دکتر جوادی صحبت کنیم. اگر خواهان دریافت اطلاعات در این زمینه هستید، این مطلب را از دست ندهید.

دلیل برگزاری کلاس های آموزشی ترک اعتیاد در مرکز دکتر جوادی چیست؟

می‌دانیم که با گذشت زمان، علم در حال پیشرفت است. هدف دکتر مسعود جوادی از برگزاری کلاس های آموزشی در کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی، به روز نگه داشتن دانش کادر درمانی خود است. این فرایند می‌تواند هم به علم کارکنان مجموعه کمک کند و هم در روند درمان اعتیاد شما با کمترین خطا، بصورت کاملا ایمن و با حداقل درد و خماری موثر باشد.

کلاس های آموزشی ترک اعتیاد در مرکز دکتر جوادی چه مباحثی را در برمی‌گیرد؟

اعتیاد یک موضوع گسترده است و محققان همچنان به دنبال راه‌هایی برای ترک اعتیاد آسان و ایمن هستند، از اینرو تلاش‌ها برای یافتن روش‌های نوین ترک اعتیاد ادامه دارد.

در مرکز دکتر جوادی کلاس‌های آموزشی مانند کلاس RTMS، ژورنال کلاب و… برگزار می‌شود.

مسلما هدف هر کدام از کلاس های آموزشی متفاوت است. بطور مثال آموزش‌های آر تی ام اس را می‌توان به بهبود اعتیاد روانی افراد نسبت داد که کمک شایانی به ترک تضمینی اعتیاد شما می‌کند. یا ژورنال کلاب را با افزایش مهارت و دانش کادر پزشکی مراکز ترک اعتیاد زیر نظر دکتر جوادی (مانند مرکز روانپزشکی  ترک اعتیاد طلوعی دیگر، کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره، مرکز ترک اعتیاد ,vip و…) و افزایش میزان درک پزشکان نسبت به وضعیت افراد مرتبط دانست.

مراحل ترک در مرکز دکتر جوادی چگونه است؟

مرکز دکتر جوادی با بهره گیری از امکانات رفاهی و هتلینگ و برخورداری از کادر درمانی با دانش روز دنیا، مراحل زیر را به منظور ترک قطعی اعتیاد شما انجام می‌دهد:

  1. مشاوره با بیمار توسط روانشناس ترک اعتیاد برای سنجش وضعیت روحی و ارائه جزییات درمان (روانشناس ترک اعتیاد حاضر در مرکز روانشناسی و ترک اعتیاد دکتر جوادی، با علم روز دنیا و بهره گیری از رویکردهای شناختی این ارزیابی را انجام خواهد داد.)
  2. مشاوره بستری توسط پزشک متخصص اعتیاد در مراکز دکتر جوادی
  3. ارزیابی جسمی بیمار با انجام آزمایشاتی نظیر تست اعتیاد و آزمایش خون و… برای مشخص شدن بیماری‌های زمینه ای فرد . اگر بیماری زمینه ای دارید، حتما با پزشک ترک اعتیاد خود در میان بگذارید.
  4. تدوین و تنظیم برنامه درمانی توسط کادر پزشکی کلینیک روانشناسی و ترک اعتیاد دکتر جوادی (کادر درمانی مداخله کننده در برنامه اعتیاد هر فرد عبارت است از: پزشک ترک اعتیاد، روانشناس ترک اعتیاد و روانپزشک ترک اعتیاد)
  5. اجرای برنامه درمانی منحصربفرد
  6. انجام سم زدایی ترک اعتیاد (انواع روش های سم زدایی عبارتند از: سم زدایی تدریجی اعتیاد، سم زدایی سریع و سم زدایی فوق سریع که با توجه به موقعیت بیمار یکی از آن‌ها انتخاب می‌شود.)
  7. دارو درمانی به منظور بهبود علائم ترک ایجاد شده در طی سم زدایی و درمانی ایمن و راحت
  8. روان درمانی با برگزاری جلسات مشاوره توسط روانشناس ترک اعتیاد حاذق
  9. مراقبت‌های بعد از ترک اعتیاد

متاسفانه در کمپ ترک اعتیاد شما شاهد انجام مو به مو این مراحل نخواهید بود. اما از آنجایی که هدف دکتر جوادی ارائه درمان های به روزدنیا و ترک تضمینی شما است، کادر درمانی کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی تمامی مراحل مذکور را بصورت جزیی انجام خواهند داد.

البته گفتنی است که این مراحل بصورت کلی بیان شده و قسمت هایی از آن، برای افراد مختلف می‌تواند تغییر کند. مثلا ممکن است بجای روان درمانی ساده از نوروفیدبک بهره بگیرید، یا آر تی ام اس داشته باشید. این به شرایط روحی و جسمی شما و همچنین تشخیص کادر درمانی مجموعه دکتر جوادی، که از علم روز دنیا برخودار هستند، بستگی دارد.

جمع بندی

در این مطلب راجع به برگزاری کلاس های آموزشی درمان اعتیاد در مرکز دکتر جوادی صحبت کردیم. دکتر مسعود جوادی با برگزاری کلاس هایی در زمینه ترک اعتیاد، کاری می‌کند تا در نهایت بصورت ایمن و قطعی اعتیادتان را درمان کنید. در حقیقت این کلاس ها به منظور به روز نگه داشتن دانش کادر درمانی مراکز ترک اعتیاد زیر نظیر دکتر مسعود جوادی برگزار می‌شود تا هم نحوه مواجه خوبی با بیماران داشته باشند و هم بتوانند اعتیاد را با دانش روزدنیا درمان کنند. تمامی این کارها در نهایت سود زیادی برای مراجعه کنندگان دارد، زیرا هدف این فعالیت‌ها، ترک تضمینی اعتیاد است.  اگر آماده درمان اعتیاد خود هستید و برای گام گذاشتن در این مسیر اراده کرده‌اید، همین امروز با متخصصین اعتیاد ما تماس بگیرید. ما در این مسیر از روش های نوین اعتیاد بهره میگیریم و به درمان قطعی شما خواهیم پرداخت.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.